Kolacja Biznesowa Polskiego Towarzystwa Gospodarczego
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
W trakcie spotkania poznasz ponad wielu nowych przedsiębiorców z różnych branż!
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowej.
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową PTG?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Warszawy i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy mają duże doświadczenie w prowadzeniu firmy w Polsce.
Wiedza prosto od praktyków
Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą branżową!
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz umawiania się na spotkania 1:1.
Temat pierwszej prelekcji:
Blokada rachunków bankowych, wykreślenie z białej listy i odpowiedzialność podatkowa członków zarządu spółki.
Prelegent: Michał Pomorski
Partner Zarządzający, POMORSKI TAX LEGAL FINANCE.
Adwokat specjalizujący się w prawie podatkowym z uwzględnieniem prawa handlowego.
Doradza Klientom w szczególności w zakresie podatku CIT i VAT. Zajmuje się obsługą transakcyjną Klientów, audytowaniem spółek oraz przygotowywaniem strategii i struktur podatkowych ze szczególnym uwzględnieniem branży nieruchomości.
Przygotowuje firmy rodzinne do procesu sukcesji i wdraża ustalone rozwiązania. Posiada również doświadczenie w zakresie restrukturyzacji działalności spółek kapitałowych, prowadzi negocjacje i reprezentuje Klientów przed organami skarbowymi oraz przed sądami administracyjnymi.
Członek polskiej delegacji do Rady Adwokatur i Stowarzyszeń Prawniczych Europy CCBE w zakresie TAX z powołania Prezydium Naczelnej Rady Adwokackiej.
Dlaczego warto?
Rola członka zarządu spółki z ograniczoną odpowiedzialnością to nie tylko szanse i możliwości z tym związane, ale i potencjalne ryzyka z których warto sobie zdawać sprawę.
Dzięki prelekcji dowiesz się m.in, jak bronić się przed takimi sytuacjami jak:
- jak przygotować się na ewentualną blokadę rachunków bankowych w ramach czynności kontrolnych,
- co oznacza utrata statusu podatnika VAT czynnego i jak się przed tym bronić,
- jak zabezpieczyć się przed negatywnym wynikiem kontroli i odpowiedzialnością solidarną członków zarządu.
Na te oraz na wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź w trakcie spotkania i podczas prelekcji poprowadzonej przez mec. Michała Pomorskiego.
Temat drugiej prelekcji:
Jak budować wartość firmy w kontekście potencjalnej wyceny?
Prelegent: dr Marcin Pęksyk
Ekspert w temacie wycen, partner Kurp Office Sp. z o.o.
Posiada szerokie doświadczenie w wycenie przedsiębiorstw, wycenie aktywów niematerialnych oraz analizie projektów inwestycyjnych obejmujących różnorodne dziedziny.
Wspomniane wyceny przeprowadzane były na potrzeby sprawozdawczości finansowej, fuzji i przejęć, fairness opinion, wykupów przymusowych, doradztwa przed-transakcyjnego, restrukturyzacji i reorganizacji.
Przez dłuższy czas był związany z globalną firmą American Appraisal z siedzibą w Milwaukee USA, współpracując zarówno z biurami American Appraisal w Wielkiej Brytanii, Niemczech jak i w Polsce. W między czasie pracował w C.HARTWIG Gdynia S.A. nadzorując procesy restrukturyzacji grupy kapitałowej.
Był także wykładowcą w Henley Management College w Wielkiej Brytanii. Po powrocie do Polski pełnił funkcje asystenta i wykładowcy w kilku uczelniach. Okazjonalnie prowadzi zajęcia z zakresu wyceny aktywów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury, Krajowej Szkole Skarbowości oraz Henley Business School University of Reading.
Dzięki prelekcji dowiesz się:
- Co determinuje wartość przedsiębiorstwa?
- Czy program/projekt zarządzania wartością przedsiębiorstwa jest dla każdego podmiotu dostępny?
- Na co warto zwrócić uwagę, kiedy mamy zaprezentować firmę potencjalnym inwestorom/nabywcom?
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowych.
Program wieczoru:
18.30 - Rozmowy kuluarowe, networking.
18.45 - Wystąpienie pierwszego prelegenta.
19.30- Wystąpienie drugiego prelegenta.
20.15 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
21.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 500 firm członkowskich, które łącznie zatrudniają ponad 357.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 10 kwietnia, czwartek godz. 18.30
- Miejsce: Hotel Mercure Warszawa Grand****, ul. Krucza 28, Warszawa
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Franciszek Niemyski
Dyrektor Regionalny
[email protected]