Motywowanie i rozwój pracowników (online)
Motywowanie i rozwój pracowników (online)
2 dni (16 godzin) - zajęcia online w godz. 9:00-17:00
CEL SZKOLENIA:
Nabycie wiedzy przez kadrę pracowników którzy są lub będą odpowiedzialni za motywowanie i rozwój pracowników w firmie.
PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNIK:
- Zna podstawowe teorie motywacji.
- Zna koncepcję zarządzania różnorodnością, w tym zarządzania pracownikami w środowisku wielokulturowym.
- Zna zasady zarządzania przez cele.
- Zna metody i narzędzia finansowego i pozafinansowego motywowania pracowników.
- Zna zasady tworzenia systemów motywacyjnych. Wie, w jaki sposób powiązać motywowanie z innymi obszarami zarządzania zespołem (np. ocenianiem, wynagradzaniem, rozwojem).
- Potrafi dokonać wyboru metod i narzędzi motywowania uwzględniając potrzeby i możliwości zarówno organizacji jak i pracowników.
- Umie dopasować metody i narzędzia motywowania do stanowiska pracy.
- Umie stworzyć spójny system motywacyjny oparty na jasnych zasadach.
- Potrafi określać i komunikować pracownikom kryteria doboru metod i narzędzi motywowania.
- Potrafi przewidywać zachowania pracowników.
- Potrafi powiązać motywowanie z innymi obszarami zarządzania zespołem.
- Jasno komunikuje oczekiwania Wobec pracownika.
- Tworzy przyjazną atmosferę pracy zachęcając pracowników do angażowania realizowane zadania.
- Jest wrażliwy na potrzeby i oczekiwania różnych grup pracowników.
- Docenia wkład pracy podwładnych.
PROGRAM
- Charakterystyka najważniejszych teorii motywacji (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
- Narzędzia motywacji finansowej i pozafinansowej oraz tworzenie systemów motywacyjnych (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
- Zindywidualizowane komunikowanie się i motywowanie poszczególnych pracowników(miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
- Rozwój pracowników w aspekcie podnoszenia kompetencji i motywacji (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
- Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
- Opracowywanie indywidualnych planów rozwojowych dla pracownika (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
- Szacowanie efektywności działań rozwojowych dla celów organizacji (miniwykład, dyskusja, studium przypadku)
TRENER
Roman Iwasieczko - trener, coach ICC, master NLP, HR Biznes Partner. Od 2000 roku trener biznesu, kompetencji interpersonalnych, negocjacyjnych, motywacyjnych i menedżerskich w standardzie HRDBP. W ramach realizowanych projektów zajmuje się rozwojem kadry kierowniczej, tworzeniem zespołów, rekrutacjami i coachingiem. Zarządzał zespołami w międzynarodowych korporacjach oraz w mniejszych polskich firmach. Tworzy i realizuje badania typu AC i DC oraz oceny 360 stopni. Jego motto trenerskie to "Profesjonalizm z poczuciem humoru" - bo nawet najmądrzejsze szkolenia nie mogą być nudne.