Koncerty, Festiwale, Rozrywka Nauka i Edukacja Sprzedaż Polityka i Gospodarka IT i Nowe technologie Przemysł

II edycja Polish National Sales Forum

location icon
Renaissance Warsaw Airport Hotel Żwirki i Wigury 1H, Warszawa
calendar icon
Od 5 paź 9:00 do 5 paź 9:00
ticket icon
Od 971,70 zł

Prelegenci:

Elżbieta Pełka

Fellow of The Royal Society of Arts (RSA), Fellow of The Chartered Institute of Marketing, prezes Polish National Sales Awards, właścicielka Agencji Marketingu Zintegrowanego Pełka I Partnerzy, członek zarządu British-Polish Chamber of Commerce od 2019 roku, ekspert Centrum Dialogu i Analiz THINK TANK. Członkini Rady Programowej Europejskiej Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klubu Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Od 2023 r. przewodnicząca Rady Nadzorczej spółki Sunway Network S.A. (dawniej Prosta Giełda S.A).

Przedsiębiorca, marketer, ekspert w procesach zarządzania marką 360 stopni, posiada ponad 25-letnie doświadczenie w szeroko pojętej komunikacji zdobyte w Polsce i za granicą, szczególnie w Wielkiej Brytanii. Pracowała na stanowiskach menedżerskich dla takich korporacji międzynarodowych jak Ogilvy&Mather w Londynie i Warszawie, The Rowland Company, GGK Direct, Marie Claire Poland.

W ramach realizowanych projektów działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, a także promowania standardów i etyki w sprzedaży. Jest aktywnym uczestnikiem kilku organizacji prowadzących działalność prospołeczną.

Barbara Stęchły

Dyrektor Zarządzająca Pionem Klientów Bankowości Detalicznej i Biznesowej, BNP Paribas Bank Polska. Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania sprzedażą w instytucjach finansowych. Nadzoruje kilkutysięczny zespół, w tym sieć sprzedaży dla Klientów Indywidualnych, Premium oraz segmentu Mikroprzedsiębiorstw. Odpowiada za transformację sieci sprzedaży, dopasowując ją do zmieniających się wymogów Klienta i rynku. Znajduje to swoje potwierdzenie w wielu zdobytych nagrodach, przyznawanych przez rynek i Klientów m.in. w 2022 w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka - 1 miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego" i 2 miejsce w rankingu magazynu Forbes "Bank przyjazny firmie". Obecnie wraz z zespołem skupia się na budowaniu Banku 3.0 - uczącej się, zwinnej, cyfrowej kultury organizacyjnej, realizującej cele przez osiąganie stabilnych, powtarzalnych wyników biznesowych.

Wcześniej swoje doświadczenie budowała w Raiffeisen Banku Polska S.A jako Dyrektor Nadzorująca Obszar Sprzedaży Bankowości Detalicznej oraz Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej, kiedy wdrożyła nową markę bankowości prywatnej Grupy Raiffeisen Bank International - Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Marka ta była wielokrotnie nagradzana - nagroda Forbes (5 gwiazdek) dla najlepszego private bankingu w Polsce w latach 2013 - 2017 oraz nagroda EMEA Finance Europe oraz Global Banking Bankier za the best private banking in Poland w 2016 roku. Od 2019 Barbara Stęchły jest jedną z liderek inicjatywy wewnętrznej Kobiety Zmieniające BNP Paribas, która ma na celu wzmocnienie roli kobiet w organizacji i uwolnienie ich potencjału. W ramach programu prowadzi działania skierowane do kobiet z sieci sprzedaży Banku. Ponadto II kadencję pełni funkcję Wiceprzewodniczącej Rady EFPA Polska.

