Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
W trakcie spotkania poznasz 40 nowych przedsiębiorców z różnych branż!
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Wiedza prosto od praktyków
Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą dotyczącą rekrutacji pracowników.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.
Partner Strategiczny Wydarzenia:
Temat pierwszej prelekcji:
PREM!UM by Workafford: Nowoczesna i profesjonalna rekrutacja - korzyści dla pracownika i pracodawcy.
Prelegent: Eligiusz Kobyłkiewicz
Eligiusz Kobyłkiewicz to mentor i szkoleniowiec z wykształceniem ekonomisty i psychologa klinicznego.
Od 25 lat prowadzi szkolenia, od 2002 roku działa w branży motoryzacyjnej.
Współpracował z markami VW, Fiat, Ford, Citroen, Peugeot, Nissan, Jaguar, LandRover, Mercedes, Volvo, Audi i BMW/MINI.
Specjalizuje się w rekrutacji i projektach AC/DC.
Jako dyrektor zarządzający VW i Audi zdobył doświadczenie w zarządzaniu, rekrutacji, wdrażaniu pracowników oraz planowaniu i zarządzaniu zespołami.
Z tej prelekcji dowiesz się:
Jakie zmiany zaszły na rynku pracy w ostatnim czasie?
Z jakimi wyzwaniami mierzą się obecnie firmy na rynku, w temacie poszukiwania pracowników?
Jakie są najczęstsze powody zakończenia współpracy z pracownikiem w pierwszych 12 miesiącach zatrudnienia, zarówno po stronie pracownika jak i pracodawcy?
W jaki sposób podejść skutecznie do procesu rekrutacji, z korzyścią dla pracownika i pracodawcy?
O PREM!UM by workaffordPREM!UM by workafford to ekskluzywna propozycja skierowana zarówno do wysoko wyspecjalizowanych pracowników, jak i progresywnych pracodawców skłonnych przywitać w swoich szeregach elitarnych kandydatów. Usługa PREM!UM prezentuje nowatorskie podejście do procesu rekrutacyjnego polega na wyszukaniu i dopasowaniu kandydatów do potrzeb pracodawcy, którzy powierzając nam znalezienie pracownika, mogą spokojnie skoncentrować się na swoim biznesie. To również wpieranie działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, a także usprawnianie systemu pracy w firmie.
Temat drugiej prelekcji:
Buduję efektywny zespół - jakich błędów unikać przy zatrudnianiu pracowników.
Prelegent: Damian Przybyłowski
Damian Przybyłowski jest radcą prawnym oraz licencjonowanym doradcą restrukturyzacyjnym, posiadającym dziesięcioletnie doświadczenie w obsłudze przedsiębiorców. Posiada również doświadczenie w pracy jako syndyk. Doświadczenie zdobyte w pracy jako syndyk wykorzystuje również w windykacji należności, gdy egzekucje komornicze są bezskuteczne lub, gdy klient nie chce angażować się w długotrwałe postępowania sądowe.
W swojej pracy pomaga w bieżącym funkcjonowaniu firmy, uwzględniając potrzeby biznesowe swoich klientów, a w razie potrzeby zajmuje się poprawą płynności finansowej poprzez odpowiednio dobrane działania restrukturyzacyjne. W ramach bieżącej obsługi prawnej m.in. bierze udział w negocjacjach z kontrahentami, tworzy i weryfikuje kontrakty.
Radca prawny Damian Przybyłowski specjalizuje się również w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych z punktu widzenia pracodawcy.
Z tej prelekcji dowiesz się:
I. Dopuszczalne prawem formy nawiązania współpracy z pracownikami/współpracownikami
- Umowa o pracę i co dalej? Jakie inne możliwości daje nam prawo i rynek?
- Budowanie efektywnego zespołu pracowników/współpracowników w oparciu o system motywacyjny.
- Jaka umowa będzie najkorzystniejsza dla mojego biznesu?
- Jakie są wymagane/przydatne elementy umowy o pracę/cywilnoprawnych umów o współpracy?
II. Skutki wyboru danej formy współpracy
- Jak uprawnienia ma pracownik, których nie ma współpracownik w oparciu o umowę cywilnoprawną?
- Która umowa dotycząca współpracy jest "najlepsza" dla przedsiębiorcy? Czy w ogóle taka istnieje?
III. Porozmawiaj otwarcie o swoich potrzebach biznesowych i oczekiwaniach wobec współpracowników. Jakiego zespołu potrzebuje Twój biznes?
- Jak ustalić wynagrodzenie za pracę/świadczone usługi, aby osiągnąć efekt motywacyjny?
- Co oprócz wynagrodzenia zmotywuje pracownika/współpracownika? Rozwiązania prawne.
- Powierzenie mienia i odpowiedzialność za mienie powierzone.
- Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji. Czy moja firma musi się zabezpieczyć?
- Wyszkoliłem pracownika i co dalej? Jak zabezpieczyć się przed odpływem wykwalifikowanych pracowników?
Program wieczoru:
18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking.
18.45 - Wystąpienie prelegenta, sesja pytań i odpowiedzi.
19.30 - Wystąpienie drugiego prelegenta.
20.00 - Prezentacja o Radzie Dialogu Społecznego
20.10 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking.
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 21 listopada, czwartek godz. 18.30
- Miejsce: Hotel Grand Mercue, ul. Krucza 27 Warszawa
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]