Strategie Sprzedaży w oparciu o profile osobowości Klienta | 25.09
Profesjonalna Sprzedaż to połączenie wiarygodności, autoprezentacji oraz skutecznej komunikacji.
Istotnym elementem jest świadomość profili osobowości. Świadomość podziałów typów osobowości, wydaje się być kluczem do sukcesu. Inaczej będziemy rozmawiać z introwertykiem, a inaczej z ekstrawertykiem. Kim są osoby, które nazywamy: cholerykiem, sangwinikiem, melancholikiem, czy flegmatykiem? Jak skutecznie z nimi komunikować i jak dobierać swoją argumentację, właśnie ze względu na typ osobowości?
Czym jest analiza transakcyjna i dlaczego dla biznesu, pozycja Dorosłego jest najbardziej poprawna? Dlaczego powinniśmy dostosować się do poziomu komunikacji rozmówcy?
Tutaj przykładem mogą być "kolory komunikacji" Dlaczego z "czerwonym" należy rozmawiać z pozycji siły i dominacji, a z "niebieskim" koncentrować swoją komunikacji na bazie analizy, faktów i twardych danych. Czym charakteryzuje się kolor "żółty" i dlaczego warto być w tej relacji na wysokiej energii społecznej, czy jak kto woli być mocno towarzyskim?
Sprzedaż wymaga przygotowania i strategii. Treningu argumentacji i mówienia, które daje lekkość prezentacji. Przekonanie, że Ty i Twoje słowa są warte wysłuchania to klucz to stabilności w relacji. Potrzebna jest pewność do swoich prawd, siebie samego oraz produktu, czy usługi, którą oferujesz.
Pamiętaj, że ludzie zawsze szukają w Tobie spójności i wiarygodności
Aby sprzedawać swój produkt bądź usługę potrzebujesz być spójny i prawdziwy. Potrzebujesz panować nad tym jak mówisz i jak zachowujesz się w relacji z drugim człowiekiem. Potrzebujesz treningu i wskazówek, które dadzą Ci pewność siebie.
Sprzedawaj siebie i swój produkt z przekonaniem i arsenałem technik i narzędzi, które dostaniesz ode mnie na treningach autoprezentacji, komunikacji oraz sprzedaży!
Zapraszam na treningi profesjonalnej komunikacji. Sukces to kwestia rzetelnych treningów, które zbudują Twoja wiarygodność, właściwą prezencję i lekkość argumentacji..
Mówienie do ludzi to rzemiosło, którego można się nauczyć!
Prowadzący - Marcin Roczniak
Współzałożyciel Klubu Inteligencji Biznesu.
Specjalizuje się zakresie komunikacji i autoprezentacji w biznesie.
Jest analitykiem transakcyjnym z bogatym dorobkiem szkoleniowym w tej dziedzinie. Posiada wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji biznesowych oraz współpracy wewnątrz organizacji z zachowaniem najwyższych standardów biznesowych. Nadzoruje proces kreowania marki osobistej dla członków Klubu Inteligencji Biznesu. Doświadczony manager i trener kompetencji miękkich.
Jest również trenerem z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą oraz szkoleniem trenerów wewnętrznych.
Swoje doświadczenie zdobywał jako Trener w oraz manager w Vistula Group S.A. oraz Sandler Training.
Ponadto jest wykształconym ekspertem w dziedzinie wizerunku i autoprezentacji. Jako multitrener prowadzi zajęcia z wystąpień publicznych oraz komunikacji w biznesie.