Tomasz Dakowski

Członek Zarządu, Dyrektor Generalny Obszaru B2C, członek rad nadzorczych w grupie Netia

Z Grupą Netia związany jest od czerwca 2017 roku, kiedy objął stanowisko Dyrektora Generalnego Rynku B2C, a w sierpniu 2017 r. został powołany w skład zarządu Spółki. W jego odpowiedzialności jest strategia, marketing, channel mix, customer experience, back office I customer technical operations. Dzięki wdrożonej strategii i szerokiemu programowi synergii z Grupą Polsat Plus odbudował dynamikę przychodów, przywrócił rentowność segmentu B2C oraz wdrożył program digitalizacji. Tomasz Dakowski ma 25-letnie doświadczenie komercyjne w branżach telekomunikacyjnej oraz transportowej, zarówno na rynku B2C jak i B2B. Przez ponad 12 lat zajmował stanowiska menedżerskie i dyrektorskie w obszarze sprzedaży B2C w obecnym Orange Polska. W kolejnych latach zarządzał globalną strukturą sprzedaży pasażerskiej B2C, B2B i charterowej w PLL LOT. W latach 2013 - 2017 odpowiadał za sprzedaż oraz utrzymanie klientów B2C gdzie awansował do poziomu Członka Zarządu UPC Polska.

Jest absolwentem SGH oraz szeregu kursów branżowych i menedżerskich, m.in.: w INSEAD w Fointableau, IMD w Lozannie, Cranfield University, Ashridge School of Business oraz Ecole de Gestion w Lyon.

Krystian Kamyk

Partner i Dyrektor Zarządzający Kearney w Warszawie

Karierę zawodową rozpoczynał w bankowości, by po niedługim czasie związać się z branżą konsultingową, w ramach której przez 15 lat realizował międzynarodowe projekty (Polska, CEE, Europa i rynki wschodzące w Azji i Australii).

W roku 2009 dołączył do Kearney - jednej z czołowych na świecie firm doradztwa strategicznego. Od roku 2020 jest partnerem firmy i dyrektorem zarządzającym jej biura w Warszawie.

Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu programów transformacji strategicznej dla branż usługowych, takich jak m.in.: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja i technologia. W swojej pracy wspiera firmy w dynamicznym wzroście, wchodzeniu na nowe rynki, fuzjach i przejęciach oraz transformacji modelu biznesowego i operacyjnego pod kątem efektywności. W ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował wiele projektów związanych z transformacją przedsiębiorstw pod kątem topline - w tym sales force excellence, segmentacja, modele analityczne i wykorzystanie zaawansowanych technologii w zwiększaniu efektywności

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie studiował na kierunkach: "Zarządzanie" oraz "Finanse i Bankowość". Studiował również w NEIU w Chicago ("Change Management Program") oraz Cambridge ("Sustainable Finance Program").


Magdalena Kasiewicz

Strateg ds. transformacji cyfrowej oraz lider w dziedzinie IT z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jej pasja do praktycznych zastosowań jak i aspektów etycznych związanych ze sztuczną inteligencją ma związek z ukończonymi studiami z zakresu właśnie Sztucznej Inteligencji.

W trakcie swojej kariery Magdalena specjalizowała się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań transformacyjnych, skutecznie zarządzała różnorodnymi grupami specjalistów technicznych w różnych krajach, a doświadczenie to pozwoliło jej na budowanie umiejętności przywódczych i poszerzanie różnorodności perspektyw.

Magdalena odegrała kluczową rolę w kształtowaniu globalnej strategii Microsoft Services dla wsparcia klientów w implementacji strategii DevOps i migracji do chmury. W ciągu ostatnich 3 lat Magdalena Kasiewicz była częścią zespołu kierowniczego Microsoftu w Polsce, gdzie jej zespół był odpowiedzialny za pomoc organizacjom w planowaniu i realizacji strategii chmurowych. Magdalena znana jest jej mentorstwa i pomocy dla kobiecych talentów. Swoją wiedzą i doświadczeniem prowadzi do ich rozpoznawalności na rynku i awansu na stanowiska kierownicze. Jej wiedza z zakresu strategii IT, połączona z wglądem w sztuczną inteligencję i jej etyczne konsekwencje, czyni ją wartościowym ekspertem w branży.

Łukasz Kępiński

CEO i założyciel Tears of Joy, Agencji Social Media Influencer Marketingu. Wcześniej rozwijał Dział Social Media w agencji K2 i na estońskiej surowej ziemi "uczył się w start-upy". Szuka doskonałych połączeń strategii, mediów, komunikacji i sprzedaży. Od listopada 2017 r. organizuje cykliczne wydarzenie dla twórców internetowych - Środa Dzień Bloga. Fan pływania na bałtyckich falach, flipperów i klocków LEGO.

