✅ Kompleksowa strategia marki - wizerunek, komunikacja i projektowanie kampanii
ClickMeeting.com
Od 27 lut 9:00 do 28 lut 16:00
Od 2 029,50 zł
LINK DO SZKOLENIA:
Kompleksowa strategia marki
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA
O SZKOLENIU
Uczestnicy szkolenia krok po kroku przejdą przez proces projektowania komunikacji marki i poznają zestaw działań oraz metod, potrzebnych, aby to zrobić. Zdobywając kompleksową wiedzę na podstawie autentycznych case studies oraz ćwiczeń warsztatowych, wykonując zadania i przygotowując koncepcje do użycia w swojej pracy / biznesie.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Recepta na strategię, która przynosi efekty
- Jak skutecznie przejść od strategii marketingowej do kampanii
- Najlepsze narzędzia do budowania komunikacji marketingowej
- Wyznaczanie celów strategicznych, taktycznych i operacyjnych
- Wskaźniki sukcesu - jak monitorować osiąganie wyznaczonych celów
2. Zastosowanie 8 praktycznych narzędzi analizy marketingowej
- Analiza modelu biznesowego, diagnoza problemów i szukanie rozwiązań
- Otoczenie rynkowe i konkurencja - jak rozpoznać kluczowe zagrożenia i szanse
- Profilowanie odbiorców i tworzenie person
- Strategia wyróżnienia i pozycjonowanie marki,
- Budowanie tożsamości marki w świadomości klientów oraz identyfikacja wizualna
3. Opracowanie unikalnego DNA marki
- Wyróżniająca propozycja wartości i strategia komunikacji
- Tone of voice, slogany i język marki, nazewnictwo produktów
- Identyfikacja wizualna: styl, charakter i spójny wizerunek
- Wytyczne dla tworzenia materiałów promocyjnych i komunikacyjnych
4. Projektowanie komunikacji marketingowej
- Customer Journey Mapping - identyfikowanie punktów styku z klientem
- Strategia promocyjna na jednej karcie
- Projektowanie lejka sprzedażowego
- Jak dotrzeć do możliwie największej liczby klientów, zachowując spójność komunikacyjną
5. Jak tworzyć skuteczne kampanie promocyjne
- 6 kluczowych elementów komunikatu reklamowego
- 10 sposobów na zwiększenie efektywności kreacji
- Zasady psychologii reklamy, które warto znać
- Optymalne wykorzystanie formatów reklamowych
6. Rodzaje kampanii marketingowych w zależności od celu
- Kampanie wzmacniające emocjonalne przywiązanie do produktu
- Kampanie odświeżające wizerunek i docierające do nowych odbiorców
- Kampanie zwiększające rozpoznawalność przy ograniczonym budżecie
- Kampanie dla wprowadzenia nowych produktów na rynek
- Dwie skuteczne strategie wyznaczające trendy we współczesnym marketingu
7. Projektowanie kampanii promocyjnej - warsztat praktyczny
- Stwórz własną kampanię krok po kroku, korzystając z 7 kluczowych elementów
- Praca w grupach nad praktycznymi zadaniami
8. Sesja pytań i odpowiedzi
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]
SZKOLENIE ONLINE