SoDA Breakfast: Łódź
Śniadania SoDA to wyjątkowy cykl spotkań stworzony specjalnie dla właścicieli i osób zarządzających firmami IT. Spotykamy się zazwyczaj w czwartkowe poranki, aby w gronie właścicielskim porozmawiać na tematy kluczowe dla naszej branży.
Każde spotkanie dzieli się na dwie części: merytoryczną i networkingową. Networking odbywa się podczas śniadania, gdzie czekają na Was pyszna kawa/ herbata oraz bogaty bufet.
Zapraszamy na SoDA Breakfast w Łodzi:
⌚ Godzina: 8.30-11.00
📅 Data: 7 listopada (czwartek)
🌍 Adres: Łódź, dokładna lokalizacja zostanie wkrótce podana
Temat przewodni: FinOps i IaC - jak wspierają biznes softwarehouse'ów? Prelegent przedstawi, jak wdrożenie FinOps i IaC w Google Cloud Platform może przekształcić zarządzanie kosztami i infrastrukturą, zwiększając efektywność operacyjną i wartość usług Twojego biznesu.
Prelegent: Jakub Serwatka - DevOps Engineer w Oktawave. Członek zespołu Cloud Migration, inżynierów wyspecjalizowanych w migracji do chmur globalnych. Wcześniej związany z OKO.press jako DevOps / Development Team Lead. Posiada bogate doświadczenie w zakresie platform Google Cloud i AWS. Certyfikowany Google Cloud Network Engineer i Cloud Architect oraz AWS Solutions Architect i Cloud Practitioner.
Co zyskasz, biorąc udział w SoDA Breakfast?
- Networking - poznasz liderów i ekspertów z branży IT, nawiążesz cenne kontakty.
- Wiedza - wysłuchasz inspirujących prelekcji i weźmiesz udział w dynamicznych dyskusjach.
- Innowacje - dowiesz się o najnowszych trendach i rozwiązaniach technologicznych.
- Atmosfera - śniadania SoDA to profesjonalizm w luźnej, przyjaznej atmosferze.
Dla kogo są nasze śniadania?
Śniadania skierowane są do firm członkowskich SoDA. Jeśli zastanawiasz się nad dołączeniem do naszej społeczności lub znajoma/y polecił Ci nasze spotkania, jest to idealna okazja, aby nas poznać. Firmy spoza SoDA mają możliwość udziału w jednym spotkaniu w roku po zakupie biletu, aby "od kuchni" zobaczyć, jak działamy.
Dołącz do nas na najbliższym SoDA Breakfast i zyskaj nowe możliwości rozwoju dla swojej firmy!
Do zobaczenia!