Project Management Session XIII
Politechnika Wrocławska, budynek B-4
ul. Łukasiewicza 5/7,
Wrocław
Od 12 kwi 9:00 do 12 kwi 16:30
REGULAMIN
PROJECT MANAGEMENT SESSION XIII
§ 1 Postanowienia ogólne
- XIII edycja Project Management Session, zwany w dalszej części regulaminu Konferencją, odbędzie się w dniach 12 kwietnia 2025 r. w budynku B-4 Politechniki Wrocławskiej Łukasiewicza 5, 50-370 Wrocław.
- Organizatorem Konferencji jest Studenckie Koło Naukowe "Zarządzania Projektami" PM Group z siedzibą we Wrocławiu, Wybrzeże Wyspiańskiego 27 wraz z Fundacją Manus z siedzibą we Wrocławiu, Grunwaldzka 61.
- Przepisy niniejszego regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa
w Konferencji i obowiązują wszystkich uczestników. - Uczestnik, zgłaszając swój udział w konferencji, poprzez wypełnienie formularza zapisowego, poświadcza znajomość oraz akceptuje niniejszy regulamin.
- Regulamin dotyczy wszystkich osób przebywających w miejscu odbywającej się Konferencji.
- Każdy Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zapisów regulaminu oraz stosowania się do poleceń służb porządkowych i przedstawicieli Organizatora.
§ 2 Zasady uczestnictwa
- Uczestnictwo w Konferencji obejmuje przerwy kawowe.
- Podstawą uczestnictwa w Konferencji jest zakup biletu na stronie internetowej: evenea.pl.
- Uczestnik musi być osobą pełnoletnią.
- Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne.
- Zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane będą do wyczerpania przygotowanych miejsc.
- Po zarejestrowaniu się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej evenea.pl, uczestnik otrzyma e-mail zwrotny.
- O dopełnieniu wszystkich formalności uczestnik otrzyma wiadomość e-mail zawierającą informacje, który zostanie wysłany przez Koło Naukowe PMGroup.
- Zgłoszenia wysłane po terminie nie będą uwzględniane.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych - wówczas wszystkie wpłaty wniesione przez uczestnika zostaną zwrócone przez Organizatorów w pełnej wysokości.
- Zakazane jest niszczenie oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń oraz sprzętu znajdującego się na terenie wydarzenia.
- Zabronione jest zastawianie lub tarasowanie wyjść i dróg ewakuacyjnych, dróg dojazdowych dla służb ratowniczych oraz hydrantów, a także innych urządzeń, które są niezbędne w przypadku prowadzenia akcji ratowniczej lub gaśniczej podczas imprezy.
- Uczestnik Konferencji ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez niego lub osoby pozostające pod jego opieką oraz może być zobowiązany do poniesienia odpowiedzialności materialnej, jak i prawnej.
- W przypadku spowodowania zniszczeń przez Uczestnika wydarzenia zostaje sporządzony przez Organizatora protokół incydentu, w którym sprawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód. W przypadku umyślnego spowodowania zniszczeń, po spisaniu protokołu nastąpi natychmiastowe wydalenie z Konferencji, zgodnie z wcześniej opisanymi zasadami.
- Organizator powiadomi Policję w przypadku przebywania na terenie Konferencji osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego, a także mienia w obrębie wydarzenia.
- Naruszenie przez Uczestnika któregokolwiek z postanowień Regulaminu oraz zakłócanie porządku publicznego upoważnia Organizatora do wykluczenia tej osoby z udziału w Konferencji.
- Zabrania się prowadzenia bez autoryzacji Organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej lub innej zarobkowej, a także działalności reklamowej oraz promocyjnej w trakcie Konferencji.
- Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad panujących na terenie Konferencji.
- Zabrania się przynoszenia i spożywania napojów alkoholowych na terenie Konferencji zakupionych poza budynkiem.
- Informacje dotyczące danych do faktury muszą zostać podane od razu podczas zakupu na portalu polibudka.pl, w przeciwnym razie wystawienie faktury będzie niemożliwe.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające ze stanu zdrowia uczestnika.
§ 3 Ogólny zarys wydarzenia
- Konferencja odbywać się będzie w dniu 12 kwietnia 2025 r.
- Obecność na wszystkich zajęciach, na które zapisał się uczestnik jest wymagana do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.
§ 4 Regulamin konkursu
- Organizatorem konkursów jest Studenckie Koło Naukowe Project Management Group oraz fundacja Manus.
- Uczestnikiem konkursów może być każda osoba fizyczna, która posiada bilet na Konferencje PMSession w dniach 27-28.04.2024 roku.
- Nagrody za udział w konkursie zapewnia sponsor konkursu, który pokrywa koszty nagród.
- Konkursy zostaną przeprowadzone w czasie trwania Konferencji, które będą prowadzone przez Organizatorów.
- Zdobywcy nagród zostaną wyłonieni przez Organizatora, który jest odpowiedzialny za wręczenie ich zwycięzcom.
- Nagrody zostaną wręczone na miejscu. W przypadku gdy zwycięzca nie odbierze nagrody - zostanie wyłoniony inny zwycięzca konkursu.
§ 5 Postanowienia końcowe
- Organizator ma obowiązek poinformować Uczestników o wszelkich ewentualnych zmianach w Regulaminie.
- Konferencja będzie filmowana oraz fotografowana przez Organizatorów.
- Zgłoszenie uczestnika do udziału w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatorów na zasadach wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Organizator zapewnia bezpieczny przebieg Konferencji tylko, gdy wszyscy Uczestnicy przestrzegają Regulaminu oraz prawa polskiego. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za skutki i konsekwencje czynów, będące wynikiem nieprzestrzegania postanowień oraz zarządzeń Organizatorów i poleceń służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i porządek.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
- Wszelkie kwestie sporne dotyczące organizacji zapisów rozstrzyga Koordynator Konferencji.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2025 roku.