Kolacja Biznesowa PTG we Wrocławiu
Otwieramy nową grupę przedsiębiorców we Wrocławiu!
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Wrocławia i regionu i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.
Partner wydarzenia:
Prelegenci:
Temat: Doświadczenia firmy produkcyjnej eksportującej do ponad 20 krajów
Tomasz Janik
Prezes Polskiego Towarzystwa Gospodarczego, Prezes Decco SA
Prowadzi działalność gospodarczą w branży materiałów budowlanych. W 1998 r. rozpoczął produkcję drewnianej stolarki okiennej Ortis na terenie Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.W 2003 r. jego produkty zostały nagrodzone godłem promocyjnym "Teraz Polska". Od 2004 r. jego firma Decco S.A. uruchomiła produkcję profili okiennych. Wysoka pozycja firmy w branży została potwierdzona szeregiem nagród m.in. Gazelą Biznesu. Ponadto Decco S.A. znalazła się w raporcie "1000 companies to inspire Europe 2016" przygotowanym przez London Stock Exchange jako jedna z 30 najdynamiczniej rozwijających się firm z sektora MŚP w Polsce. Jego firma prowadzi sprzedaż w ponad 20 krajach świata i zatrudniają ponad 300 osób. Obecnie wprowadzają swoje produkty na rynek w USA. Jeden z fundatorów Fundacji Republikańskiej.
Temat: Od małej firmy do 5 miliardów obrotu - historia AB S.A.
Grzegorz Ochędzan
CFO firmy AB S.A.
Grzegorz Ochędzan jest absolwentem Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz Studium Podatkowego w Instytucie Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy. Aktualnie ma otwarty przewód doktorski na temat "Modelowania ryzyka walutowego w firmie". Dodatkowo ukończył szereg szkoleń z zakresu finansów, rachunkowości, zarządzania i psychologii negocjacji. Jest współautorem książek z zakresu bezpieczeństwa transakcji walutowych ("Instrumenty zabezpieczające w transakcjach walutowych", OPO Publishing, Bydgoszcz 2003) oraz efektywności sprzedaży ("Efektywny dział sprzedaży", Forum Publishing, Poznań 2002), szeregu publikacji naukowych. Prowadzi także szkolenia tematyczne z dziedziny rachunkowości i finansów współpracując z Wydawnictwem Forum z Poznania.
Ma 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami, które zdobywał m.in. w banku PKO BP SA, firmach informatycznych JTT Computer oraz TETA S.A., pracując jako Z-ca Dyrektora Oddziału i Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych w RUCH S.A. (2006-2007) oraz jako Dyrektor Ekonomiczno-Finansowy i Członek Zarządu w Koncernie Energetycznym EnergiaPro S.A. (2006-2007). W latach 2004-2008 związany głównie z ADe Line S.A. (Almi Decor) gdzie pełnił funkcję Dyrektora Finansowego i Wiceprezesa Zarządu. Od 2008 r. Dyrektor Finansowy firmy AB S.A., która w ostatnim roku wygenerowała prawie 5 miliardów zł obrotu.
Jeden z najlepszych fachowców w Polsce jeśli chodzi o: controlling, zarządzanie finansami na poziomie strategicznym, zarządzanie ryzykiem walutowym i kapitałem obrotowym.
O firmie AB S.A.
AB SA - polski dystrybutor IT i elektroniki użytkowej z siedzibą w podwrocławskich Magnicach, którego historia sięga roku 1990. Od 2006 r. AB SA jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zajmuje się dystrybucją IT, elektroniki użytkowej, AGD i RTV oraz zabawek. W 1994 roku, firma AB stworzyła sieć oddziałów między innymi we Wrocławiu, Warszawie, Łodzi, Katowicach, Szczecinie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Przekształcenie AB w spółkę akcyjną nastąpiło we wrześniu 1998 roku, kiedy to znaczącym akcjonariuszem AB SA stał się fundusz private equity Enterprise Investors.
