Nauka i Edukacja Sprzedaż Polityka i Gospodarka IT i Nowe technologie Przemysł

III edycja Polish National Sales Forum

location icon
Renaissance Warsaw Airport Hotel Żwirki i Wigury 1H, Warszawa
calendar icon
Od 24 mar 9:00 do 24 mar 18:00
ticket icon
Od 1 399,00 zł

Nowe technologie w sprzedaży i obsłudze klienta - przyszłość jest teraz!

W dzisiejszym, dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, technologia staje się kluczowym elementem, który rewolucjonizuje zarówno procesy sprzedaży, jak i obsługi klienta. Tradycyjne metody ustępują miejsca nowoczesnym rozwiązaniom, które oferują firmom większą elastyczność, lepszą personalizację oraz szybkie i efektywne narzędzia komunikacji. W dobie cyfryzacji, konsumenci oczekują natychmiastowej odpowiedzi na swoje potrzeby, a firmy, chcąc pozostać konkurencyjne, muszą wdrażać innowacyjne rozwiązania technologiczne, które usprawniają ich działania.

Chcesz wiedzieć więcej o nowych technologiach w sprzedaży i obsłudze klienta? Już 24 marca odbędzie się III edycja Polish National Sales Forum! Przedstawimy, jak sztuczna inteligencja, VR, AR i machine learning rewolucjonizują branżę oraz jak radzić sobie z etycznymi wyzwaniami w świecie nowych technologii.

Kliknij i dowiedz się więcej!

Program wydarzenia:

8:30 - 9:30 Rejestracja, Networking
9:30 - 9:40 Powitanie gości
Elżbieta Pełka - Prezes PNSA i Redaktor Wojciech Szeląg
9:40 - 10:00 Wprowadzenie do tematyki Forum: Technologia i człowiek: Nowa era współpracy czy rywalizacji?
Elżbieta Pełka - Prezes PNSA
10:00 - 10:25 Zatrudnij AI - rewolucja, która zmienia reguły gry w biznesie
Dr hab. Dominik Batorski- Socjolog, Data Scientist, Uniwersytet Warszawski, Współzałożyciel Sotrender
10:25 - 10:45 TBC10:45 - 11:10 Jak budować przewagę konkurencyjną z użyciem sztucznej inteligencji?
Magdalena Kasiewicz - Hybrid Cloud Sales Lead, Hewlett Packard Enterprise
11:30 - 11:55 Etyczny biznes - czy to możliwe w dobie nowych technologii?
Prof. Andrzej Blikle - Przedsiębiorca, Matematyk, Członek Polskiej Akademii Nauk przedsiębiorca, wykładowca
11:55 Zapowiedź key note speakera
Elżbieta Pełka - Prezes PNSA i Redaktor Wojciech Szeląg
11:55 - 12:45 Keynote speech i pytania od publiczności - Motywacja i nawyk jako motor zmian technologicznych w biznesie.
Dr Aleksander Poniewierski - Ekspert ds. strategii technologiczno-biznesowej, Transformacji Cyfrowej i Cyberbezpieczeństwa
12:45 - 13:30 Przerwa lunchowa
13:30 - 13:55 Generatywna sztuczna inteligencja - koniec czy początek problemów w firmach?
Dr inż. Ireneusz Wochlik - Biocybernetyk, Współzałożyciel i CEO Aigorithmics
13:55 - 14:20 Pracodawca przyszłości: Jak zmieniają się wymagania pracowników i jak wspierać firmy w tworzeniu nowoczesnych zespołów
Patryk Bogula - CEO & Founder, Echo Analytics
14:20 - 14:45 Kwestie prawne związane z wykorzystaniem nowych technologii
Michał Czarnuch -Partner, kancelaria Rymarz Zdorta Maruta 
14:45 - 15:45 Panel dyskusyjny : Jak sztuczna inteligencja pomaga w budowie i zarządzaniu marką?
moderacja: Zbigniew Gajewski, THINKTANK
eksperci i ekspertki:
Krystyna Jarek - Założycielka, Booster of Innovation
Wioletta Sotomska - Business Development Director w Agencji Mediowej Fabryka Marketingu
Tomasz Klekowski- ekspert i popularyzator tematyki cyfrowej transformacji, partner w THINKTANK, wykładowca ALK
15:45 - 16:05 Przerwa kawowa
16:05 - 16:30 Rozwój VR i AR - jak zmienią obsługę klienta?
Rafał Siejca, CEO Mazer Inc. i XR Wizards Sp. z o.o.
16:30 - 16:55 Influencerzy przyszłości: Czy AI zastąpi autentyczność w komunikacji?
Kamil Bolek - Business Development Director, Tears of Joy
16:55 - 17:20 TBC
17:20 Zakończenie i podsumowanie wydarzenia
Elżbieta Pełka - Prezes PNSA i Redaktor Wojciech Szeląg
Od 17:35Networking

Kliknij i dowiedz się więcej! Weź udział w wydarzeniu i sprawdź jak wykorzystać nowe technologie w procesie sprzedaży w twojej firmie!

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet normalny
24 Marca 2025, 08:00 1 399,00 zł