Uczenie się jako efekt myślenia - webinar informacyjny
Uczenie się jako efekt MYŚLENIA
WEBINAR INFORMACYJNY - część 2
Chcesz zmienić lekcje w przestrzeń myślenia? Zobacz, jak działa nasze szkolenie o UCZENIU SIĘ. Zapraszamy na 2 część webinaru!
Współczesna szkoła to nie miejsce wkuwania i przekazywania definicji. To przestrzeń, w której uczniowie uczą się myśleć, zadawać pytania i rozwiązywać problemy - zarówno podczas lekcji, jak i w dorosłym życiu.
Dlatego zapraszamy Cię na webinar informacyjny, podczas którego przedstawimy nasze szkolenie "Uczenie się jest efektem myślenia - nie zapamiętywania". To program dostępny zarówno dla całych Rad Pedagogicznych, jak i dla nauczycieli indywidualnych.
Na webinarze pokażemy, jak działa w praktyce, jakie narzędzia i materiały otrzymasz oraz dlaczego jego wdrożenie jest możliwe i realne w każdej szkole!
Podczas pierwszego webinaru mówiliśmy o nowym paradygmacie edukacji - o tym, dlaczego uczenie się jest konsekwencją myślenia i jakie zmiany wnosi to podejście do pracy w szkole.
Teraz zapraszamy Cię na drugą część, w której pokażemy:
- dla kogo jest szkolenie "Uczenie się jest efektem myślenia - nie zapamiętywania",
- jak wygląda jego struktura i organizacja w praktyce,
- jakie konkretne korzyści przynosi nauczycielom, dyrektorom i uczniom,
- jak przebiega proces wdrożenia i w jaki sposób wspieramy szkoły na każdym etapie.
To spotkanie to klarowna prezentacja oferty - tak, abyś mógł świadomie zdecydować, czy to rozwiązanie dla Twojej szkoły.
Dla kogo jest to spotkanie?
👩💼 Dla dyrektorów szkół
- którzy chcą wprowadzić realną zmianę w swojej placówce,
- szukają spójnego programu rozwoju Rady Pedagogicznej,
- chcą, aby szkoła wyróżniała się nowoczesnym podejściem do edukacji
👥 Dla całych Rad Pedagogicznych
- które chcą wspólnie przejść proces zmiany,
- szukają programu dostępnego online dla wszystkich nauczycieli,
- chcą wdrażać nowe strategie krok po kroku, w spójny sposób.
Spotkanie dedykowane dyrektorom szkół - skupimy się na roli lidera zmiany i wdrożeniu szkolenia w całej placówce.