Marketing Sprzedaż IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość Komunikacja i wystąpienia publiczne

Zwiększanie konwersji w sklepie internetowym. Sprawdzone metody

location icon
Online
calendar icon
Od 1 paź 11:00 do 1 paź 12:00

Co jest najważniejsze w e-sklepie? Klienci, oczywiście! A konwersja jest najważniejszym wyznacznikiem zmieniania gości w szczęśliwych zakupowiczów.

Na naszym webinarze specjaliści z Selly i PushPushGo przyjrzą się czynnikom wzmacniającym konwersję na każdym etapie ścieżki zakupowej. Tym razem skupimy się nie tylko o komunikacji - omówimy też kwestię budowania strony i zwiększania wartości ruchu na niej.

Dołącz do nas, jeśli chcesz poznać:

  • Elementy strony głównej, menu i kart produktów, które podnoszą sprzedaż w sklepie,
  • Metody lojalizacji powracających klientów,
  • Automatyzacje, które pozwolą w pełni wykorzystać możliwości komunikacji transakcyjnej i pozakupowej.

Pamiętaj, wysoka konwersja to nie tylko pojedynczy koszyk zakupowy - to umiejętność przyciągania klienta do dokonywania kolejnych zakupów i budowania jego sympatii do sklepu!

Na spotkanie zapraszają Tomek Tomczyk i Adrian Prędkiewicz.

Do zobaczenia 1 października o 11:00.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Zapisz się, aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium. Zwiększanie konwersji w sklepie internetowym. Sprawdzone metody

Zapisz się, aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium.

Wyprzedane Brak wolnych miejsc