✅ VISUAL MERCHANDISING - KREOWANIE I ARANŻACJA POWIERZCHNI SKLEPU
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate
Od 7 lis 10:00 do 8 lis 17:00
Od 2 644,50 zł
LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/visual-merchandising/
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,
[email protected]
SZKOLENIE W WARSZAWIE,
EFEKTY SZKOLENIA
- Wykorzystanie praktycznej wiedzy z obszaru tworzenia, budowania ekspozycji, prezentacji produktu na przykładzie sklepu odzieżowego, meblowego
- Umiejętność aranżowania witryny
- Zastosowanie psychologii zachowań konsumentów w organizacji ekspozycji w sklepie
- Stosowanie różnych technik komunikacji cenowej na przykładzie w celu zwiększania sprzedaży
- Posługiwanie się techniką cross-merchandisingu
- Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania kategorią (category managament)
- Prawidłowe wykorzystanie materiałów reklamowych w celu zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności konsumenta.
METODY PRACY:
- Mini wykład trenera + ćwiczenia - zasady visual merchandisingu
- Mini wykład trenera + ćwiczenia - zasady psychologii zachowań konsumenta
- Analiza przykładów biznesowych dobrych i złych praktyk visual merchandisingowych (materiały foto / video).
- Dyskusja moderowana - bank pomysłów.
- Case studies
OPINIE PO SZKOLENIU
- Rekomenduję szkolenie. Bardzo rzetelne i merytoryczne. Grzegorz I., Smyk SA
- Polecam kurs ze względu na ciekawe podejście do tematu, w przyjemny sposób podaną wiedzę i bardzo sympatyczną prowadzącą., Beata S., Majaland Warsaw Sp. z o.o.
- Agnieszka jako prowadząca była w pełnie zaangażowana. Dobrze tłumaczyła. Dopasowywała się do potrzeb osób szkolących się. Marta m., Smyk SA
PROGRAM SZKOLENIA
1. CELE VISUAL MERCHANDISINGU
- Podstawy Visual merchandisingu.
- Visual merchandising a decyzje zakupowe konsumentów.
- Visual merchandising jako sposób na pobudzanie wszystkich zmysłów klienta
2. STANDARDY MERCHANDISINGOWE
- Strategia przygotowania i wdrożenia standardów visual merchandisingowych- kalendarz, moodboard.
- Narzędzia kontroli i egzekwowania na poziomie sklepów.
- Nowoczesne technologie w zastosowaniu tworzenia standardów visual merchandisingowych.
3. NAJWAŻNIEJSZE ZASADY MERCHANDISINGOWE. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENTA
- Jak zachowuje się konsument w sklepie?
- Oddziaływanie środowiska sklepowego na zmysły klienta.
- Wpływ otoczenia sklepowego na sposób poruszania się w sklepie.
- 10 behavioralnych zasad konsumenta w sklepie - strefy w sklepie
- Analiza materiału foto/video
- Case studies
4. JAK EFEKTYWNIE TWORZYĆ ARANŻACJĘ POWIERZCHNI SKLEPOWEJ
- Aranżacja sklepu - planowanie ekspozycji.
- Jak optymalnie dobrać asortyment produktów (zasada Pareto).
- Aranżacja ścian, stołów, mebli wolnostojących
- Gorące i zimne strefy półki.
- Efekt wyróżnienia (kontrastu) w półce.
- Efekt obfitości na ścianie, w półce.
- Najlepsze praktyki ekspozycji.
- Najczęstrze błędy w ekspozycji visual merchandisingowej.
- Analiza materiału foto/video.
- Case studies
5. CROSS-MERCHANDISING
- Zjawisko cross-selingu, istota, cele, korzyści
- Merchandising krzyżowy, jako technika zwiększająca nie tylko sprzedaż, ale także ogólne zadowolenie konsumenta z robienia zakupów w danym sklepie.
- Visual merchandiser jako "cichy sprzedawca".
- Analiza foto/video
- Ćwiczenia koncepcyjne
6. PROMOCJE KONSUMECKIE I DODATKOWE EKSPOZYCJE W SKLEPIE I KOMUNIKACJA CENOWA
- Przykładowy plan sklepu, gorące miejsca.
- AIDA - technika zwiększająca efektywność i efektowność działań promocyjnych.
- "Wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji.
- Materiały POS.
- Jak skutecznie komunikować cenę klientowi.
- Efektywność wizerunkowa promocji.
- Analiza materiału foto/video.
- Ćwiczenia koncepcyjne
7. WITRYNA SKLEPOWA
- Rodzaje witryn, a sezonowość.
- Rekwizyty na witrynie.
- Oświetlenie.
- Rodzaje manekinów.
- Jakie manekiny, produkty, meble dostosować, aby witryna była interesująca dla klienta