Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
W trakcie spotkania poznasz wielu nowych przedsiębiorców z różnych branż!
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowej.

Partnerem wydarzenia jest Żabka Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy mają duże doświadczenie w prowadzeniu firmy w Polsce.
Wiedza prosto od praktyków
Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą branżową!
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.
Pierwsza prelekcja: MAŁGORZATA SIWKO - Managerka ds. Rozwoju Franczyzy i Szkoleń Żabka Polska
Temat wystąpienia: Skalowanie firmy: co franczyza Żabki mówi o budowaniu sieci w biznesie - model biznesowy, rozwój, szkolenia, narzędzia wsparcia.
MAŁGORZATA SIWKO - Specjalista z zakresu realizacji projektów oraz budowania i zarządzania zespołem sprzedaży. To praca Pani Małgosi i zarazem hobby. Pani Małgorzata uwielbia się uczyć i podejmować nowe wyzwania. Od 5 lat pracuje w Żabce, jako Manager ds. Rozwoju Franczyzy, pierwotnie w regionie warszawskim, a od ponad 3 lat rozwija nowe projekty, w tym projekt ambasadorski oraz procesy związane ze współpracą franczyzową z osobami nie posiadającymi obywatelstwa polskiego. Prywatnie uwielbia podróże, jazdę na rowerze, dobrą lekturę, szczególnie w formie audio i miejsce na Ziemi w lesie nad Narwią.
O czym będzie mowa:
👉 O tym, jak system, procesy i szkolenia pozwalają franczyzobiorcom rozwijać się bez chaosu i ryzyka, które zwykle towarzyszy skalowaniu firmy.
👉 O roli wiedzy, szkoleń i wsparcia w tworzeniu przewidywalnego modelu rozwoju — nie tylko w handlu, ale w każdej branży, która chce rosnąć przez ludzi.
👉 Jak wygląda realne zaplecze szkoleniowe i narzędziowe, które sprawia, że tysiące franczyzobiorców mogą codziennie prowadzić swoje biznesy z sukcesem.
Za każdą wielką marką stoją ludzie i procesy. Podczas spotkania Małgorzata Siwko i Michał Zimny opowiedzą, jak Żabka wspiera swoich franczyzobiorców w codziennym rozwoju i jak zasady tego modelu można przenieść do innych branż - od produkcji po usługi. Nie każdy biznes to samotna walka. Żabka pokazuje, że przedsiębiorczość może opierać się na współpracy, mentoringu i realnym zapleczu narzędziowym. Zdradzą, jak wygląda praktyczne wsparcie dla franczyzobiorców i dlaczego ten model stał się inspiracją dla wielu właścicieli firm w Polsce.
Druga prelekcja: PIOTR KONTRAKTOWICZ Sprzedajfirme.com
Temat wystąpienia: Jak budować firmę, która będzie miała bardzo wysoką wartość - Najważniejsze zasady.

Przedsiębiorca od prawie 30 lat. Jest właścicielem firmy AnoDesign zajmującej się projektowaniem, produkcją i montażem reklam świetlnych dla wymagających klientów.
Od kilku lat akcjonariusz SprzedajFirme.com gdzie odpowiada za sprzedaż, doradztwo oraz ocenę firm.
Jest pomysłodawcą powstającego funduszu mającego na celu kupowanie firm z sektora MŚP i dalszego ich rozwijania pod okiem profesjonalnych menedżerów.
Prowadzi wykłady dotyczący budowania, sprzedawania i kupowania firm.
Czego dowiemy się z prelekcji:
👉Dlaczego każdą firmę powinniśmy budować z wizją końca?
👉Zmiana myślenia o firmie z "To moje dziecko" na "To moja inwestycja".
👉Cechy firmy budowanej na sprzedaż.
👉Kiedy jest najlepszy czas na sprzedaż biznesu?
Trzecia prelekcja: SYLWIA SZERENOS i PIOTR WOJCIESZEK Continuum Restrukturyzacje
Temat wystąpienia: Jak wyjść z zakrętu - praktyczne spojrzenie prawnika i menedżera na trudne momenty w firmie.

SYLWIA SZERENOS
Członek Zarządu Continuum Restrukturyzacje
Dyrektor Departamentu Restrukturyzacji i Upadłości w Continuum Restrukturyzacje
Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny, adwokat i Członek Zarządu Continuum Restrukturyzacje. Kieruje Departamentem Restrukturyzacji spółki, wspierając przedsiębiorców w wychodzeniu z najtrudniejszych sytuacji finansowych i prawnych.
Od lat z sukcesami prowadzi postępowania restrukturyzacyjne, upadłościowe oraz spory gospodarcze. Tam, gdzie inni widzą ścianę — ona znajduje rozwiązanie.

PIOTR WOJCIESZEK
Dyrektor Departamentu Doradztwa Biznesowego i Interim Management w Continuum Restrukturyzacje
Doświadczony manager C-level, ekspert w zarządzaniu strategicznym i kryzysowym,
Dyrektor Departamentu Doradztwa Biznesowego i Interim Management w Continuum Restrukturyzacje.
Od blisko 25 lat wspiera firmy z różnych sektorów gospodarki, pomagając im rosnąć, zmieniać się i pokonywać wyzwania. Specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu przedsiębiorstw, a także w prowadzeniu firm przez procesy transformacji i restrukturyzacji.
Z tej prelekcji dowiesz się:
1. Dlaczego dynamiczny wzrost sprzedaży i spektakularny sukces mogą paradoksalnie stanowić początek problemów finansowych?
2. Jakie jedno, fundamentalne pytanie powinien sobie zadać każdy przedsiębiorca lub menedżer, gdy firma wchodzi w kryzys?
3. Od czego zacząć proces naprawczy, aby nie działać chaotycznie i nie pogłębiać strat?
4. Jakie narzędzia prawne ma do dyspozycji przedsiębiorstwo w trudnej sytuacji finansowej, w tym czy restrukturyzacja może być realną szansą na uratowanie biznesu?
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowych.
Program wieczoru:
18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking.
18.45 - Wystąpienie pierwszego prelegenta
19.10 - Wystąpienie drugiego prelegenta
19.35 - Wystąpienie trzeciego prelegenta
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Co mówią o nas przedsiębiorcy?

Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:






Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 27 listopada, czwartek godz. 18.30
- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]



