Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
W trakcie spotkania poznasz ponad wielu nowych przedsiębiorców z różnych branż!
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowej.
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy mają duże doświadczenie w prowadzeniu firmy w Polsce.
Wiedza prosto od praktyków
Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą branżową!
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.
Temat pierwszej prelekcji:
Nierentowny Klient- kontynuować współpracę czy zrezygnować?
Prelegent: Mariusz Szmit
Dyrektor ds. Rozwoju, FIM Consulting Sp. z o.o.
Dzięki prelekcji dowiesz się:
- Dlaczego warto liczyć rentowność na wszystkich Klientach firmy i jak to robić?
- Czy mój największy Klient jest moim najlepszym Klientem?
- Dlaczego natychmiastowe zakończenie współpracy z nierentownym Klientem to zły pomysł?
Temat drugiej prelekcji:
Jak zrekrutować świetnego handlowca?
Prelegent: Magdalena Banks
HR Business Partner, Właścicielka i zwinna szefowa firmy Tobea.
Trener biznesu, Certyfikowany Assessor AC/DC, Akredytowana konsultantka Harrison Assessments, Project Manager (IPMA D), HR Business Partner, właścicielka firmy konsultingowej Tobea sp. z o.o. Absolwentka Prawa na UMCS, doktorantka Nauk o poznaniu i komunikacji społecznej.
Magdalena jest doświadczonym menadżerem, który współpracuje z klientami z Polski i ze świata. Diagnozuje potrzeby, by umiejętnie dopasować rozwiązania wspierające rozwój organizacji i pracowników. Podczas prowadzonych przez nią konsultacji i szkoleń poszukuje możliwości usprawnień oraz ścieżek wdrożenia pozytywnych zmian w obszarze Human Resources.
Wierzy, że pięcioletni pobyt w UK, do dziś daje jej szerszy ogląd rzeczywistości. Od powrotu do Polski w 2010 roku, współpracowała już z ponad 500 firmami, z różnych branż, głównie z sektora MŚP.
Magda specjalizuję się w doradztwie HR i szkoleniach z zakresu projektowania procesów HR, zarządzania talentami, komunikacji, organizacji pracy zespołowej. Lubi wydobywać potencjał tkwiący w ludziach i zespołach. Chętnie korzysta z kreatywnych metod pracy, testuje drobne rozwiązania, które często są początkiem większych zmian.
Jeśli rozwijasz dział sprzedaży lub myślisz o zatrudnieniu pierwszego handlowca do Twojej firmy- ta prelekcja jest dla Ciebie.
- Po czym rozpoznać świetnego handlowca? Czy da się go sprawdzić podczas rekrutacji, czy wszystko "wyjdzie dopiero w boju"?
- Czy "dobre gadane" na rozmowie wystarczy?
- Czy sensownych sprzedawców trzeba podkupić z konkurencji czy są inne sposoby?
Nie chcesz tracić czasu na rekrutację niewłaściwych osób? Chcesz dowiedziedzieć się, jak konstruować atrakcyjne oferty, które będą magnesem dla super sprzedawców?
Dzięki prelekcji dowiesz się:
- ile zarabiają handlowcy w Twojej branży,
- czego we współpracy szuka świetny handlowiec,
- jak zweryfikować, czy człowiek potrafi sprzedać coś więcej, niż tylko siebie na rozmowie rekrutacyjnej.
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowych.
Program wieczoru:
18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking.
18.45 - Wystąpienie pierwszego prelegenta.
19.30 - Wystąpienie drugiego prelegenta.
20.15 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 15 maja, czwartek godz. 18.30
- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]