MARCUS Social Media
MARCUS Social Media
Social Media to dynamiczne zjawisko, nie tylko platformy i ich algorytmy. Szkolenie połączone z warsztatem pozwoli w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w tych narzędziach.
OPIS SZKOLENIA
W czasie szkolenia wspólnie przeanalizujemy, czy platformy społecznościowe realizują cele sprzedażowe. W tym celu odniesiemy się do algorytmów platform, wykorzystywania aktualnych trendów i strategii komunikacyjnej. Omówimy działania organiczne i płatne oraz - bazując na własnych doświadczeniach - opowiemy, jak przeprowadzić kampanię z influencerami od A do Z. Część teoretyczna będzie uzupełniona o warsztaty.
Cele szkolenia:
- Prezentacja całego spectrum możliwości działań w social media - narzędzia, trendy, rtm.
- Uświadomienie mechanizmów działających w social media - algorytmy i kampania płatne .
- Wypracowanie strategii komunikacji.
- Zainspirowanie do podjęcia nowych działań social mediowych.
- Pokazanie, że social media to niezbędny kierunek w planowaniu działań marketingowych marki.
ADRESACI SZKOLENIA (do sekcji Czy to szkolenie jest dla Ciebie)
Szkolenie kierowane jest do:
• Pracowników działu marketingu i komunikacji zajmujących się wizerunkiem marki w Internecie
• Specjalistów i managerów zarządzających komunikacją marki w social media
• Osób, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki skutecznym działaniom social mediowym
• Przedsiębiorców zajmujących się budowaniem swojego biznesu
AGENDA SZKOLENIA (program)
1.Algorytmy i trendy
- Algorytmy poszczególnych platform: czym różni się Facebook od TikToka, co łączy LinkedIn i Instagram?
- Formaty i formy contentu
- Trendy i nowości w poszczególnych platformach
- Case study i warsztat
2.Strategia komunikacji social media
- Od czego zacząć? Analiza marki i konkurencji
- Jak poznać odbiorcę?
- Jak określić i realizować cele w social mediach?
- Jak planować działania, które zrealizują założone cele?
- Case study i warsztat
3.Działania organiczne i płatne
- Czy istnieje dobra kampania bez budżetu?
- Działania świadomościowe a sprzedażowe
- Podstawy systemu reklamowego: formaty reklamowe i sposoby rozliczania kampanii
- Social media w szerszej kampanii digital
- Case study i warsztat
4.Komunikacja w dwie strony
- Influencer Marketing - jak robić (i rozliczać) to dobrze?
- RTMy - czym są, a czym nie są
- Moderacja i scenariusze kryzysowe
- Case study i warsztat
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
- Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna być obecna Twoja marka
- Nauczysz się, jak tworzyć treści w social media, które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji
- Dowiesz się, jakich narzędzi social media używać, by skutecznie docierać do odbiorców
- Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i influencer marketingu