Z-OD-JAK? archi-pytania do zbudowania. | Cykl warsztatów dla szkół.
Otwieramy zapisy na bezpłatne zajęcia dla szkół!
To już kolejna edycja cyklu warsztatów architektonicznych "Z-OD-JAK? archi-pytania do zbudowania". Zajęcia mają na celu wesprzeć uczennice i uczniów w rozwoju kompetencji, które będą niezbędne w radzeniu sobie w nowoczesnym świecie. Umiejętności te dotyczą m.in. skutecznej komunikacji, korzystania z technologii w codziennym życiu, myślenia krytycznego czy też świadomego rozwoju własnej kariery. Wszystko to w oparciu o narzędzia związane z architekturą i urbanistyką. Zastanów się, który z obszarów chcesz rozwijać wśród swoich uczennic oraz uczniów i zapisz klasę na wybrane warsztaty!
Prowadzące warsztaty:
- Wioletta Januszko - architektka, edukatorka, graficzka. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Koordynatorka programu edukacyjnego w Zodiaku i współtwórczyni cyklu edukacyjnego Z-OD-JAK?
- Natalia Cichoń - architektka, edukatorka. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej i studiów podyplomowych Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki. Obecnie związana z Zodiakiem.
Zajęcia kierujemy obecnie do klas 3-8 szkół podstawowych oraz do klas liceów i techników. Nie ma możliwości zapisu jednej osoby, zapraszamy całą grupę szkolną.
Autorką scenariuszy jest dr inż. arch. Anna Cudny - architektka, badaczka miasta, adiunkta na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej oraz ekspertka w zakresie edukacji architektonicznej.
Scenariusze zajęć: Z-OD-JAK? program warsztatów
1. Zastanów się jaką kompetencję chcesz zacząć rozwijać lub umocnić wśród swoich uczennic i uczniów.
2. Wybierz temat warsztatów architektonicznych, które Ci w tym pomogą.
3. Zapisz swoją klasę na wybrane zajęcia.
4. Przyjdź ze swoimi uczennicami i uczniami do ZODIAKU Warszawskiego Pawilonu Architektury i spędź wartościowy czas kształtując kompetencje przyszłości poprze nauczanie architekturą!
Udział w warsztatach architektonicznych jest równoznaczny ze zgodą na wypełnienie anonimowego kwestionariusza dotyczącego badania satysfakcji osób biorących udział w zajęciach. Kwestionariusz posłuży analizie wpływu warsztatów na rozwój kompetencji użytkowników poprzez nauczanie architekturą. Prosimy również o przyniesienie na zajęcia wypełnionych przez rodziców oświadczeń o wyrażeniu zgody na publikowanie wizerunku w celach promocyjnych: oświadczenie do druku
Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem zajęć: regulamin