Akademia Office Managera #1
Bogumiła Truchel jest absolwentką Wydziału Ekonomii SGGW w Warszawie oraz stypendystką Uniwersytetu Nebraska w USA. Zawodowe doświadczenie zdobyła w międzynarodowych korporacjach takich jak RICOH i PEPSI-COLA. Po studiach pracowała jako specjalistka ds. finansów w firmie Thomson Polkolor, a następnie objęła stanowisko kierownika Biura Sprzedaży na Polskę w koncernie Arctic Paper. W latach 2011-2015 pełniła funkcję sekretarza Rady Nadzorczej Arctic Paper. W 2019 roku założyła firmę AdviseU, która wspiera przedsiębiorców w zarządzaniu i rozwoju biznesu. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu firmami, tworzeniu procedur, kontroli kosztów, HR oraz organizacji eventów.
Kasia de Paula to inżynier z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji, marketingu i budowaniu marki, zdobytym w różnych branżach i międzynarodowych środowiskach. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym, zarządzaniu projektami oraz tworzeniu i prowadzeniu działań zwiększających rozpoznawalność marki. Karierę rozpoczęła jako Specjalista ds marketingu w Relpol SA, a następnie objęła stanowisko Kierownika Marketingu w Arctic Paper Kostrzyn, gdzie zajmowała się koordynacją działań marketingowych. Przez ponad dekadę związana była z Arctic Paper w Göteborgu, w Szwecji odpowiadając za zarządzanie marką, kampanie B2B oraz komunikację zewnętrzną. Kolejne dziewięć lat spędziła w Thomas Concrete Group jako Kierownik Komunikacji Marketingowej, gdzie m in przeprowadziła projekt zmiany marki na poziomie globalnym.
Michał Sawka rozpoczął karierę w 1990 roku, współtworząc niezależne Biuro Eksportu w Zakładach Włókien Chemicznych Stilon SA, a następnie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży i członka Zarządu w Silwana SA. W 1996 roku dołączył do koncernu Arctic Paper, gdzie przeszedł przez stanowiska od specjalisty ds. sprzedaży eksportowej po Vice Prezydenta ds. Sprzedaży Koncernu i członka Zarządu. Zarządzał sprzedażą w piętnastu krajach europejskich, przeprowadził reorganizację działu sprzedaży oraz uczestniczył w działaniach restrukturyzacyjnych firmy. Od 2021 roku działa jako niezależny doradca, wspierając firmy w zakresie rozwoju sprzedaży, analizy rynku i budowania działów handlowych. W 2022 roku rozpoczął współpracę z AdviseU Praktyczne Doradztwo.
Mirosław Bzura od ponad 30 lat zajmuje się fotelami obrotowymi, początkowo jako kierownik produkcji, Dyrektor i członek Zarządu w firmie która jako jedna z pierwszych wprowadzała nowe rozwiązania fotelowe na polski rynek bazując na europejskich doświadczeniach - od 25 lat niezależnie wspiera klientów w dziedzinie ergonomii foteli i stanowiska pracy biurowej. Doradza we wszelkich kwestiach związanych z eksploatacją foteli biurowych z zachowaniem zasad ergonomii, promuje rozwiązania prozdrowotne w zakresie mebli biurowych, również rozwiązania nietypowe. Od 21 lat również działa jako autoryzowany przedstawiciel niemieckich producentów siedzisk ergonomicznych do biura i domu.