Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość

✅ Kompleksowa strategia marki - wizerunek, komunikacja i projektowanie kampanii

location icon
ClickMeeting.com Online
calendar icon
Od 27 lut 9:00 do 28 lut 16:00
ticket icon
Od 2 029,50 zł

LINK DO SZKOLENIA:

Kompleksowa strategia marki


ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA


O SZKOLENIU

Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania komunikacji marki i poznają zestaw działań oraz metod, potrzebnych, aby to zrobić. Zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case studies oraz ćwiczeń warsztatowych, wykonując zadania i przygotowując koncepcje do użycia w swojej pracy / biznesie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Recepta na strategię, która przynosi efekty

  • Jak skutecznie przejść od strategii marketingowej do kampanii
  • Najlepsze narzędzia do budowania komunikacji marketingowej
  • Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
  • Wskaźniki sukcesu - jak monitorować osiąganie wyznaczonych celów

2. Zastosowanie 8 praktycznych narzędzi analizy marketingowej

  • Analiza modelu biznesowego, diagnoza problemów i szukanie rozwiązań
  • Otoczenie rynkowe i konkurencja - jak rozpoznać kluczowe zagrożenia i szanse
  • Profilowanie odbiorców i tworzenie person
  • Strategia wyróżnienia i pozycjonowanie marki,
  • Budowanie tożsamości marki w świadomości klientów oraz identyfikacja wizualna

3. Opracowanie unikalnego DNA marki

  • Wyróżniająca propozycja wartości i strategia komunikacji
  • Tone of voice, slogany i język marki, nazewnictwo produktów
  • Identyfikacja wizualna: styl, charakter i spójny wizerunek
  • Wytyczne dla tworzenia materiałów promocyjnych i komunikacyjnych

4. Projektowanie komunikacji marketingowej

  • Customer Journey Mapping - identyfikowanie punktów styku z klientem
  • Strategia promocyjna na jednej karcie
  • Projektowanie lejka sprzedażowego
  • Jak dotrzeć do możliwie największej liczby klientów, zachowując spójność komunikacyjną

5. Jak tworzyć skuteczne kampanie promocyjne

  • 6 kluczowych elementów komunikatu reklamowego
  • 10 sposobów na zwiększenie efektywności kreacji
  • Zasady psychologii reklamy, które warto znać
  • Optymalne wykorzystanie formatów reklamowych

6. Rodzaje kampanii marketingowych w zależności od celu

  • Kampanie wzmacniające emocjonalne przywiązanie do produktu
  • Kampanie odświeżające wizerunek i docierające do nowych odbiorców
  • Kampanie zwiększające rozpoznawalność przy ograniczonym budżecie
  • Kampanie dla wprowadzenia nowych produktów na rynek
  • Dwie skuteczne strategie wyznaczające trendy we współczesnym marketingu

7. Projektowanie kampanii promocyjnej - warsztat praktyczny

  • Stwórz własną kampanię krok po kroku, korzystając z 7 kluczowych elementów
  • Praca w grupach nad praktycznymi zadaniami

8. Sesja pytań i odpowiedzi

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]

SZKOLENIE ONLINE

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Kompleksowa strategia marki
31 Grudnia 2025, 18:00 2 029,50 zł