WEBINAR: Komunikacja i raportowanie - skuteczne komunikowanie wyników i analiz danych oraz ich interpretacja i wykorzystanie w procesach monitorowania prawa w obszarze rynku pracy.
Obecne wyzwania na rynkach wymagają od przedsiębiorstw posiadania dokładnych danych, najlepiej - o ile to możliwe - o charakterze ilościowym. Mają one służyć wielu celom, zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Te pierwsze najczęściej służą optymalizacji różnych obszarów przedsiębiorstwa (zarządzanie sprzedażą, organizacją, w tym kadrami, czy finansami), zaś te drugie są bardziej skoncentrowane na komunikacji z rynkiem (inwestorami, klientami i pozostałymi interesariuszami, w tym o charakterze instytucjonalno-publiczno-fiskalnym). Zbieranie danych, jest więc determinowane różnymi potrzebami i obowiązkami przedsiębiorstwa. Wobec potoku danych, które dzięki zastosowaniu nowoczesnych instrumentów łatwiej niż niegdyś spływających do przedsiębiorstwa potrzebą chwili stało się racjonalne zarządzanie potrzebami informacyjnymi po to żeby przekuwać je w zasadnym stopniu na formułowanie strategii przedsiębiorstwa oraz w komunikowanie rynku, ale bez nadużywania tego procesu, bowiem może to doprowadzić do nieoczekiwanych skutków (zbędne absorbowanie zasobów przedsiębiorstwa w nieproduktywne, a czasami wręcz kontrproduktywne procesy).
Jak zachować balans w "produkowaniu" informacji zarządczych i sprawozdawczych oraz realizowaniu komunikacji wewnętrznej (wobec organizacji) i zewnętrznej (wobec rynku) i jak efektywnie zarządzać procesem zbierania przedmiotowych informacji oraz jak je konwertować w racjonalne i poddawane cyklicznej ewaluacji działania, plany i strategie, na te oraz inne pytania uczestnicy szkolenia powinni być w stanie w większym stopniu aniżeli dotychczas odpowiedzieć po odbyciu przedmiotowego szkolenia na które serdecznie zapraszamy.
Link do webinaru otrzymają tylko osoby zarejestrowane.
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły Webinaru:
📅 24 października (piątek)
⏰ godz. 10:00 (on-line)
WAŻNE: Link do webinaru otrzymają tylko osoby zarejestrowane.