W 2013 roku Grupa Kapitałowa AB przejęła markę Optimus, a także - już spoza branży IT - spółkę Rekman, która zajmuje się dystrybucją zabawek w Polsce. W maju 2015 roku zakończyła się natomiast budowa centrum dystrybucyjnego w Magnicach koło Wrocławia. Wartość tej inwestycji wyniosła ponad 120 mln zł. Centrum Dystrybucyjne AB to system obejmujący magazyn, strefę dostaw, strefę wysyłek oraz automatykę magazynową. W magazynie znajduje się 16 km półek, a transport odbywa się po ponad 5 km przenośników rolkowych. Automatyka magazynowa to m.in. sorter o przepustowości 8 tys. pojemników na godzinę. W jej skład wchodzi też czteropoziomowa antresola z systemami przenośnikowymi, liniami automatycznego pakowania kartonów i kompletacji zamówień.
Grupa AB jako jedyny polski podmiot znajduje się w gronie 10 największych dystrybutorów IT i dostawców rozwiązań e-commerce w Europie. Grupa AB prowadzi także działalność operacyjną w Polsce, Czechach i na Słowacji, oferując blisko 100 tys. produktów.
Grupa AB zarządza własnymi markami TB, Optimus i Triline oraz własnymi sieciami franczyzowymi Alsen (Polska), Comfor (Czechy i Słowacja), Premio (Czechy) i Triline (Czechy), a także Optimus (integratorzy - Polska), Kakto (AGD/RTV - Polska) i Digimax (rozwiązania mobilne i smart home - Czechy i Słowacja). Z 1,6 tys. punktów sprzedaży to największa sieć franczyzowa w regionie CEE.
W roku finansowym 2016/2017 (zakończył się 30 czerwca) na wymagającym rynku zwiększyła przychody o 725 mln PLN (10%), do prawie 8,3 mld PLN, wypracowując 116 mln PLN wyniku EBITDA (+3% rdr) i 68 mln zł zysku netto (+5% rdr). W samym czwartym kwartale roku finansowego 2016/2017 (II kw. roku kalendarzowego 2017) Grupa AB wypracowała blisko 2 mld PLN przychodów, generując ponad 23 mln PLN marży na poziomie EBITDA i blisko 13 mln PLN wyniku netto.
W dorocznym zestawieniu dziennika Rzeczpospolita "Lista 500" Grupa AB plasuje się na 38. pozycji wśród firm o największych przychodach w Polsce oraz jest numerem 2 w rankingu firm z segmentu informatycznego.
Od 2009 roku Andrzej Przybyło, założyciel i prezes zarządu AB S.A., reprezentuje spółkę AB w "Global Technology Distribution Council" - organizacji skupiającej największych światowych dystrybutorów nowoczesnych technologii. W 2011 r. AB zostało zaproszono przez Microsoft jako jedna z 18 firm z całego świata do członkostwa w gremium doradczym "DPAC". DPAC to forum wymiany doświadczeń, wiedzy pomiędzy firmą Microsoft a członkami na temat rozwoju w przyszłości dystrybucji IT, software-u, cloud solutions etc.
W skład Grupy Kapitałowej AB SA wchodzi AB SA jako podmiot dominujący, do którego należy 6 spółek zależnych, a łącznie Grupa Kapitałowa AB SA obejmuje 12 podmiotów. Największą spółką zależną AB SA jest AT Computer Holding a.s., która posiada 5 spółek zależnych i prowadzi działalność na terenie Czech oraz Słowacji. Wśród spółek zależnych AB SA w Polsce znajdują się Alsen sp. z o.o. oraz Alsen Marketing Sp. z o.o., które związane z ogólnopolską siecią franczyzową sklepów detalicznych Alsen. Spółkami zależnymi AB SA są również Optimus sp. z o.o. (AB SA przejęła tę znaną markę w 2013 roku) oraz Rekman sp. z o.o., przejęty w 2013 roku dystrybutor zabawek, który pretenduje do miana rynkowego lidera w swoim segmencie.
