Komunikacja i wystąpienia publiczne Kultura i Sztuka

"ETYKIETA MANAGERA" - szkolenie stacjonarne - Warszawa Senatorska 2

location icon
workin-senatorska.pl Senatorska 2, Warszawa
calendar icon
Od 4 kwi 9:00 do 4 kwi 16:00
ticket icon
Od 499,00 zł

Szanowni Państwo,

Szkolenie "ETYKIETA MANAGERA" skierowane jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy reprezentują swoją organizację na zewnątrz, zarządzają zespołami, występują publicznie, opierają swoje działania na komunikacji, nawiązują relacje oficjalne z przedstawicielami instytucji lub firm polskich i zagranicznych, mają styczność z ważnymi klientami, inwestorami, partnerami biznesowymi i realizują projekty we współpracy z innymi organizacjami, także zagranicznymi. Szkolenie ma na celu tworzenie pozytywnego, profesjonalnego wizerunku managera, przygotowanego na wszystko; polepszenie umiejętności komunikacyjnych, zwiększenie poziomu profesjonalizmu, zwrócenie uwagi na pozawerbalne elementy komunikacji w tym na znaczenie wyglądu i odpowiedniego stroju na spotkaniu oficjalnym i biznesowym, budowanie relacji towarzyskich, oficjalnych i biznesowych w zgodzie zasadami etykiety biznesowej i szacunkiem dla różnic międzykulturowych.

Szkolenie realizuje Paweł Grotowski UNIVERSAL TRAINING, firma szkoleniowa posiadająca status Akademii Edukacyjnej w standardzie VCC. Uczestnicy otrzymają skrypt szkolenia i imienne certyfikaty.

Szkolenie "ETYKIETA MANAGERA" jest uniwersalnym szkoleniem managerskim, trwa 8 godzin wykładowych; zaczynamy o 9.00, kończymy o 16.00. Maksymalna liczba uczestników - 15 osób, minimalna - 7 osób.

W trakcie szkolenia zapewniamy przerwy kawowe oraz lunch. Wszystko to za 499 złotych od osoby bez VAT. Szkolenie jest zwolnione przedmiotowo z VAT. Wystawiam fakturę.

Szkolenie "ETYKIETA MANAGERA" odbywa się w w centrum Warszawy w nowoczesnych wnętrzach workin-senatorska.pl blisko Placu Zamkowego i Warszawskiej Starówki.

Szkolenie prowadzi Paweł Grotowski, były pracownik MSZ, KPRM, UKIE i Komisji Europejskiej, doświadczony trener z zakresu etykiety, komunikacji i protokołu dyplomatycznego. W ciągu ostatnich 12 lat zrealizował ok 200 szkoleń i wykładów dla instytucji państwowych, samorządowych, firm polskich i zagranicznych, izb gospodarczych, instytucji akademickich i naukowych. Paweł Grotowski współpracuje na stałe z Krajową Szkołą Administracji Publicznej, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Krajową Izbą Gospodarczą, Ernst & Young Academy of Business. Oprócz szkoleń prowadzi zajęcia akademickie dla studentów wielu uczelni oraz konsultacje z zakresu etykiety w biznesie i protokołu dyplomatycznego podczas organizacji dużych uroczystości z udziałem przedstawicieli instytucji rządowych, ambasad, organizacji międzynarodowych, branżowych i biznesowych, a także szkolenia z wiedzy o winie pod tytułem: "Wszystko co chcielibyście wiedzieć o winie, ale baliście się zapytać". Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.universaltraining.pl

PROGRAM SZKOLENIA

Część I - Savoir vivre, etykieta, protokół dyplomatyczny definicje i najważniejsze zasady

✔Pochodzenie etykiety

✔Czym jest etykieta urzędnika

✔Czym jest etykieta managera

✔Czym jest protokół dyplomatyczny

✔Najważniejsze zasady etykiety

✔Najważniejsze zasady protokołu dyplomatycznego

✔Predecencja stanowisk publicznych w RP

✔Precedencja w praktyce: przy stole, na spotkaniu, w samochodzie

Część II - Dress code jako element etykiety managera

✔Dress code czyli odpowiedni strój do okazji

✔Dlaczego lepiej ubrani załatwiają swoje sprawy lepiej?

✔Charakterystyka i elementy business casual (strój swobodny)

✔Charakterystyka i elementy business suit (strój spacerowy)

✔Charakterystyka i elementy dark suit (strój wizytowy)

✔Mini-słownik etykiety stroju, zegarki, biżuteria i inne dodatki

✔Najczęściej popełniane błędy stylistyczne i jak je naprawić

Część III - Komunikacja jako element etykiety managera

✔Wszystko jest komunikacją, a komunikacja jest wszystkim

✔Komunikacja werbalna i pozawerbalna

✔Feedback czyli informacja zwrotna

✔Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej

✔Zasady sporządzania korespondencji służbowej

✔Zasady sporządzania korespondencji elektronicznej

✔Etykieta wideo rozmowy i wideo konferencji

✔Tworzenie pierwszego wrażenia i kreowanie pozytywnego wizerunku

✔Elementy mowy ciała podczas autoprezentacji i udziału w spotkaniach

Część IV - Etykieta managera w sytuacjach formalnych

✔Zasada starszeństwa w relacjach oficjalnych i biznesowych

✔Zasada pierwszeństwa prawej ręki w relacjach oficjalnych i biznesowych

✔Powitanie w relacjach towarzyskich i oficjalnych

✔Przedstawianie siebie oraz innych osób w relacjach oficjalnych i biznesowych

✔Właściwy uścisk dłoni oraz inne metody powitania

✔Elevator speech, czyli jak mówić zwięźle i interesująco

✔Zasady udziału w spotkaniach i naradach

✔Wymiana wizytówek, odpowiedni krój i zastosowanie biletów wizytowych

✔Sztuka small talk w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów


* Szkolenie odbędzie przy minimalnej liczbie 7 osób.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NORMALNY

dostępnych: 15

2 Kwietnia 2025, 13:00 499,00 zł