Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego

location icon
Hotel Mercure Grand**** Krucza 28, Warszawa
calendar icon
Od 15 maj 18:30 do 15 maj 21:30
ticket icon
Od 219,00 zł

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.

W trakcie spotkania poznasz ponad wielu nowych przedsiębiorców z różnych branż!

Daj   sobie   szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy! 


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowej.

Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?

Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.

Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych

W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy mają duże doświadczenie w prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków

Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą branżową!

Inspiracja

Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.


Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,
  • ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców, 
  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych, 
  • dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.

Temat pierwszej prelekcji:

Nierentowny Klient- kontynuować współpracę czy zrezygnować?

Prelegent: Mariusz Szmit

Dyrektor ds. Rozwoju, FIM Consulting Sp. z o.o.

Menadżer, Doradca biznesowy, Ekspert w zakresie marketingu strategicznego.Menadżer i doradca z ponad 25-letnim stażem. Specjalista w zakresie transformacji i rozwoju przedsiębiorstw w kierunku zwiększania efektywności. Doświadczenie zdobywał m.in. w takich branżach jak FMCG, produkcja materiałów budowlanych, sport i rekreacja, ochrona zdrowia, rozwój startupów. Dzięki praktyce na różnych szczeblach zarządzania oraz różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa patrzy na biznes i zarządzanie holistycznie jako system wzajemnie oddziałujących na siebie elementów.
Dzięki prelekcji dowiesz się:
  • Dlaczego warto liczyć rentowność na wszystkich Klientach firmy i jak to robić?
  • Czy mój największy Klient jest moim najlepszym Klientem?
  • Dlaczego natychmiastowe zakończenie współpracy z nierentownym Klientem to zły pomysł?

Temat drugiej prelekcji:

Jak zrekrutować świetnego handlowca?

Prelegent: Magdalena Banks

HR Business Partner, Właścicielka i zwinna szefowa firmy Tobea.

Trener biznesu, Certyfikowany Assessor AC/DC, Akredytowana konsultantka Harrison Assessments, Project Manager (IPMA D), HR Business Partner, właścicielka firmy konsultingowej Tobea sp. z o.o. Absolwentka Prawa na UMCS, doktorantka Nauk o poznaniu i komunikacji społecznej.

Magdalena jest doświadczonym menadżerem, który współpracuje z klientami z Polski i ze świata. Diagnozuje potrzeby, by umiejętnie dopasować rozwiązania wspierające rozwój organizacji i pracowników. Podczas prowadzonych przez nią konsultacji i szkoleń poszukuje możliwości usprawnień oraz ścieżek wdrożenia pozytywnych zmian w obszarze Human Resources.

Wierzy, że pięcioletni pobyt w UK, do dziś daje jej szerszy ogląd rzeczywistości. Od powrotu do Polski w 2010 roku, współpracowała już z ponad 500 firmami, z różnych branż, głównie z sektora MŚP.

Magda specjalizuję się w doradztwie HR i szkoleniach z zakresu projektowania procesów HR, zarządzania talentami, komunikacji, organizacji pracy zespołowej. Lubi wydobywać potencjał tkwiący w ludziach i zespołach. Chętnie korzysta z kreatywnych metod pracy, testuje drobne rozwiązania, które często są początkiem większych zmian.

Jeśli rozwijasz dział sprzedaży lub myślisz o zatrudnieniu pierwszego handlowca do Twojej firmy-  ta prelekcja jest dla Ciebie.

  • Po czym rozpoznać świetnego handlowca? Czy da się go sprawdzić podczas rekrutacji, czy wszystko "wyjdzie dopiero w boju"?
  • Czy "dobre gadane" na rozmowie wystarczy?
  • Czy sensownych sprzedawców trzeba podkupić z konkurencji czy są inne sposoby?

Nie chcesz tracić czasu na rekrutację niewłaściwych osób? Chcesz dowiedziedzieć się, jak konstruować atrakcyjne oferty, które będą magnesem dla super sprzedawców?

Dzięki prelekcji dowiesz się:
  • ile zarabiają handlowcy w Twojej branży,
  • czego we współpracy szuka świetny handlowiec,
  • jak zweryfikować, czy człowiek potrafi sprzedać coś więcej, niż tylko siebie na rozmowie rekrutacyjnej.

  • Uczestnicy spotkania otrzymają możliwość bezpłatnego pobrania ebooka "Jak zrekrutować świetnego handlowca?" oraz Raportu dla pracodawców z widełkami płacowymi w sprzedaży w różnych branżach. 


Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowych.


Program wieczoru:

18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking. 

18.45 - Wystąpienie pierwszego prelegenta.

19.30 - Wystąpienie drugiego prelegenta.

20.15 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników

21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking



Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:


Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to, aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych. 

Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.

Link do naszej strony internetowej:  www.iptg.pl

Logotypy części firm członkowskich PTG:

Szczegóły wydarzenia:

- Kiedy: 15 maja, czwartek godz. 18.30

- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek


Kontakt ws. spotkania:

Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Rejestracja na spotkanie biznesowe

dostępnych: 20

13 Maja 2025, 23:59 249,00 zł
  Rejestracja na spotkanie - wcześniejsze zapisy

dostępnych: 8

9 Maja 2025, 23:59 219,00 zł