Advancing UX in the AI Era | UX-PM Poziom 1 | 6-8 listopada 2024
Online
Od 6 lis 9:00 do 8 lis 13:15
Od 0,00 zł
UX-PM
UX-PM to unikatowy na skalę międzynarodową program szkoleniowy certyfikowany przez stowarzyszenie UXalliance.
User Experience (UX) jest jednym z najbardziej innowacyjnych obszarów biznesu w ostatnich latach. Firmy stosujące w swojej pracy metodykę projektowania zorientowanego na użytkownika (UCD) w krótkim czasie zwiększają lojalność klientów i osiągają wymierne korzyści.
Certyfikat kierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą:
- Wykorzystywać metodykę projektowania zorientowanego na użytkownika podczas tworzenia produktów i usług.
- Integrować narzędzia i metody UX w celu podnoszenia jakości produktów i efektywności procesów.
- Decydować, gdzie i kiedy inwestować w UX oraz jak śledzić skuteczność tych działań.
Poziom 1 - Advancing UX in the AI Era
Cele
- Rozumienie kluczowych pojęć i metod UX
- Poznanie podstawowych narzędzi integracji UX w proces projektowy
- Nabycie umiejętności umożliwiających skuteczne promowanie podejścia zorientowanego na użytkownika w swojej organizacji
Zalety
- Treść szkolenia podzielona jest na 3 obszary (teorii, warsztatów rozwiązujących problemy, analizy case study)
- Indywidualny charakter szkolenia (grupy 12-osobowe)
- Międzynarodowy egzamin odbywa się bezpośrednio po 3 dniu szkolenia
Treść
- Definicja User Experience, podstawowe wytyczne dotyczące UX i ROI
- Narzędzia i metodologie UX dostosowane do różnych faz rozwoju produktu
- Konsolidacja i prezentacja sposobów rozróżniania projektów UX na podstawie przykładów
- Zgłębienie i praktyczne zastosowanie: obserwacji grup fokusowych i testów na użytkownikach, ewaluacji UI, indywidualnych refleksji, dyskusji i odgrywania ról w celu ukształtowania umiejętności ewangelizacji UX
- Kombinacja teorii, warsztatów rozwiązujących problemy i analizy case study
Po ukończeniu certyfikatu
Znasz
- Różnicę pomiędzy UX a Usability oraz znaczenie innych terminów związanych z User Experience
- Potencjalne korzyści implementacji metod UX w projekcie i firmie
- Pytania, które należy zadać w celu spojrzenia na projekt z perspektywy użytkownika
- Sposób realizacji 3 podstawowych metod badawczych wykorzystywanych przez specjalistów UX
Umiesz
- Przekonać udziałowców do wykorzystania podejścia UX w projekcie
- Efektywnie komunikować się ze specjalistami UX, briefować agencje UX
- Realizować podstawowe metody UX (benchmarking, kreowanie person etc.)
Zauważysz różnicę w
- Sposobie propagowania UX w swojej firmie
- Jakości realizowanych projektów i dostarczanych produktów
- Pozyskiwaniu specjalistów UX do projektów oraz odpowiednim ich wprowadzaniu