SoDA Breakfast x CRIDO: Warszawa

location icon
biuro CRIDO, Generation Park Z, Towarowa 28, 00-839 Warszawa
calendar icon
Od 19 cze 9:00 do 19 cze 9:00
ticket icon
Od 0,00 zł

SoDA & CRIDO wspólnie zapraszają na śniadanie w Warszawie. 

📅 19 czerwca, 2024.
⌚ Start godz. 9.00-11.00.
🌍 Miejsce: biuro CRIDO, Generation Park Z, Towarowa 28, 00-839 Warszawa (13 piętro)

Podczas wydarzenia zaproszeni przez nas goście z branży IT, funduszu private equity oraz eksperci CRIDO podzielą się wiedzą i doświadczeniem w dwóch cały czas gorących w branży IT tematach:

  • Dotacji i ulg dostępnych dla spółek IT
  • Fuzji i przejęć na rynku IT z perspektywy liderów branżowych i funduszu PE

Agenda:

9.00 - 9.30 I Poczęstunek, networking, przywitanie
9.30 - 10.00 I Dotacje i ulgi dostępne dla spółek IT

  • Konkursy dotacyjne, o których warto wiedzieć w branży IT
  • Ulgi, z których korzystają spółki IT
  • Postulaty zmian w przepisach dotyczących ulg korzystne dla rynku IT

10.00 - 10.45 | Fuzje i przejęcia na rynku IT z perspektywy liderów branżowych i funduszu PE | dyskusja moderowana

Podczas rozmowy będziemy szukać m.in. odpowiedzi na pytania:

  • Czy to dobry czas na transakcję na rynku IT?
  • Z jakimi inwestorami warto rozmawiać - strategiczny polski, strategiczny międzynarodowy, fundusz private equity?
  • Jakich spółek szukają inwestorzy?
  • Co właścicielom spółek IT mogą zaoferować różni inwestorzy?
  • Jak dobrze przygotować i przeprowadzić transakcję z perspektywy sprzedającego i kupującego biznes?

10.45 I Dyskusje w kuluarach 

🎙️ Prelegenci:

Wojciech Mach (Dyrektor Generalny, GFT Polska, Wiceprezes SoDA). Wojciech Mach pełni funkcję Dyrektora Generalnego w GFT Polska, będąc jednym z najbardziejdoświadczonych menedżerów na rynku usług IT. Jako dyrektor zarządzający strukturami Luxoft wPolsce i Europie Centralnej z sukcesem rozbudował firmę do ponad 4000 pracowników w regionie.Doświadczenie zdobywał, pracując w międzynarodowych rolach w Procter&Gamble oraz Hewlett-Packard. Studiował na Sloan School of Management, MIT oraz Uniwersytecie Warszawskim.Prowadzi również zajęcia z zarządzania strategicznego na krakowskiej AGH. Prywatnie, szczęśliwyojciec i znany w branży IT miłośnik muscle cars, geek oraz miłośnik literatury i archeologii.

Marek Panek (Wiceprezes Zarządu, Asseco Poland). Odpowiada między innymi za Pion Rozwoju Grupy Kapitałowej, w tym transakcje M&A. Absolwent Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej, gdzie w 1994 roku uzyskał dyplom magistra inżyniera. Pracę w Asseco (wówczas COMP Rzeszów) rozpoczął w roku 1995 roku, a od marca 2007 roku zajmuje stanowisko Wiceprezesa Zarządu spółki. Jest również Członkiem Zarządu Asseco International i Prezesem Zarządu GSTN Consulting. Dodatkowo sprawuje funkcje nadzorcze w spółkach Grupy Asseco: Przewodniczącego Rady Dyrektorów spółki Formula Systems, Przewodniczącego Rady Nadzorczej Nextbank Software oraz Asseco Resovia. Jest Członkiem Rady Nadzorczej w spółkach: Asseco Lietuva, Asseco Central Europe, Asseco Innovation Fund, adesso banking solutions i Asseco Services.

