Marketing Sprzedaż

✅ VISUAL MERCHANDISING - KREOWANIE I ARANŻACJA POWIERZCHNI SKLEPU

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate ul. Ogrodowa 58, Warszawa
calendar icon
Od 23 sty 10:00 do 24 sty 17:00
ticket icon
Od 2 767,50 zł

LINK DO SZKOLENIA:
Visual merchandising - praktyczne szkolenie

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA

EFEKTY SZKOLENIA

  • Wykorzystanie praktycznej wiedzy z obszaru tworzenia, budowania ekspozycji, prezentacji produktu na przykładzie sklepu odzieżowego, meblowego
  • Umiejętność aranżowania witryny
  • Zastosowanie psychologii zachowań konsumentów w organizacji ekspozycji w sklepie
  • Stosowanie różnych technik komunikacji cenowej na przykładzie w celu zwiększania sprzedaży
  • Posługiwanie się techniką cross-merchandisingu
  • Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania kategorią (category managament)
  • Prawidłowe wykorzystanie materiałów reklamowych w celu zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności konsumenta.

METODY PRACY:

  • Mini wykład trenera + ćwiczenia - zasady visual merchandisingu
  • Mini wykład trenera + ćwiczenia - zasady psychologii zachowań konsumenta
  • Analiza przykładów biznesowych dobrych i złych praktyk visual merchandisingowych (materiały foto / video).
  • Dyskusja moderowana - bank pomysłów.
  • Case studies

PROGRAM SZKOLENIA

1. CELE VISUAL MERCHANDISINGU

  • Podstawy Visual merchandisingu.
  • Visual merchandising a decyzje zakupowe konsumentów.
  • Visual merchandising jako sposób na pobudzanie wszystkich zmysłów klienta

2. STANDARDY MERCHANDISINGOWE

  • Strategia przygotowania i wdrożenia standardów visual merchandisingowych- kalendarz, moodboard.
  • Narzędzia kontroli i egzekwowania na poziomie sklepów.
  • Nowoczesne technologie w zastosowaniu tworzenia standardów visual merchandisingowych.

3. NAJWAŻNIEJSZE ZASADY MERCHANDISINGOWE. PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENTA

  • Jak zachowuje się konsument w sklepie?
  • Oddziaływanie środowiska sklepowego na zmysły klienta.
  • Wpływ otoczenia sklepowego na sposób poruszania się w sklepie.
  • 10 behavioralnych zasad konsumenta w sklepie - strefy w sklepie
  • Analiza materiału foto/video
  • Case studies

4. JAK EFEKTYWNIE TWORZYĆ ARANŻACJĘ POWIERZCHNI SKLEPOWEJ

  • Aranżacja sklepu - planowanie ekspozycji.
  • Jak optymalnie dobrać asortyment produktów (zasada Pareto).
  • Aranżacja ścian, stołów, mebli wolnostojących
  • Gorące i zimne strefy półki.
  • Efekt wyróżnienia (kontrastu) w półce.
  • Efekt obfitości na ścianie, w półce.
  • Najlepsze praktyki ekspozycji.
  • Najczęstrze błędy w ekspozycji visual merchandisingowej.
  • Analiza materiału foto/video.
  • Case studies

5. CROSS-MERCHANDISING

  • Zjawisko cross-selingu, istota, cele, korzyści
  • Merchandising krzyżowy, jako technika zwiększająca nie tylko sprzedaż, ale także ogólne zadowolenie konsumenta z robienia zakupów w danym sklepie.
  • Visual merchandiser jako "cichy sprzedawca".
  • Analiza foto/video
  • Ćwiczenia koncepcyjne

6. PROMOCJE KONSUMECKIE I DODATKOWE EKSPOZYCJE W SKLEPIE I KOMUNIKACJA CENOWA

  • Przykładowy plan sklepu, gorące miejsca.
  • AIDA - technika zwiększająca efektywność i efektowność działań promocyjnych.
  • "Wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji.
  • Materiały POS.
  • Jak skutecznie komunikować cenę klientowi.
  • Efektywność wizerunkowa promocji.
  • Analiza materiału foto/video.
  • Ćwiczenia koncepcyjne

7. WITRYNA SKLEPOWA

  • Rodzaje witryn, a sezonowość.
  • Rekwizyty na witrynie.
  • Oświetlenie.
  • Rodzaje manekinów.
  • Jakie manekiny, produkty, meble dostosować, aby witryna była interesująca dla klienta

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  VISUAL MERCHANDISING - KREOWANIE I ARANŻACJA POWIERZCHNI SKLEPU
31 Grudnia 2024, 17:00 2 767,50 zł