Olsztyn Meetups: Branding & Marketing #2
Olsztyn Meetups: Branding & Marketing #2
25.03.2025 (wtorek) godz.18.00 widzimy się w Kuźni Społecznej przy ul. Kotańskiego 1 ( Google Maps)
Olsztyn Meetups to cykl wydarzeń dedykowany tematom, które w Olsztynie pojawiały się rzadko lub nie gościły nigdy. Chcemy w ten sposób znaleźć miejsce na rozmowy na niszowe, specjalistyczne lub nieistniejące w olsztyńskiej przestrzeni publicznej zagadnienia. Zapraszamy na spotkanie dedykowane tematyce Branding & Marketing.
1.
"Jak zamienić właściwości produktu lub usługi w wartości i zdobyć zainteresowanie klientów"
Podczas prelekcji dowiesz się, czym konkretnie jest wartość dla docelowego odbiorcy i w jaki sposób skutecznie przekazać ją w Twoich marketingowych treściach. Nauczysz się również zamieniać właściwości produktu lub usługi (a nawet zwykłe informacje) w korzyści oraz lepiej rozumieć potrzeby i pragnienia klientów. Zaprezentuję konkretne przykłady, a także ćwiczenia, dzięki którym z łatwością wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce.
Anna Chmielińska
Social Media Specialist & Content DesignerZ marketingiem związana od ponad 4 lat. Na swoim koncie ma liczne współprace z rozpoznawalnymi markami (w tym z firmami globalnymi). Specjalizuje się w tworzeniu praktycznych strategii, budowaniu rozpoznawalności (oraz społeczności) marek w social mediach, zarządzaniu projektami i komunikacją z klientem. Jednym z jej sukcesów jest przebicie pod kątem zaangażowania w mediach społecznościowych największego konkurenta firmy z branży FMCG. Zdobytą wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się z innymi - w przeszłości przeprowadziła wiele konsultacji oraz nadzorowała specjalistów od kreacji dla kluczowych klientów.
2.
O prelekcji:
"Od klientów do ambasadorów: budowanie zaangażowanej społeczności wokół marki"
Firmy, które potrafią zaangażować swoich klientów i stworzyć dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń, zyskują lojalność, większą rozpoznawalność i przewagę konkurencyjną. W dobie generatywnej sztucznej inteligencji oraz łatwego dostępu do treści tradycyjny marketing przestaje wystarczać - klienci oczekują autentycznego dialogu i poczucia przynależności. Silna społeczność wokół marki nie tylko wspiera sprzedaż, ale także generuje organiczny marketing szeptany i wzmacnia wiarygodność brandu.
O prelegencie:
Krzysztof Omilian
Założyciel i współtwórca eCommerce Brunch Club, łączy pasję do e-commerce z misją tworzenia przestrzeni, która sprzyja wymianie doświadczeń i wzajemnemu rozwojowi. Jako lider społeczności, skupia się na budowaniu autentycznych więzi i wartościowych interakcji, które stanowią fundament długoterminowego sukcesu. Na co dzień zarządza SK Store, internetowym sklepem, w którym realizuje swoją wizję podejścia do handlu online i budowania silnych, zaangażowanych społeczności.
3.
O prelekcji:
"Jak prezentować ofertę na stronie, by klienci mówili TAK?"
O prelekcji:Czy istnieje idealny sposób na prezentację oferty? Przyjrzymy się różnym podejściom - nie tylko tym stosowanym przez znane i cenione marki. Spróbujemy zrozumieć, co faktycznie działa na klientów. To szansa na poznanie dobrych praktyk, znalezienie inspiracji i odkrycie rozwiązań, które warto wdrożyć u siebie.
O prelegencie:
Mariusz Miś
Tworzę strony internetowe odkąd pamiętam. Po pierwszych latach pracy na etacie wskoczyłem na level "na swoim". Od tamtego czasu współtworzę studio Ideative, gdzie tworzymy klientolubne strony internetowe. Mogę powiedzieć o sobie, że jestem uzależniony od wyzwań projektowych związanych z UX&UI. Jestem samoukiem z ponad 20-letnim stażem i 1000+ projektami stron na koncie. Swoje doświadczenie zdobywałem w pracy z klientami najróżniejszych branż, od producenta urządzenia wspomagającego wypróżnianie do firmy realizującej poszukiwania konwencjonalnych i niekonwencjonalnych złóż surowców na całym świecie.
Chcesz zostac sponsorem wydarzenia? Daj nam znać.
Do zobaczenia!
Wspierają nas
Ps. Brakuje w Olsztynie wydarzeń w temacie, który Cię interesuje i dasz radę zrobić prezentację? Damy radę zrobić spotkanie :) Napisz do Andrzej na [email protected]