Mateusz Malinowski

Dyrektor SEO w Fabryce Marketingu. Zajmuje się tworzeniem kompleksowych strategii SEO oraz audytami, rekomendacjami content marketingowymi, czy procesem linkbuilding'u. Swoim doświadczeniem dzieli się w trakcie szkoleń, konferencji i meet up'ów. Zajął 2. miejsce na I<3marketing i 3. miejsce na semKRK. Jest również pomysłodawcą warszawskiego MeetUp 404, czyli spotkań dla specjalistów z zakresu pozycjonowania. Od 2 lat zgłębia możliwości AI, szczególnie w kontekście contentu i wykorzystania w SEO. Jest fanem ułatwiania sobie życia, a w sztucznej inteligencji upatruje skutecznej realizacji, bez straty na jakości wykonywanej pracy.

Irek Klimczak

Content & Community Lead w Open Loyalty oraz konsultant i trener email marketingu. Od 10 lat pracuje z klientami z różnych branż nad zwiększaniem skuteczności działań email marketingowych. Wykładowca przedmiotu Email Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.


Marcin Bednarski

Dyrektor Departamentu Analityki Danych PKO Bank Polski. Ma ponad 30 letnie doświadczenie w bankowości. W przeszłości pracował dla Bayerische Hypovereinsbank w Polsce i Niemczech (4 lata) oraz dla grupy Unicredit (10 lat). Od 13 lat jest członkiem odnoszącego sukcesy zespołu zmieniającego największy polski bank. W każdym miejscu, w którym pracował, był postrzegany jako ktoś, kto stawia sobie i Zespołowi ambitne cele i skutecznie je realizuje. Ma szerokie doświadczenie, począwszy od księgowości, kontrolingu, planowania, ryzyka cen rynkowych, CRM, analizy danych, zarządzania Contact Center, kanałów samoobsługowych (mobilnych i internetowych), operacyjnego systemu CRM dla sprzedawców, zarządzania sprzedażą, rozwoju produktów, analityki i wielu innych. Był liderem fuzji z Nordea Bank Polska w zakresie biznesu detalicznego, uczestniczył w tworzeniu 4 ostatnich strategii PKO Banku Polskiego. W PKO Banku Polskim jest liderem strategicznego programu hyperpersonalizacji i rozwoju zaawansowanej analityki.

Andrzej Jankowski

Artificial Intelligence Sales Engineer. W firmie Intel zajmuje się współpracą z europejskimi firmami tworzącymi systemy Sztucznej Inteligencji. Jest również zaangażowany w wysiłki firmy Intel, aby uczynić sztuczną inteligencję bardziej dostępną i zrozumiałą poprzez programy edukacyjne skierowane do młodzieży i biznesu. Poza Intelem Andrzej prowadzi zajęcia w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie współtworzył podyplomowy kurs Sztucznej Inteligencji - Biznes.AI

Marcin Salamon

Product Owner/Branch Network Experience, Tribe Omnichannel, BNP Paribas Bank Polska. Absolwent Politechniki Łódzkiej na Wydziale Zarządzania. Przygodę z bankowością rozpoczął ponad 16 lat temu w Łodzi, w jednym z banków na stanowisku Inspektora w Wydziale Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od ponad 13 lat aktywnie rozwija produkty i procesy (począwszy od produktów transakcyjno-depozytowych, po produkty kredytowe dla Klientów detalicznych i Micro). Obecnie w banku BNP Paribas wraz z zespołem pracuje nad dostarczaniem Centrom Klienta efektywnych i wygodnych rozwiązań, zapewniających kompleksową obsługę Klientów Banku w procesach sprzedażowych i posprzedażowych, a także możliwość łatwego i przyjemnego korzystania z narzędzi Banku. W prowadzonych projektach wykorzystuje rozwiązania Digital Channels, Virtual Branch i Customer Communication, ale zawsze w powiązaniu z oczekiwaniami doradców i Klientów - ma być łatwiej, ale też bezpiecznie. W wolnych chwilach jest daleko od digitalowego świata - poświęca się pracom w ogrodzie i wszelkim aktywnościom na świeżym powietrzu, a w weekendy szlifuje talenty kulinarne, dobrze karmiąc rodzinę i przyjaciół.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet Early Bird
już niedostępne 971,70 zł -
  Bilet Regular
już niedostępne 1 217,70 zł -