W 2016 roku Grupa AB została nagrodzona trzema tytułami "Dystrybutora broadlinerowego Roku 2015" przez światową organizację badawczą CONTEXT. Wyróżnienia przyznano w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ta sama organizacja badawcza przyznała rok wcześniej tytuł "Dystrybutora Roku 2014 w Polsce" dla AB S.A. oraz tytuł "Dystrybutora Roku 2014 na rynku czeskim" dla AT Computers.
Głosami czytelników magazynu CRN Polska spółka AB została wyróżniona tytułem "Dystrybutora Roku 2015".
W tym samym plebiscycie kolejne wyróżnienie trafiło do rąk Andrzeja Przybyło, który został wybrany "Postacią Rynku IT".
W 2011 roku Andrzej Przybyło został wybrany przez EY Przedsiębiorcą Roku (EY Enterpreneur Of The Year). Nagroda przyznana została "za połączenie kompetencji, hartu ducha i pasji oraz za trud włożony w stworzenie firmy będącej dziś największym dystrybutorem IT i elektroniki użytkowej w regionie, a także strategicznym partnerem dystrybucyjnym kluczowych światowych producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego".
W październiku 2016 r. Grupa AB została uhonorowana tytułem "Perła polskiej gospodarki" magazynu Polish Market, a także nagrodą Microsoftu "2016 - Partner of the Year - Distributor". Grupa AB została wyróżniona za największy wzrost sprzedaży usług chmurowych na polskim rynku (5-krotny wzrost rok do roku) oraz najbardziej dynamiczny wzrost sprzedaży rozwiązań online w modelu Indirect Cloud Solution Provider. W październiku tego roku spółka AB została również uhonorowana przez magazyn Reseller News podwójnym tytułem Złoty AS IT - w kategorii Dystrybutor oraz Wydarzenie roku (otwarcie Centrum Dystrybucyjnego Grupy AB w Magnicach).
Spółka AB honorowana jest także przez producentów: Hewlett Packard Enterprise - nagroda dla AB za "Największą liczbę aktywnych partnerów w 2015 roku"; HP oraz HP Inc - Dystrybutor Roku (czwarty rok z rzędu).
AB SA otrzymała także tytuł "Odpowiedzialny Pracodawca - Lider HR 2015" oraz wyróżnienie HR Najwyższej Jakości, przyznane przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.
Temat: Jak zwiększać eksport dzięki nowej platformie Allegro bez potrzeby wyjazdów zagranicznych
Prelegenci:
Marcin Samborski
Business Product Manager Allegro
Business Product Manager w Allegro w zespole Merchant Internationalization zajmującym się przygotowywaniem i wspieraniem sprzedawców do sprzedaży transgranicznej na nowe rynki Allegro.
Wszechstronne międzynarodowe doświadczenie w zakresie projektów na styku biznesu i technologii w branży medialnej (WPP plc), finansach (PKO BP S.A.) oraz e-commerce (Allegro). Pasjonat sportów (tenis, surfing, pływanie) i muzyki.
Paulina Stróżyk
Senior Business Development Manager Allegro
Senior Business Development Manager w Allegro, w zespole Merchant Acquisition zajmującym się wdrażaniem nowych sprzedających na platformę Allegro.
Od 2015 roku pracuję w relacji z klientem. W Allegro zajmuję się wsparciem przy konfiguracji pierwszego konta firmowego oraz wystawienia pierwszej oferty. W wolnym czasie lubię jazdę na rowerze.
Program wieczoru:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie nr 1 i nr 2
19.00 - Kolacja i networking
19.30 - Wystąpienie nr 3
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 1000 firm, które łącznie zatrudniają ponad 450.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 10.10.2024 czwartek godz. 18.00
- Miejsce: Arche Hotel Wrocław, ul. Graniczna 183, 54-530 Wrocław
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58