MARCUS Digital Ad
Biuro ONE House sp. z o.o.
Od 3 kwi 9:00 do 3 kwi 17:00
Od 1 200,00 zł
MARCUS Digital Ad
Zapoznaj się z narzędziami i technikami marketingu internetowego, które w efektywny sposób są wykorzystane przez specjalistów w praktyce.
OPIS SZKOLENIA
Celem szkolenia jest uzupełnienie i uporządkowanie wiedzy na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego.
Jakie są zadania szkolenia?
- Sprecyzowanie, czym jest reklama online i jakiej wysokości budżety wydawane są na reklamy
- Przedstawienie korzyści, jakie reklama online może przynieść uczestnikom szkolenia
- Prezentacja skutecznych metod wykorzystywania kanałów w kampaniach digital
- Omówienie, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w kampanii internetowej
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie kierowane jest do:
- §Osób rozpoczynających swoją karierę w mediach i digital marketingu
- §Specjalistów z obszaru marketingu internetowego
- §Przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes w internecie
- §Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z zakresu reklamy internetowej
AGENDA SZKOLENIA (program)
Moduł 1. Prezentacja kanałów digital media
- 1.Rynek marketingu internetowego w Polsce i na świecie
- 2.Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i planowanie
- 3.Ścieżka zakupowa użytkownika
- 4.Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic
- 5.Reklama w wyszukiwarce Google
- 6.Reklama video
- 7.Reklama w Social Media
Moduł 2. Planowanie kampanii online
- 1.Sposoby planowania działań w kampanii online
- 2.Przykłady kampanii marketingowych - case study
- 3.Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe
- 4.Planowanie kampanii online - warsztaty
- 5.Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych - podsumowanie Q&A
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:
- •Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego
- •Dowiesz się, czym jest reklama online, jakie budżety wydawane są na reklamy i jakie korzyści dzięki niej osiągnie Twoja firma
- •Poznasz skuteczne metody wykorzystania kanałów w kampaniach digital