Advancing UX in the AI Era | UX-PM Poziom 1 | 5 - 26 listopada 2024 | 3-tygodniowy kurs online
Online
Od 5 lis 15:30 do 26 lis 17:30
Od 1 808,10 zł
UX-PM Advancing UX in AI Era
Nowa formuła kursu online:
- spotkania zdalne "na żywo" + nagrania
- 3 tygodnie kursu zakończone egzaminem
- 12 h materiału (w tym 5 h ćwiczeń)
- cotygodniowe lekcje i ćwiczenia do zrealizowania we własnym tempie
- 4 spotkania zdalne "na żywo" (wtorki 15:30 - 17:30)
- dostęp do międzynarodowej platformy UX-PM Alumni
- 3-miesięczny dostęp do nagrań
UX-PM to unikatowy na skalę międzynarodową program szkoleniowy certyfikowany przez stowarzyszenie UXalliance.
User Experience (UX) jest jednym z najbardziej innowacyjnych obszarów biznesu w ostatnich latach. Firmy stosujące w swojej pracy metodykę projektowania zorientowanego na użytkownika (UCD) w krótkim czasie zwiększają lojalność klientów i osiągają wymierne korzyści.
Certyfikat kierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą:
- Wykorzystywać metodykę projektowania zorientowanego na użytkownika podczas tworzenia produktów i usług.
- Integrować narzędzia i metody UX w celu podnoszenia jakości produktów i efektywności procesów.
- Decydować, gdzie i kiedy inwestować w UX oraz jak śledzić skuteczność tych działań.
Poziom 1 - Advancing UX in the AI Era
Cele
- Rozumienie kluczowych pojęć i metod UX
- Uporządkowanie wiedzy o fundamentach UX, produktach cyfrowych i doświadczeniach klientów w czasach AI
- Nabycie umiejętności umożliwiających skuteczne promowanie podejścia zorientowanego na użytkownika w swojej organizacji
Zalety
- Treść szkolenia podzielona jest na 3 obszary (teoria, ćwiczenia rozwiązujące problemy, analiza case study)
- Międzynarodowa certyfikacja - egzamin (w języku polskim) odbywa się na zakończenie kursu
Treść
- Definicja User Experience, podstawowe wytyczne dotyczące UX i ROI
- Narzędzia i metodologie UX dostosowane do różnych faz rozwoju produktu
- Konsolidacja i prezentacja sposobów rozróżniania projektów UX na podstawie przykładów
- Zgłębienie i praktyczne zastosowanie: obserwacji grup fokusowych i testów na użytkownikach, ewaluacji UI, indywidualnych refleksji, dyskusji i odgrywania ról w celu ukształtowania umiejętności ewangelizacji UX
- Kombinacja teorii, warsztatów rozwiązujących problemy i analizy case study
Po ukończeniu certyfikatu
Znasz
- Różnicę pomiędzy UX a Usability oraz znaczenie innych terminów związanych z User Experience
- Potencjalne korzyści implementacji metod UX w projekcie i firmie
- Pytania, które należy zadać w celu spojrzenia na projekt z perspektywy użytkownika
- Sposób realizacji 3 podstawowych metod badawczych wykorzystywanych przez specjalistów UX
Umiesz
- Przekonać interesariuszy do wykorzystania podejścia UX w projekcie
- Efektywnie komunikować się ze specjalistami UX, briefować agencje UX
- Realizować podstawowe metody UX (benchmarking, kreowanie person etc.)
Zauważysz różnicę w
- Sposobie propagowania UX w swojej firmie
- Jakości realizowanych projektów i dostarczanych produktów
- Pozyskiwaniu specjalistów UX do projektów oraz odpowiednim ich wprowadzaniu