Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość

✅ ZARZĄDZANIE MARKĄ I KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

location icon
Warszawa
calendar icon
Od 16 wrz 9:00 do 17 wrz 16:00
ticket icon
Od 2 644,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/kampanie-reklamowe/

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,

[email protected]


SZKOLENIE

PROGRAM SZKOLENIA

1. Recepta na strategię, która osiąga rezultaty

  • Jak przejść od strategii do kampanii?
  • Które narzędzia komunikacji marki są najlepsze?
  • Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
  • Jakie stosować wskaźniki, aby zweryfikować osiąganie wyznaczonych celów?

2. Analiza marki i 8 praktycznych narzędzi służących analizie marki:

  • modelu biznesowego
  • problemów i rozwiązań
  • otoczenia rynkowego i konkurencji
  • odbiorców
  • identyfikacji wizualnej i komunikowanych wartości
  • portfela produktowego
  • strategicznego wariantu marki
  • pozycjonowania marki

3. Opracowanie wyróżniającego DNA marki

  • Unikalne pozycjonowanie marki pod kątem propozycji wartości, komunikacji oraz identyfikacji
  • Tożsamość marki - 4 praktyczne modele
  • Tone of voice, naming marki, produktów, claim, hasła, język użytkowy
  • Identyfikacja wizualna marki: styl i klimat marki, podstawowe elementy identyfikacji wizualnej,
    wytyczne do opracowywania spójnych materiałów wizerunkowych i promocyjnych

4. Projektowanie komunikacji marketingowej dla marki

  • Customer Journey Mapping - projektujemy obecność marki w każdym punkcie styku
  • Strategia promocyjna na jednej karcie
  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Sposoby na spójność przekazu reklamowego i dotarcie do 97% rynku

5. Złote zasady tworzenia najlepszych kampanii promocyjnych

  • 6 elementów przekazu reklamowego - czy znasz je wszystkie?
  • 10 sposobów na maksymalizację kreacji
  • 8 tricków na maksymalizację możliwości formatu
  • Najciekawsze i warte zastosowania zasady psychologii reklamy

6.Rodzaje kampanii promocyjnych zależnie od celu:

  • Kampania wzmacniająca emocjonalny związek z marką
  • Kampania odświeżająca wizerunek marki z celem dotarcia do nowych grup docelowych
  • Kampania mająca na celu zwiększenie ekspozycji marki mimo mniejszych możliwości finansowych niż konkurent
  • Kampania mająca na celu zaistnienie na rynku z nowym produktem
  • Dwie skuteczne strategie reklamowe wyznaczające nowe trendy w marketingu

7. Tworzenie własnej kampanii promocyjnej krok po kroku w oparciu o 7 kluczowych elementów

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  ZARZĄDZANIE MARKĄ I KOMUNIKACJA MARKETINGOWA
31 Grudnia 2024, 18:00 2 644,50 zł