Rozwijanie zespołów klientocentrycznych | 12-14 czerwca 2024
Online
Od 12 cze 9:30 do 14 cze 13:30
Od 0,00 zł
Rozwijanie zespołów klientocentrycznych
- Staniesz się liderem transformacji cyfrowej w swojej firmie
- Nauczysz się wyznaczać odpowiednie mierniki UX/CX
i włączysz je do strategii Twojej organizacji - Wymienisz sprawdzone praktyki z liderami z innych branż
- Zdobytą wiedzę potwierdzisz międzynarodowym certyfikatem UX-PM level 3
Poziom 3
Cele
- Planowanie i integracja działań UX na etapie budowania strategii i szacowania zasobów
- Definiowanie KPI oraz elementów oceny efektywności działań UX
- Pomiar i komunikacja wpływu UX na wyniki operacyjne, finansowe i brandingowe w celu optymalizacji globalnych strategii produktów i usług
Zalety
- Treść szkolenia podzielona jest na 3 obszary (teorii, warsztatów rozwiązujących problemy, analizy case study)
- Indywidualny charakter szkolenia (grupy max. 12 osobowe)
- Międzynarodowy egzamin odbywa się bezpośrednio po 3 dniu szkolenia
Treść
- Planowanie i zarządzanie integracją narzędzi i metod UX w projekcie
- Identyfikacja możliwości dla działań UX i budowanie BC (business case) w celu ich realizacji
- Dostosowywanie briefów projektowych do wymagań produktu, kontekstu organizacji i przyjętej strategii
- Budowanie zespołów UX i włączanie się w proces planowania projektu
- Definiowanie celów dla działań UX, kryteriów oceny i KPI
- Zgłębienie i praktyczne zastosowanie: technik określania szans biznesowych dla działań UX, ewaluacji ekspertów UX, definiowania KPI, indywidualnych refleksji i dyskusji grupowych
- Kombinacja teorii, warsztatów rozwiązujących problemy i analizy case study
Trener Poziomu 3
Wojtek Chojnacki Strategy Director, Symetria [LINKEDIN] |
Po ukończeniu certyfikatu
Znasz
- Różne KPI oraz sposoby ich zwiększania i mierzenia
- Metody konturowania i zarządzania wytycznymi UX
Umiesz
- Określić i zmierzyć KPI dla działań UX w Twoich projektach
- Wdrożyć standardy UX w Twojej firmie
- Oszacować możliwości poszczególnych specjalistów UX w ramach projektu
Zauważysz różnicę w
- Sposobie mierzenia jakości działań UX
- Twojej roli ewangelisty UX w Twojej firmie
Uwaga: uczestników, którzy kupią bilet na Poziom 3, a nie są absolwentami Poziomu 2, prosimy o udział w rozmowie weryfikującej znajomość zagadnień z Poziomu 2.