Wojciech Wąsik, Chief Digital & Information Security Officer / Head of M&A Transition Technologies PSC. Wojciech posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze rozwoju oprogramowania, IT, digitalizacji procesów, bezpieczeństwie informacji i zarządzaniu. Pracował zarówno w środowisku startupowym, gdzie odpowiadał za rozwój i wprowadzenie na rynek rozwiązań technologicznych, jak i w wiodącej polskiej grupie specjalizującej się w integracji systemów i rozwiązań dla sektora przemysłowego. Swoją karierę rozpoczynał od stanowisk technicznych i inżynierskich, szybko obejmując odpowiedzialność za zarządzanie zespołem, projektem, oddziałem, a w ostatnich latach - zarządzaniem strategicznym. W Transition Technologies PSC odpowiada za opracowanie i realizację strategii digitalizacji procesów i zwiększenia skalowalności grupy, strategię i politykę bezpieczeństwa informacji, strategię M&A, a także za szereg inicjatyw związanych z poprawą efektywności organizacyjnej. Zarządza budżetami działów IT, Digital, Information Security oraz M&A, a także koordynuje działania zespołów wewnętrznych oraz dostawców. Realizował szereg projektów digitalizacji procesów, wdrażania usprawnień i zmian organizacyjnych oraz procesowych, jak również prowadził procesy akwizycji oraz integracji spółek technologicznych i usługowych. Jest absolwentem Politechniki Świętokrzyskiej. Studiował także Zarządzanie w IT na AGH w Krakowie oraz Executive MBA na IE Business School w Madrycie.

Michał Wojdyła (Partner, Innova Capital). Michał Wojdyła związany jest z InnovaCapital od 2008 roku. Swoje bogate doświadczenie w branży private equity zdobywał, pracując przylicznych inwestycjach i w spółkach portfelowych. W ostatnich latach rozwija ekspertyzę Innova wobszarze technologii, koncentrując się głównie na sektorze usług IT, gdzie nadzorował między innymiinwestycję związaną z STX Next, poznańskim software house'em. Przed dołączeniem do InnovaCapital pracował w KPMG Corporate Finance, gdzie zdobył niezbędną na rynku wiedzę i poznałnarzędzia związane ze sferą finansów i transakcji.Michał jest absolwentem studiów magisterskich na kierunku Finanse i Bankowość na UniwersytecieEkonomicznym we Wrocławiu.

Rafał Świeżak (Partner, CRIDO). Rafał Świeżak jest Partnerem w CRIDO. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii rozwoju biznesuoraz ich wdrażaniu. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej zrealizował z sukcesemkilkadziesiąt projektów z zakresu doradztwa strategicznego, łączenia przedsiębiorstw iprzeprowadzania zmian organizacyjnych dla firm z branż: produkcyjnej, budowlanej, farmaceutycznej,FMCG, telekomunikacyjnej, finansowej, handlowej, BPO/SSC, energetycznej oraz usługprofesjonalnych.W branży szkoleniowo-doradczej Rafał pracuje od 1999 roku. Przed dołączeniem do CRIDO w 2014roku był związany firmą szkoleniowo-doradczą House of Skills, gdzie był Partnerem orazwiceprezesem zarządu i odpowiadał za rozwój biznesu. Jest autorem licznych programówszkoleniowych.

