Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego

location icon
Hotel Mercure Grand**** Krucza 28, Warszawa
calendar icon
Od 25 kwi 18:30 do 25 kwi 18:30

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.

W trakcie spotkania poznasz 40 nowych przedsiębiorców z różnych branż!

Daj   sobie   szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 

Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą o tym, w jaki sposób rozwijać firmę rodzinną w branży transportowej, oraz jak wykorzystać magazyn jako element przewagi konkurencyjnej w firmie. 

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Temat prelekcji pierwszej:

20 lat firmy rodzinnej i flota 150 pojazdów. Jakie wnioski płyną z rozwijania i sukcesji firmy w branży transportowej? 

Prelegent: Piotr Prudzyński

Współwłaściciel i Prezes Firmy Direx. 

Doświadczony profesjonalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w zarządzaniu transportem i operacjami łańcucha dostaw. 

Ma bogate doświadczenie w rozwoju biznesu zarządzając zróżnicowanymi projektami dla czołowych Klientów, co pozwoliło mu zdobyć szeroką wiedzę praktyczną (zarządzanie ogólne, ubezpieczenia, sprzedaż, technologia transportu drogowego, IT, bezpieczeństwo i ochrona) oraz cenne spostrzeżenia na temat wielu biznesów (FMCG, farmacja, produkty luksusowe, tytoń, kwiaty i rośliny, przemysł spożywczy). 

Dobra znajomość europejskiego sektora FTL, z unikalnym doświadczeniem w obszarze dostaw WNP, Kaukazu i Bliskiego Wschodu. Realizuje m.in. "szyte na miarę" projekty transportowe w transporcie lądowym pomiędzy Portugalią a Mongolią, Skandynawią i Afryką Północną. 


Dzięki prelekcji dowiesz się: 

Jakie doświadczenia płyną z rozwijania i zarządzania firmą rodzinną w branży transportowej?

Posłuchasz historia powstania i rozwoju firmy rodzinnej o 20-letniej tradycji, posiadającej własną flotę 150 pojazdów.

Jakie wyzwania stoją przed firmą i branżą w obliczu zmian jakie zachodzą w Europie? (covid, wojna na Ukrainie, współpraca gospodarcza ze wschodem).


Temat prelekcji drugiej:

Magazyn jako źródło przewagi konkurencyjnej - szanse i zagrożenia.

Prelegent: Maciej Winiarski  







MACIEJ WINIARSKI - project manager obszaru logistyka (ekspert i praktyk) z firmy doradczej Talent IN

- ekspert zarządzania i definiowania łańcuchów dostaw w szczególności magazynowania oraz usług logistycznych świadczonych na tym etapie

- wieloletni dyrektor ds. logistyki, jednego z operatorów logistyki kontraktowej

- wykładowca w katedrze Zarządzania Międzynarodowego Krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego

- członek European Logistics Association



SEBASTIAN KARPIŃSKI - CEO Talent IN 

- ekspert w zakresie finansów i praktycznego zastosowania rozwiązań kontrolingowych.


- silnie związany z rynkiem nowoczesnych technologii i logistyki.


- CFO w dużych międzynarodowych i polskich organizacjach.



Dzięki prelekcji dowiesz się:

Jak budować przewagę konkurencyjną poprzez optymalizację obszaru magazynowego przedsiębiorstwa?

Czy opłaca się korzystać z usług outsourcingu w tym zakresie?

Kiedy warto skorzystać ze współpracy z agencją pracy i na co zwracać uwagę przy wyborze partnera biznesowego?


Program wieczoru:

18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking. 
18.45 - Wystąpienie pierwszego prelegenta.
19.30 - Wystąpienie drugiego prelegenta.
20.15 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.

Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 25 kwietnia, czwartek godz. 18.30

- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe

dostępnych: 0

Wyprzedane 249,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy

dostępnych: 0

Wyprzedane 200,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie biznesowe - last minute

dostępnych: 0

Wyprzedane 299,00 zł Wyprzedane