MARCUS E-commerce

location icon
Biuro ONE House sp. z o.o. Bobrowiecka 8, Warszawa
calendar icon
Od 6 mar 9:00 do 6 mar 17:00
ticket icon
Od 1 200,00 zł

MARCUS E-commerce

Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.

OPIS SZKOLENIA

Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach pragnących zrozumieć i wykorzystać najnowsze trendy, technologie
i strategie w sprzedaży online. Obejmuje szereg tematów, począwszy od aktualnej sytuacji na rynku e-commerce, poprzez kluczowe kwestie związane z uruchomieniem własnego sklepu, po rozwinięcie skutecznej strategii sprzedaży online. Dodatkowo, nauczysz się analizować dane zakupowe i mierzyć skuteczność działań e-commerce, dzięki czemu w pełni wykorzystasz potencjał handlu online. Praktyczne podejście szkolenia umożliwi Ci natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w swoim biznesie.

ADRESACI SZKOLENIA (do części Czy to szkolenie jest dla ciebie)

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osób rozpoczynających swoją karierę w mediach i digital marketingu
  • Specjalistów z obszaru marketingu internetowego
  • Przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes w Internecie

Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

AGENDA SZKOLENIA (program)

  • 1.E-commerce - aktualna sytuacja, trendy i możliwości
    • Trendy na rynku e-commerce
    • Własny sklep czy marketplace
    • Obsługa klienta - o czym trzeba pamiętać
  • 2.Własny sklep - na co zwrócić uwagę?
    • Jaką technologię wybrać?
    • Ważne kwestie techniczne - domena, ssl, serwer
    • UX - o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
    • Ścieżka zakupowa - od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
    • Zarządzanie asortymentem w sklepie
    • Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
    • Integracje z marketplace
    • Jak AI może pomóc Ci w budowie i optymalizacji e-commerce?

  • 3.Strategia e-commerce
    • Analiza konkurencji
    • Kto kupuje w Twoim sklepie - analiza person zakupowych
    • Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
    • Dywersyfikacja źródeł ruchu - wybór odpowiednich kanałów
    • Testy A/B, badania conversion lift
    • Jak przywiązać klienta na dłużej?
    • Jak istotny jest CX w strategii e-commerce

  • 4.Analiza danych
    • Najważniejsze KPI - krótko i długookresowe
    • Budowa lejka zakupowego
    • Analiza zachowań zakupowych na stronie

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
  • Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
  • Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami

Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NA SZKOLENIE MARCUS E-commerce
6 Marca 2025, 17:00 1 200,00 zł