Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego Warszawa
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
W trakcie spotkania poznasz 40 nowych przedsiębiorców z różnych branż!
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Wiedza prosto od praktyków
Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą o tym, w jaki sposób rozwijać firmę rodzinną w branży transportowej, oraz jak wykorzystać magazyn jako element przewagi konkurencyjnej w firmie.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.
Temat pierwszej prelekcji:
Zarządzanie polską spółką budowlaną będącą częścią międzynarodowego koncernu.
Prelegent: Piotr Kledzik.
Prezes Zarządu PORR S.A., Przewodniczący Rady Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa.
Piotr Kledzik pochodzi z Gdańska, gdzie ukończył studia na Wydziale Budownictwa Lądowego Politechniki Gdańskiej. Karierę zawodową rozpoczynał w Hydrobudowie 6 SA, będąc kolejno inżynierem stażystą, majstrem, kierownikiem robót, kierownikiem budowy, kierownikiem grupy budów. W 2005 powrócił do rodzinnego miasta i podjął pracę w Hydrobudowie Gdańsk SA jako dyrektor oddziału budownictwa przemysłowego.
Następnie kierował oddziałem budownictwa hydrotechnicznego w Hydrobudowie Gdańsk, awansował na stanowisko dyrektora technicznego i członka zarządu. W 2007 powierzono mu zadanie skonsolidowania polskich spółek budowlanych koncernu Bilfinger w ramach nowo tworzonej firmy Bilfinger Berger Budownictwo SA, której został Prezesem Zarządu. Spółka w wyniku zmian właścicielskich od 2015 roku jest członkiem międzynarodowej Grupy PORR. Zapalony miłośnik łowiectwa, lubi długie spacery z psami.
Dzięki prelekcji dowiesz się:
- jakie doświadczenia płyną z zarządzania polską spółką budowlaną będącą częścią międzynarodowego koncernu;
- jak utrzymać balans między globalnymi wymaganiami a lokalnymi realiami dla skutecznego prowadzenia biznesu;
- transfer wiedzy, know - how i doświadczenia jako elementy przewagi konkurencyjnej;
- o sposobie adaptacji technologii i innowacji (BIM, LEAN etc.) na lokalnym rynku;
- o budowie etosu budowniczego jako sposóbu na mierzenie się z wyzwaniem niedostatecznej podaży wykwalifikowanej kadry.
Temat drugiej prelekcji:
Dlaczego Ty i Twoja firma powinniście zainteresować się tematem ESG?
Prelegent: Seweryn Szwarocki.
Zalożyciel ESG+ Consulting, menadżer z doświadczeniem w renomowanych firmach consultingowych.
Ekonomista, absolwent SGH w Warszawie oraz menadżer z doświadczeniem w renomowanych firmach consultingowych (Ernst&Young, Sollers Consulting, IGT). Posiada doświadczenie w zarządzaniu (wiceprezes Welcome Airport Services Sp. z o.o., wiceprezes IRGiT SA) oraz nadzorze korporacyjnym nad dużymi podmiotami prawa handlowego (Członek Rad Nadzorczych Totalizatora Sportowego Sp z o.o., CPK Sp.z o.o, Welcome Airport Services Sp. z o.o. i IRGiT S.A.). Specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii biznesowych oraz strategii zrównoważonego rozwoju. Przez ostatnie lata kierował pionem strategii i zrównoważonego rozwoju w Lubelskim Węglu Bogdanka SA. Strategia transformacji Grupy LWB, którą opracował została nagrodzona "Orłem Wprost" za najlepszą strategię roku i Nagrodą Kongresu DISE Energy za najlepszą strategię transformacji energetycznej. Był pełnomocnikiem Zarządu w Lubelskim Klastrze Gospodarki Obiegu Zamkniętego, Lubelskim Klastrze Wodorowym oraz Łęczyńskim Klastrze Energii.
W ramach prelekcji zostaną poruszone m.in. takie wątki jak:
- Przegląd regulacji ESG które wchodzą lub weszły ostatnio i które znacząco wpłyną na przedsiębiorstwa.
- Dyrektywa CSRD - rewolucja w zakresie raportowania - obowiązki z niej wynikające.
- Dlaczego MŚP nie mogą spać spokojnie - czyli obowiązki dla podmiotów będących w łańcuchach wartości dużych firm.
- Wdrożenie ESG w firmie - dlaczego to nie będzie tak proste jak RODO i dlaczego warto zabrać się za to już dziś.
Program wieczoru:
18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking.
18.45 - Wystąpienie pierwszego prelegenta - Piotra Kledzika.
19.30 - Wystąpienie drugiego prelegenta - Seweryna Szwarockiego.
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking.
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji.
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 17 czerwca, poniedziałek godz. 18.30
- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]