Sprzedaż

✅TECHNIKI SPRZEDAŻY - SZTUKA PRZEKONYWANIA, ARGUMENTACJI, PERSWAZJI

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate. Ogrodowa 58, budynek CityGate, Warszawa
calendar icon
Od 10 paź 9:00 do 11 paź 16:00
ticket icon
Od 2 644,50 zł

SZKOLENIE W WARSZAWIE, 10-11 PAŹDZIERNIK

KORZYŚCI

  • szkolenie techniki sprzedaży nauczy zespół sprzedażowy przełożenia technik współpracy na realne sytuacje zawodowe
  • stosując wiele prostych i skutecznych technik, uczestnicy zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach
  • nabycie pewności siebie i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów,
  • nauczą się długofalowo współpracować z klientami
  • będą umieli współpracować z różnymi typami klientów
  • prezentowane techniki nauczą ich konkretnych rozwiązań na wszystkich etapach procesu dokonywania transakcji

PROGRAM SZKOLENIA

1. Metody zdobywania klientów

  • Aktywność handlowca w kontakcie z klientem - prosta reguła, ale często zapominana
  • Umawianie się na spotkanie. Co zrobić szczególnie w pierwszym kontakcie, aby nie odpaść na początku?
  • Rozmowy telefoniczne - spraw, aby dobrze Cię odbierano przez telefon
  • Sposoby zaciekawienia klienta ofertą / produktem
  • Rozmowy z klientami, którzy zrezygnowali ze współpracy z firmą
  • Reakcja na odmowy klienta - gotowe wzorce na trudne momenty
  • Recepta to wytrwałość - czyli nie daj się "spławić"
  • Przekonywanie klienta zadowolonego z Twojej konkurencji

2. Scenariusz spotkania z klientem

  • Przygotowanie się do spotkania z kontrahentem
  • Przeprowadzenie prawidłowej rozmowy oraz dbanie o pozytywne odczucia
  • 3 słowa o mowie ciała - czyli jak być dobrze postrzeganym przez klientów
  • Jak dobrze opowiedzieć o swojej firmie oraz o produkcie, aby zostać pozytywnie zapamiętanym

3. Rozmowa z klientem

  • Źródła informacji o kliencie, zwłaszcza rozpoznawanie podstawowych potrzeb przyszłego kontrahenta
  • