Transforming teams and organization | UX-PM Poziom 3 | 11-13 grudnia 2024
Online
Od 11 gru 9:30 do 13 gru 13:30
Od 0,00 zł
UX-PM
UX-PM to unikatowy na skalę międzynarodową program szkoleniowy certyfikowany przez stowarzyszenie UXalliance.
User Experience (UX) jest jednym z najbardziej innowacyjnych obszarów biznesu w ostatnich latach. Firmy stosujące w swojej pracy metodykę projektowania zorientowanego na użytkownika (UCD) w krótkim czasie zwiększają lojalność klientów i osiągają wymierne korzyści.
Certyfikat kierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą:
- Wykorzystywać metodykę projektowania zorientowanego na użytkownika podczas tworzenia produktów i usług.
- Integrować narzędzia i metody UX w celu podnoszenia jakości produktów i efektywności procesów.
- Decydować, gdzie i kiedy inwestować w UX oraz jak śledzić skuteczność tych działań.
Poziom 3 - Leading UX
Cele
- Planowanie i integracja działań UX na etapie budowania strategii i szacowania zasobów
- Definiowanie KPI oraz elementów oceny efektywności działań UX
- Pomiar i komunikacja wpływu UX na wyniki operacyjne, finansowe i brandingowe w celu optymalizacji globalnych strategii produktów i usług
Zalety
- Treść szkolenia podzielona jest na 3 obszary (teorii, warsztatów rozwiązujących problemy, analizy case study)
- Indywidualny charakter szkolenia (grupy max. 12 osobowe)
- Międzynarodowy egzamin odbywa się bezpośrednio po 3 dniu szkolenia
Treść
- Planowanie i zarządzanie integracją narzędzi i metod UX w projekcie
- Identyfikacja możliwości dla działań UX i budowanie BC (business case) w celu ich realizacji
- Dostosowywanie briefów projektowych do wymagań produktu, kontekstu organizacji i przyjętej strategii
- Budowanie zespołów UX i włączanie się w proces planowania projektu
- Definiowanie celów dla działań UX, kryteriów oceny i KPI
- Zgłębienie i praktyczne zastosowanie: technik określania szans biznesowych dla działań UX, ewaluacji ekspertów UX, definiowania KPI, indywidualnych refleksji i dyskusji grupowych
- Kombinacja teorii, warsztatów rozwiązujących problemy i analizy case study
Trener Poziomu 3
Wojtek Chojnacki Strategy Director, Symetria [LINKEDIN] |
Po ukończeniu certyfikatu
Znasz
- Różne KPI oraz sposoby ich zwiększania i mierzenia
- Metody konturowania i zarządzania wytycznymi UX
Umiesz
- Określić i zmierzyć KPI dla działań UX w Twoich projektach
- Wdrożyć standardy UX w Twojej firmie
- Oszacować możliwości poszczególnych specjalistów UX w ramach projektu
Zauważysz różnicę w
- Sposobie mierzenia jakości działań UX
- Twojej roli ewangelisty UX w Twojej firmie
Uwaga: uczestników, którzy kupią bilet na Poziom 3, a nie są absolwentami Poziomu 2, prosimy o udział w rozmowie weryfikującej znajomość zagadnień z Poziomu 2.