Webinar: Trzy sposoby na zwiększenie sprzedaży
Dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż!
Podczas 60 minutowego webinaru poznasz trzy łatwe do wdrożenia, a jednocześnie potężne strategie zwiększające sprzedaż.
Niezależnie od tego czy działasz w branży finansowej, nieruchomościowej, marketingowej, motoryzacyjnej, wellness, czy jakiejkolwiek innej.
Jeśli sprzedajesz, zwłaszcza usługi w sektorze B2B, ten webinar jest dla Ciebie.
Dowiesz się jak:
👉 zwiększyć liczbę procesów sprzedażowych
(bez zwiększania zatrudnienia w dziale handlowym czy rozszerzania swojego czasu 😉)
👉 ściąć lejek sprzedaży "z góry",
aby oszczędzić czas, nerwy oraz zwiększyć konwersję sprzedaży,
👉 skutecznie obronić cenę,
bo Rabat to stolica Maroko 😜
Webinar poprowadzi, a na jego zakończenie odpowie na Twoje pytania, Artur Sójka - trener sprzedaży, ekspert social sellingu i networkingowy praktyk.
Artur Sójka to doświadczony praktyk i trener sprzedaży, specjalizujący się w sprzedaży relacyjnej, rekomendacjach oraz social sellingu. Z powodzeniem uczy, jak skutecznie wykorzystywać zarówno networking offline, jak i potencjał LinkedIn w budowaniu relacji i generowaniu sprzedaży.
Sam jest aktywnym użytkownikiem tego kanału - prowadzi angażujący profil i dzieli się wiedzą z klientami indywidualnymi i biznesowymi.
W lutym 2025 roku francuska agencja influencer marketingu, korzystająca z AI, Favicon.com w swoim rankingu influencerów sprzedażowych zakwalifikowała go do TOP 50 polskiego LinkedIn w kategorii "sprzedaż".
W roli trenera i doradcy wspierał m.in. takie marki jak: Coface, Allianz. Aviva, Nationale Nederlanden, Prudential, Unum, TPA, Savills, Newmor, PIRIOS S.A., Ever Cleaning, BIG InfoMonitor, E.ON, Canon czy Arburg, a także społeczności i organizacje, takie jak Top Woman in Real Estate czy Szkoła Przywództwa Instytutu Wolności. Jego szkolenia z zakresu procesu sprzedaży, negocjacji i komunikacji biznesowej cieszą się dużym uznaniem zarówno wśród dużych firm, jak i mniejszych przedsiębiorców oraz managerów.
Często występuje jako prelegent na ogólnopolskich i międzynarodowych wydarzeniach, takich jak: National Sales Congress, Moto Idea, Top Woman Experience, Power Day - Akademia Handlowca, czy Wielka Integracja Branży Fotowoltaicznej. Wielokrotny mówca podczas spotkań społeczności LinkedIn Local w całej Polsce.
Artur posiada także doświadczenie jako trener wewnętrzny - przez osiem lat szkolił pracowników korporacyjnych w zakresie pozyskiwania klientów poprzez networking i rekomendacje. Jest również cenionym moderatorem sesji networkingowych i facylitatorem (certyfikat Tony Mann's Course, poziom I).
Współtworzył pięć klubów Toastmasters International i był mentorem dla kilkunastu członków tej społeczności. Obecnie pełni funkcję Prezesa organizacji Biznes Klub Polska oraz agencji social media GhostWriters. Współautor książki "Eventworking. Jak efektywnie korzystać z konferencji, targów i innych eventów", w której dzieli się praktycznymi wskazówkami dla przedsiębiorców i handlowców.
Z wykształcenia politolog o specjalizacji dziennikarskiej, z doświadczeniem dziennikarskim i redaktorskim, które wciąż przekłada się na jego umiejętności komunikacyjne i storytellingowe.