Magdalena Kosewska-Kwaśny (Partner, CRIDO). Magdalena Kosewska-Kwaśny jest Partnerką w zespole Business Innovation Consulting, lideremzespołu ulg podatkowych oraz członkiem zarządu CRIDO. Wspiera klientów w procesie pozyskiwaniadotacji oraz instrumentów fiskalnych dostępnych dla przedsiębiorstw prowadzących pracebadawczo-rozwojowe, opracowujących innowacje oraz planujących projekty inwestycyjne.Specjalizuje się w projektach badawczych oraz inwestycyjnych, związane z technologiami produkcji,automatyzacją, robotyzacją oraz projekty z zakresu ICT.Magda ma ponad 20-letnie doświadczenie w procesie realizacji projektów dotyczących pozyskiwaniawsparcia ze źródeł publicznych. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w EY w Warszawie iBrukseli. W CRIDO pracuje od 2005 roku. Magdalena jest absolwentką programu Executive MBASzkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Artur Marszałkiewicz (Partner Zarządzający, CRIDO). Artur Marszałkiewicz jest Partnerem Zarządzającym odpowiedzialnym za obszar Corporate Financew CRIDO. W swojej ponad 20-letniej karierze zawodowej na polskim rynku kapitałowym koncentrowałsię na doradztwie finansowym i transakcyjnym. Wśród jego klientów znajdują się wiodące polskie izagraniczne firmy oraz korporacje, a także fundusze private equity. Aktywnie uczestniczył i zarządzałz sukcesem kilkudziesięcioma transakcjami M&A, IPO i finansowania dłużnego o wartości kilkumiliardów złotych.

Urszula Uchmańska (Starszy Menedżer, CRIDO). Urszula Uchmańska jest doradcą podatkowym w zespole Ulg podatkowych w Crido. Jej głównyobszar ekspertyzy obejmuje podatki dochodowe, w ramach których głównie skupia się narozliczeniach z tytułu różnych ulg podatkowych (np. ulgi B+R oraz IP Box). Posiada doświadczenie wpodatkowych rozliczeniach transakcji międzynarodowych oraz regulacji FATCA i CRS. W ramach tychobszarów przeprowadzała między innymi: przeglądy podatkowe, świadczyła usługi bieżącegodoradztwa, prowadziła postępowania nadpłatowe, występowała z wnioskami o interpretacjeindywidualne (również prowadziła postępowania sądowe w zakresie negatywnych interpretacjipodatkowych).Przed dołączeniem do zespołu Crido, przez wiele lat zdobywała doświadczenie w zakresie doradztwapodatkowego, doradzając krajowym i międzynarodowym klientom z sektora finansowego (banki,parabanki, ubezpieczyciele, fundusze inwestycyjne itp.).Urszula jest absolwentką Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego,Finansów i Rachunkowości na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz MBA na LondonSchool of Economics and Political Science. Obecnie zdobywa uprawnienia ACCA.

Karolina Jóźwik (Project Manager, CRIDO). Karolina Jóźwik jest Managerką w zespole Bussiness Innovation Consulting, gdzie specjalizuje się wpozyskiwaniu pomocy publicznej w formie dotacji, zwolnień i ulg podatkowych dla przedsiębiorstwrealizujących projekty inwestycyjne i badawczo-rozwojowe. Bierze udział w przygotowywaniudokumentacji aplikacyjnej niezbędnej do uzyskania finansowania. Posiada również doświadczenie wrozliczaniu współfinansowanych projektów. W trakcie dotychczasowej pracy w CRIDO zpowodzeniem zrealizowała blisko 45 projektów, pozyskując ponad 340 mln PLN wsparcia dlaklientów.Karolina współpracuje z polskimi i międzynarodowymi klientami, w szczególności z sektora IT, LifeScience, transportu, budownictwa oraz szeroko rozumianego przemysłu. W zespole Biznes iInnowacje w CRIDO pracuje od 2015 roku. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała międzyinnymi w Banku Gospodarstwa Krajowego. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunkachFinanse i Rachunkowość oraz Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, a także kursu InnovationManagement w Rotterdam School of Management, Erasmus University.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Bilet dla właścicieli i osób zarządzających SH zrzeszonych w SoDA. SoDA Member

Bilet dla właścicieli i osób zarządzających SH zrzeszonych w SoDA.

Wyprzedane Brak wolnych miejsc