MARCUS E-commerce
MARCUS E-commerce
Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.
OPIS SZKOLENIA
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach pragnących zrozumieć i wykorzystać najnowsze trendy, technologie
i strategie w sprzedaży online. Obejmuje szereg tematów, począwszy od aktualnej sytuacji na rynku e-commerce, poprzez kluczowe kwestie związane z uruchomieniem własnego sklepu, po rozwinięcie skutecznej strategii sprzedaży online. Dodatkowo, nauczysz się analizować dane zakupowe i mierzyć skuteczność działań e-commerce, dzięki czemu w pełni wykorzystasz potencjał handlu online. Praktyczne podejście szkolenia umożliwi Ci natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w swoim biznesie.
ADRESACI SZKOLENIA (do części Czy to szkolenie jest dla ciebie)
Szkolenie skierowane jest do:
- Osób rozpoczynających swoją karierę w mediach i digital marketingu
- Specjalistów z obszaru marketingu internetowego
- Przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes w Internecie
Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej
AGENDA SZKOLENIA (program)
1. E-commerce - aktualna sytuacja, trendy i możliwości
- Trendy na rynku e-commerce
- Własny sklep czy marketplace
- Obsługa klienta - o czym trzeba pamiętać
2. Własny sklep - na co zwrócić uwagę?
- Jaką technologię wybrać?
- Ważne kwestie techniczne - domena, ssl, serwer
- UX - o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
- Ścieżka zakupowa - od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
- Zarządzanie asortymentem w sklepie
- Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
- Integracje z marketplace
- Jak AI może pomóc Ci w budowie i optymalizacji e-commerce?
3. Strategia e-commerce
- Analiza konkurencji
- Kto kupuje w Twoim sklepie - analiza person zakupowych
- Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
- Dywersyfikacja źródeł ruchu - wybór odpowiednich kanałów
- Testy A/B, badania conversion lift
- Jak przywiązać klienta na dłużej?
- Jak istotny jest CX w strategii e-commerce
4. Analiza danych
- Najważniejsze KPI - krótko i długookresowe
- Budowa lejka zakupowego
- Analiza zachowań zakupowych na stronie
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
- Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
- Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
- Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
- Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację