Project Management Session XIII

location icon
Politechnika Wrocławska, budynek B-4 ul. Łukasiewicza 5/7, Wrocław
calendar icon
Od 12 kwi 9:00 do 12 kwi 16:30

REGULAMIN

PROJECT MANAGEMENT SESSION XIII

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. XIII edycja Project Management Session, zwany w dalszej części regulaminu Konferencją, odbędzie się w dniach 12 kwietnia 2025 r. w budynku B-4 Politechniki Wrocławskiej Łukasiewicza 5, 50-370 Wrocław.
  2. Organizatorem Konferencji jest Studenckie Koło Naukowe "Zarządzania Projektami" PM Group z siedzibą we Wrocławiu, Wybrzeże Wyspiańskiego 27 wraz z Fundacją Manus z siedzibą we Wrocławiu, Grunwaldzka 61.
  3. Przepisy niniejszego regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa
    w Konferencji i obowiązują wszystkich uczestników.
  4. Uczestnik, zgłaszając swój udział w konferencji, poprzez wypełnienie formularza zapisowego, poświadcza znajomość oraz akceptuje niniejszy regulamin.
  5. Regulamin dotyczy wszystkich osób przebywających w miejscu odbywającej się Konferencji.
  6. Każdy Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zapisów regulaminu oraz stosowania się do poleceń służb porządkowych i przedstawicieli Organizatora.

§ 2 Zasady uczestnictwa

  1. Uczestnictwo w Konferencji obejmuje przerwy kawowe.
  2. Podstawą uczestnictwa w Konferencji jest zakup biletu na stronie internetowej: evenea.pl.
  3. Uczestnik musi być osobą pełnoletnią.
  4. Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne.
  5. Zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane będą do wyczerpania przygotowanych miejsc.
  6. Po zarejestrowaniu się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej evenea.pl, uczestnik otrzyma e-mail zwrotny.
  7. O dopełnieniu wszystkich formalności uczestnik otrzyma wiadomość e-mail zawierającą informacje, który zostanie wysłany przez Koło Naukowe PMGroup.
  8. Zgłoszenia wysłane po terminie nie będą uwzględniane.
  9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania Konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych - wówczas wszystkie wpłaty wniesione przez uczestnika zostaną zwrócone przez Organizatorów w pełnej wysokości.
  10. Zakazane jest niszczenie oznaczeń i tablic informacyjnych, nośników reklamowych, urządzeń oraz sprzętu znajdującego się na terenie wydarzenia.
  11. Zabronione jest zastawianie lub tarasowanie wyjść i dróg ewakuacyjnych, dróg dojazdowych dla służb ratowniczych oraz hydrantów, a także innych urządzeń, które są niezbędne w przypadku prowadzenia akcji ratowniczej lub gaśniczej podczas imprezy.
  12. Uczestnik Konferencji ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez niego lub osoby pozostające pod jego opieką oraz może być zobowiązany do poniesienia odpowiedzialności materialnej, jak i prawnej.
  13. W przypadku spowodowania zniszczeń przez Uczestnika wydarzenia zostaje sporządzony przez Organizatora protokół incydentu, w którym sprawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód. W przypadku umyślnego spowodowania zniszczeń, po spisaniu protokołu nastąpi natychmiastowe wydalenie z Konferencji, zgodnie z wcześniej opisanymi zasadami.
  14. Organizator powiadomi Policję w przypadku przebywania na terenie Konferencji osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego, a także mienia w obrębie wydarzenia.
  15. Naruszenie przez Uczestnika któregokolwiek z postanowień Regulaminu oraz zakłócanie porządku publicznego upoważnia Organizatora do wykluczenia tej osoby z udziału w Konferencji.
  16. Zabrania się prowadzenia bez autoryzacji Organizatora jakiejkolwiek działalności handlowej lub innej zarobkowej, a także działalności reklamowej oraz promocyjnej w trakcie Konferencji.
  17. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad panujących na terenie Konferencji.
  18. Zabrania się przynoszenia i spożywania napojów alkoholowych na terenie Konferencji zakupionych poza budynkiem.
  19. Informacje dotyczące danych do faktury muszą zostać podane od razu podczas zakupu na portalu polibudka.pl, w przeciwnym razie wystawienie faktury będzie niemożliwe.
  20. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające ze stanu zdrowia uczestnika.

§ 3 Ogólny zarys wydarzenia

  1. Konferencja odbywać się będzie w dniu 12 kwietnia 2025 r.
  2. Obecność na wszystkich zajęciach, na które zapisał się uczestnik jest wymagana do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.

§ 4 Regulamin konkursu

  1. Organizatorem konkursów jest Studenckie Koło Naukowe Project Management Group oraz fundacja Manus.
  2. Uczestnikiem konkursów może być każda osoba fizyczna, która posiada bilet na Konferencje PMSession w dniach 27-28.04.2024 roku.
  3. Nagrody za udział w konkursie zapewnia sponsor konkursu, który pokrywa koszty nagród.
  4. Konkursy zostaną przeprowadzone w czasie trwania Konferencji, które będą prowadzone przez Organizatorów.
  5. Zdobywcy nagród zostaną wyłonieni przez Organizatora, który jest odpowiedzialny za wręczenie ich zwycięzcom.
  6. Nagrody zostaną wręczone na miejscu. W przypadku gdy zwycięzca nie odbierze nagrody - zostanie wyłoniony inny zwycięzca konkursu.

§ 5 Postanowienia końcowe

  1. Organizator ma obowiązek poinformować Uczestników o wszelkich ewentualnych zmianach w Regulaminie.
  2. Konferencja będzie filmowana oraz fotografowana przez Organizatorów.
  3. Zgłoszenie uczestnika do udziału w Konferencji jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatorów na zasadach wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów prawa, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  5. Organizator zapewnia bezpieczny przebieg Konferencji tylko, gdy wszyscy Uczestnicy przestrzegają Regulaminu oraz prawa polskiego. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za skutki i konsekwencje czynów, będące wynikiem nieprzestrzegania postanowień oraz zarządzeń Organizatorów i poleceń służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i porządek.
  6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
  7. Wszelkie kwestie sporne dotyczące organizacji zapisów rozstrzyga Koordynator Konferencji.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2025 roku.



Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Zgłaszając udział w wydarzeniu oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią i akceptuję regulamin wydarzenia. Bilet Bezpłatny

Zgłaszając udział w wydarzeniu oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią i akceptuję regulamin wydarzenia.

Wyprzedane Brak wolnych miejsc