"ETYKIETA MANAGERA" - szkolenie stacjonarne - Warszawa Senatorska 2
Szanowni Państwo,
Szkolenie "ETYKIETA MANAGERA" skierowane jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy reprezentują swoją organizację na zewnątrz, zarządzają zespołami, występują publicznie, opierają swoje działania na komunikacji, nawiązują relacje oficjalne z przedstawicielami instytucji lub firm polskich i zagranicznych, mają styczność z ważnymi klientami, inwestorami, partnerami biznesowymi i realizują projekty we współpracy z innymi organizacjami, także zagranicznymi. Szkolenie ma na celu tworzenie pozytywnego, profesjonalnego wizerunku managera, przygotowanego na wszystko; polepszenie umiejętności komunikacyjnych, zwiększenie poziomu profesjonalizmu, zwrócenie uwagi na pozawerbalne elementy komunikacji w tym na znaczenie wyglądu i odpowiedniego stroju na spotkaniu oficjalnym i biznesowym, budowanie relacji towarzyskich, oficjalnych i biznesowych w zgodzie zasadami etykiety biznesowej i szacunkiem dla różnic międzykulturowych.
Szkolenie realizuje Paweł Grotowski UNIVERSAL TRAINING, firma szkoleniowa posiadająca status Akademii Edukacyjnej w standardzie VCC. Uczestnicy otrzymają skrypt szkolenia i imienne certyfikaty.
Szkolenie "ETYKIETA MANAGERA" jest uniwersalnym szkoleniem managerskim, trwa 8 godzin wykładowych; zaczynamy o 9.00, kończymy o 16.00. Maksymalna liczba uczestników - 15 osób, minimalna - 7 osób.
W trakcie szkolenia zapewniamy przerwy kawowe oraz lunch. Wszystko to za 499 złotych od osoby bez VAT. Szkolenie jest zwolnione przedmiotowo z VAT. Wystawiam fakturę.
Szkolenie "ETYKIETA MANAGERA" odbywa się w w centrum Warszawy w nowoczesnych wnętrzach workin-senatorska.pl blisko Placu Zamkowego i Warszawskiej Starówki.
Szkolenie prowadzi Paweł Grotowski, były pracownik MSZ, KPRM, UKIE i Komisji Europejskiej, doświadczony trener z zakresu etykiety, komunikacji i protokołu dyplomatycznego. W ciągu ostatnich 12 lat zrealizował ok 200 szkoleń i wykładów dla instytucji państwowych, samorządowych, firm polskich i zagranicznych, izb gospodarczych, instytucji akademickich i naukowych. Paweł Grotowski współpracuje na stałe z Krajową Szkołą Administracji Publicznej, Polskim Instytutem Spraw Międzynarodowych, Krajową Izbą Gospodarczą, Ernst & Young Academy of Business. Oprócz szkoleń prowadzi zajęcia akademickie dla studentów wielu uczelni oraz konsultacje z zakresu etykiety w biznesie i protokołu dyplomatycznego podczas organizacji dużych uroczystości z udziałem przedstawicieli instytucji rządowych, ambasad, organizacji międzynarodowych, branżowych i biznesowych, a także szkolenia z wiedzy o winie pod tytułem: "Wszystko co chcielibyście wiedzieć o winie, ale baliście się zapytać". Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.universaltraining.pl
PROGRAM SZKOLENIA
Część I - Savoir vivre, etykieta, protokół dyplomatyczny definicje i najważniejsze zasady
✔Pochodzenie etykiety
✔Czym jest etykieta urzędnika
✔Czym jest etykieta managera
✔Czym jest protokół dyplomatyczny
✔Najważniejsze zasady etykiety
✔Najważniejsze zasady protokołu dyplomatycznego
✔Predecencja stanowisk publicznych w RP
✔Precedencja w praktyce: przy stole, na spotkaniu, w samochodzie
Część II - Dress code jako element etykiety managera
✔Dress code czyli odpowiedni strój do okazji
✔Dlaczego lepiej ubrani załatwiają swoje sprawy lepiej?
✔Charakterystyka i elementy business casual (strój swobodny)
✔Charakterystyka i elementy business suit (strój spacerowy)
✔Charakterystyka i elementy dark suit (strój wizytowy)
✔Mini-słownik etykiety stroju, zegarki, biżuteria i inne dodatki
✔Najczęściej popełniane błędy stylistyczne i jak je naprawić
Część III - Komunikacja jako element etykiety managera
✔Wszystko jest komunikacją, a komunikacja jest wszystkim
✔Komunikacja werbalna i pozawerbalna
✔Feedback czyli informacja zwrotna
✔Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej
✔Zasady sporządzania korespondencji służbowej
✔Zasady sporządzania korespondencji elektronicznej
✔Etykieta wideo rozmowy i wideo konferencji
✔Tworzenie pierwszego wrażenia i kreowanie pozytywnego wizerunku
✔Elementy mowy ciała podczas autoprezentacji i udziału w spotkaniach
Część IV - Etykieta managera w sytuacjach formalnych
✔Zasada starszeństwa w relacjach oficjalnych i biznesowych
✔Zasada pierwszeństwa prawej ręki w relacjach oficjalnych i biznesowych
✔Powitanie w relacjach towarzyskich i oficjalnych
✔Przedstawianie siebie oraz innych osób w relacjach oficjalnych i biznesowych
✔Właściwy uścisk dłoni oraz inne metody powitania
✔Elevator speech, czyli jak mówić zwięźle i interesująco
✔Zasady udziału w spotkaniach i naradach
✔Wymiana wizytówek, odpowiedni krój i zastosowanie biletów wizytowych
✔Sztuka small talk w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów
* Szkolenie odbędzie przy minimalnej liczbie 7 osób.