Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego

location icon
Hotel Grand Mercure ul. Krucza 27, Warszawa
calendar icon
Od 21 lis 18:30 do 21 lis 18:30
ticket icon
Od 299,00 zł

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.

W trakcie spotkania poznasz 40 nowych przedsiębiorców z różnych branż!

Daj   sobie   szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 

Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą dotyczącą rekrutacji pracowników.

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Partner Strategiczny Wydarzenia:


Temat pierwszej prelekcji:

PREM!UM by Workafford: Nowoczesna i profesjonalna rekrutacja - korzyści dla pracownika i pracodawcy.

Prelegent: Eligiusz Kobyłkiewicz

Eligiusz Kobyłkiewicz to mentor i szkoleniowiec z wykształceniem ekonomisty i psychologa klinicznego. 

Od 25 lat prowadzi szkolenia, od 2002 roku działa w branży motoryzacyjnej. 

Współpracował z markami VW, Fiat, Ford, Citroen, Peugeot, Nissan, Jaguar, LandRover, Mercedes, Volvo, Audi i BMW/MINI. 

Specjalizuje się w rekrutacji i projektach AC/DC. 

Jako dyrektor zarządzający VW i Audi zdobył doświadczenie w zarządzaniu, rekrutacji, wdrażaniu pracowników oraz planowaniu i zarządzaniu zespołami.




Z tej prelekcji dowiesz się:

Jakie zmiany zaszły na rynku pracy w ostatnim czasie?

Z jakimi wyzwaniami mierzą się obecnie firmy na rynku, w temacie poszukiwania pracowników?

Jakie są najczęstsze powody zakończenia współpracy z pracownikiem w pierwszych 12 miesiącach zatrudnienia, zarówno po stronie pracownika jak i pracodawcy?

W jaki sposób podejść skutecznie do procesu rekrutacji, z korzyścią dla pracownika i pracodawcy?

O PREM!UM by workafford
PREM!UM by workafford to ekskluzywna propozycja skierowana zarówno do wysoko wyspecjalizowanych pracowników, jak i progresywnych pracodawców skłonnych przywitać w swoich szeregach elitarnych kandydatów. Usługa PREM!UM prezentuje nowatorskie podejście do procesu rekrutacyjnego polega na wyszukaniu i dopasowaniu kandydatów do potrzeb pracodawcy, którzy powierzając nam znalezienie pracownika, mogą spokojnie skoncentrować się na swoim biznesie. To również wpieranie działań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, a także usprawnianie systemu pracy w firmie.


Temat drugiej prelekcji:

Buduję efektywny zespół - jakich błędów unikać przy zatrudnianiu pracowników.

Prelegent: Damian Przybyłowski

Damian Przybyłowski jest radcą prawnym oraz licencjonowanym doradcą restrukturyzacyjnym, posiadającym dziesięcioletnie doświadczenie w obsłudze przedsiębiorców. Posiada również doświadczenie w pracy jako syndyk. Doświadczenie zdobyte w pracy jako syndyk wykorzystuje również w windykacji należności, gdy egzekucje komornicze są bezskuteczne lub, gdy klient nie chce angażować się w długotrwałe postępowania sądowe.

W swojej pracy pomaga w bieżącym funkcjonowaniu firmy, uwzględniając potrzeby biznesowe swoich klientów, a w razie potrzeby zajmuje się poprawą płynności finansowej poprzez odpowiednio dobrane działania restrukturyzacyjne. W ramach bieżącej obsługi prawnej m.in. bierze udział w negocjacjach z kontrahentami, tworzy i weryfikuje kontrakty. 

Radca prawny Damian Przybyłowski specjalizuje się również w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych z punktu widzenia pracodawcy.



Z tej prelekcji dowiesz się:

I. Dopuszczalne prawem formy nawiązania współpracy z pracownikami/współpracownikami

  1. Umowa o pracę i co dalej? Jakie inne możliwości daje nam prawo i rynek?
  2. Budowanie efektywnego zespołu pracowników/współpracowników w oparciu o system motywacyjny.
  3. Jaka umowa będzie najkorzystniejsza dla mojego biznesu?
  4. Jakie są wymagane/przydatne elementy umowy o pracę/cywilnoprawnych umów o współpracy?

II. Skutki wyboru danej formy współpracy

  1. Jak uprawnienia ma pracownik, których nie ma współpracownik w oparciu o umowę cywilnoprawną?
  2. Która umowa dotycząca współpracy jest "najlepsza" dla przedsiębiorcy? Czy w ogóle taka istnieje?

III. Porozmawiaj otwarcie o swoich potrzebach biznesowych i oczekiwaniach wobec współpracowników. Jakiego zespołu potrzebuje Twój biznes?

  1. Jak ustalić wynagrodzenie za pracę/świadczone usługi, aby osiągnąć efekt motywacyjny?
  2. Co oprócz wynagrodzenia zmotywuje pracownika/współpracownika? Rozwiązania prawne.
  3. Powierzenie mienia i odpowiedzialność za mienie powierzone.
  4. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji. Czy moja firma musi się zabezpieczyć?
  5. Wyszkoliłem pracownika i co dalej? Jak zabezpieczyć się przed odpływem wykwalifikowanych pracowników?

Program wieczoru:

18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking. 

18.45 - Wystąpienie prelegenta, sesja pytań i odpowiedzi.

19.30 - Wystąpienie drugiego prelegenta.

20.00  - Prezentacja o Radzie Dialogu Społecznego

20.10 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.

21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking.


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.

Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 21 listopada, czwartek godz. 18.30

- Miejsce: Hotel Grand Mercue, ul. Krucza 27 Warszawa

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe

dostępnych: 0

Wyprzedane 249,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy

dostępnych: 0

Wyprzedane 200,00 zł Wyprzedane
  Rejestracja na spotkanie biznesowe - last minute

dostępnych: 4

już niedostępne 299,00 zł -