MARCUS E-commerce
MARCUS E-commerce
Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.
OPIS SZKOLENIA
Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach pragnących zrozumieć i wykorzystać najnowsze trendy, technologie
i strategie w sprzedaży online. Obejmuje szereg tematów, począwszy od aktualnej sytuacji na rynku e-commerce, poprzez kluczowe kwestie związane z uruchomieniem własnego sklepu, po rozwinięcie skutecznej strategii sprzedaży online. Dodatkowo, nauczysz się analizować dane zakupowe i mierzyć skuteczność działań e-commerce, dzięki czemu w pełni wykorzystasz potencjał handlu online. Praktyczne podejście szkolenia umożliwi Ci natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w swoim biznesie.
ADRESACI SZKOLENIA (do części Czy to szkolenie jest dla ciebie)
Szkolenie skierowane jest do:
- Osób rozpoczynających swoją karierę w mediach i digital marketingu
- Specjalistów z obszaru marketingu internetowego
- Przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes w Internecie
Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej
AGENDA SZKOLENIA (program)
- 1.E-commerce - aktualna sytuacja, trendy i możliwości
• Trendy na rynku e-commerce
• Własny sklep czy marketplace
• Obsługa klienta - o czym trzeba pamiętać - 2.Własny sklep - na co zwrócić uwagę?
• Jaką technologię wybrać?
• Ważne kwestie techniczne - domena, ssl, serwer
• UX - o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
• Ścieżka zakupowa - od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
• Zarządzanie asortymentem w sklepie
• Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
• Integracje z marketplace
• Jak AI może pomóc Ci w budowie i optymalizacji e-commerce? - 3.Strategia e-commerce
• Analiza konkurencji
• Kto kupuje w Twoim sklepie - analiza person zakupowych
• Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
• Dywersyfikacja źródeł ruchu - wybór odpowiednich kanałów
• Testy A/B, badania conversion lift
• Jak przywiązać klienta na dłużej?
• Jak istotny jest CX w strategii e-commerce - 4.Analiza danych
• Najważniejsze KPI - krótko i długookresowe
• Budowa lejka zakupowego
• Analiza zachowań zakupowych na stronie
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
- Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
- Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
- Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację