eBRF4 Rzeszów - Jak skutecznie robić infulencer marketing.

location icon
Niezła Sztuka cafepub Jana III Sobieskiego 18, Rzeszów
calendar icon
Od 3 lis 19:00 do 3 lis 19:00
ticket icon
Od 19,99 zł

eBRF 4 Rzeszów - Jak skutecznie robić influencer marketing.



Środa 0.11.2021 19:00

Dlaczego warto przyjść?

  • Na scenie jedynie praktycy z wieloletnim stażem.
  • Tylko praktyczne tipy.
  • Luźna atmosfera.
  • Możesz poznać tu swojego nowego klienta, szefa, kumpla, żonę/męża. :)
  • Piwo i pizza.

eBRF to spotkania od pasjonatów marketingu dla pasjonatów marketingu.


eBRF jest dla Ciebie jeśli jesteś:

  • Ambitnym przedsiębiorcą.
  • Specem od marketingu.
  • Headem Marketingu.
  • Influencerem lub przyszłym influencerem.


Czego dowiesz się na konferencji:

  • Ile kosztuje współpraca z influencerami?
  • W jakich firmach współpraca się opłaca, a w jakich nie?
  • Jak wygląda taka współpraca?
  • Jakich efektów możesz się spodziewać?
  • Jak określić cele i KPI kampanii?
  • Jak liczyć efekty?
  • Gdzie i jak szukać influencerów?
  • Jak z nimi rozmawiać?
  • Jak nie dać się oszukać na współpracy? (na przykładach)
  • Jakie są najczęstsze błędy współpracy firm z influencerami oraz influencerów z firmami?
  • Jak wycenić taką współpracę?
  • Jak dobierać odpowiednich influencerów do współpracy?
  • Jak planować współpracę? 


Idea eBRF - Naszym celem jest stworzenie przestrzeni dla osób kreatywnych. Chcemy, aby podczas konferencji osoby interesujące się marketingiem mogły zainspirować prelegentami, ale również wymienić się poglądami z innymi uczestnikami. eBRF to spotkania od pasjonatów marketingu dla pasjonatów marketingu.


Tak było poprzednim razem: 




Prelegenci


Krystian Ficek

CEO ROXART Agency


Kim jest?

Krystian założył firmę w wieku 19 lat, było to ponad 10 lat temu. Jest on najstarszym prelegentem, dlatego mamy nadzieję, że dożyje do eBRF i dla nas wystąpi.

Strateg, praktyk marketingu i sprzedaży.

Z wystąpienia Krystiana dowiesz się, jak podejść do influencer marketingu od strony strategicznej oraz jak mierzyć wpływ tego narzędzia na sprzedaż.


Jakub Bedronek

Influencer marketing specialist w ROXART Agency


Kim jest:

Od prawie 4 lat pomaga przy organizacji jednych z największych tras koncertowych w Polsce. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczął od własnej organizacji esportowej - współpracując tym samym z takimi markami jak HyperX, czy Sprite. Posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu marek odzieżowych - zarówno własnych, jak i tych tworzonych dla topowych polskich TikTokerów. W Agencji Roxart zajmuje się prowadzeniem kampanii Influencer Marketingu dla klientów z przeróżnych branż, często na pozór trudnych do wprowadzenia w świat Influencerów.

*TEMATYKA PRZEWODNIA:* "Klarownie pokaże jak wygląda współpraca z Influencerem na linii klient, agencja, Influencer. Po konferencji będziecie Państwo wiedzieć, jaką formę współpracy z Influencerem wybrać oraz na jakich zasadach się porozumieć. Co więcej, przygotuję listę Tips & Tricks dotyczącą współpracy z liderami opinii w Waszej branży. Z konferencji wyjdziecie również z głową pełną pomysłów jak zastosować TikToka do promocji Waszej marki osobistej, usługi, czy produktu."

*CIEKAWOSTKI:* Pierwszy projekt rozpocząłem w wieku 15 lat. W momencie pisania tego tekstu, akurat kończę 21, więc wszystkiego najlepszego dla mnie.



Łukasz ,,Yoczook'' Walaszek
Influencer


Kim jest?

W 2013 roku kiedy miał 14 lat założył kanał Youtube na którym zdobył ponad 500 tysięcy subskrypcji, aktualnie emerytowany Youtuber, pracujący w branży Influencer Marketingu.

Współpracował z takimi markami jak Żywiec Zdrój, Hortex, Wydawnictwo Znak, T-Mobile, Playboy, Ministerstwo Zdrowia czy Disney Polska.

Współzałożyciel Agencji Yo4u Fame Profit monetyzującej zasięgi twórców, współtwórca Akademii Youtubera spotkań szkolących nowe pokolenie youtuberów, współpracuje z federacją freak fightową High Leauge, jest konferansjerem w firmie Weshare organizującą Bitwy TikTokerów, oraz członkiem fundacji Wyjdź Przed Szereg.

Na co dzień gracz oraz widz youtubowych afer.




Prowadzący


Tomasz Gulak

Wyjdź Przed Szereg


Kim jest?

Tomek realizuje swoją wizję zmiany świata na lepsze i od 2012 robi to pod szyldem Wyjdź Przed Szereg. Pokazuje, jak odkryć i wykorzystać swoje mocne strony, aby sięgnąć po marzenia. Napisał książkę, otworzył fundację, stworzył ogólnopolską inicjatywę wspierającą kobiety, prowadzi firmę i pokazuje, że chcieć, to móc. Jego optymizm jest magnesem na ludzi, dzięki czemu tworzy sieci fantastycznych kontaktów. 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Standard (W cenie: 1 piwo lub wino lub sok + kawałek pizzy)
już niedostępne 19,99 zł -