Sprzedaż i obsługa klienta dla specjalistów
HR Instytut
ul. Toszecka 101/217,
Gliwice
Od 3 lip 8:00 do 3 lip 16:00
Szkolenie Sprzedaż i obsługa klientów dla specjalistów - Szkolenie koncentruje się na poszczególnych elementach procesu sprzedaży.
- Adresaci szkolenia:
sprzedawcy, pracownicy działu obsługi klienta, przedstawiciele handlowi, menedżerowie sprzedaży
- Cel szkolenia:
Rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej:- Prezentacja multimedialna - 20% czasu,
- Ćwiczenia - aktywny udział uczestników (indywidualnie oraz w grupach) - Wdrażanie teorii w praktykę, case study, dyskusje, scenki - 80% czasu.
- Program szkolenia:
- Zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Obsługa trudnego klienta
- Ćwiczenia rozmów telefonicznych i osobistych
- Techniki badania potrzeb oraz przygotowanie oferty handlowej
- Finalizacja sprzedaży
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:- Budowania pozytywnego wizerunku firmy, dzięki profesjonalnej obsłudze klienta i zaspokajaniu potrzeb klienta poprzez aktywną sprzedaż
- Rozwijania i podnoszenia umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej oraz skutecznej finalizacji współpracy
- Posprzedażowej obsługi klienta - budowania długotrwałych relacji z klientami
- Radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
- Prowadzenia negocjacji w relacjach międzyludzkich w kontekście zawodowym
- Skutecznych procedur stosowanych w reklamacji
Szkolenie może się odbyć w naszej siedzibie w Gliwicach lub u Państwa w firmie.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).