MARCUS E-commerce

location icon
Biuro ONE House sp. z o.o. Bobrowiecka 8, Warszawa
calendar icon
Od 14 maj 9:00 do 14 maj 17:00
ticket icon
Od 1 200,00 zł

MARCUS E-commerce

Poznaj tajniki e-commerce i zdobądź umiejętności w obszarze prowadzenia własnego biznesu.

OPIS SZKOLENIA

Szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o osobach pragnących zrozumieć i wykorzystać najnowsze trendy, technologie
i strategie w sprzedaży online. Obejmuje szereg tematów, począwszy od aktualnej sytuacji na rynku e-commerce, poprzez kluczowe kwestie związane z uruchomieniem własnego sklepu, po rozwinięcie skutecznej strategii sprzedaży online. Dodatkowo, nauczysz się analizować dane zakupowe i mierzyć skuteczność działań e-commerce, dzięki czemu w pełni wykorzystasz potencjał handlu online. Praktyczne podejście szkolenia umożliwi Ci natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w swoim biznesie.

ADRESACI SZKOLENIA (do części Czy to szkolenie jest dla ciebie)

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osób rozpoczynających swoją karierę w mediach i digital marketingu
  • Specjalistów z obszaru marketingu internetowego
  • Przedsiębiorców, którzy chcą promować swój biznes w Internecie

Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

AGENDA SZKOLENIA (program)

1. E-commerce - aktualna sytuacja, trendy i możliwości

  • Trendy na rynku e-commerce
  • Własny sklep czy marketplace
  • Obsługa klienta - o czym trzeba pamiętać

2. Własny sklep - na co zwrócić uwagę?

  • Jaką technologię wybrać?
  • Ważne kwestie techniczne - domena, ssl, serwer
  • UX - o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
  • Ścieżka zakupowa - od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
  • Zarządzanie asortymentem w sklepie
  • Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
  • Integracje z marketplace
  • Jak AI może pomóc Ci w budowie i optymalizacji e-commerce?

3. Strategia e-commerce

  • Analiza konkurencji
  • Kto kupuje w Twoim sklepie - analiza person zakupowych
  • Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
  • Dywersyfikacja źródeł ruchu - wybór odpowiednich kanałów
  • Testy A/B, badania conversion lift
  • Jak przywiązać klienta na dłużej?
  • Jak istotny jest CX w strategii e-commerce

4. Analiza danych

  • Najważniejsze KPI - krótko i długookresowe
  • Budowa lejka zakupowego
  • Analiza zachowań zakupowych na stronie

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
  • Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
  • Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
  • Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NA SZKOLENIE MARCUS E-commerce
11 Maja 2026, 23:59 1 200,00 zł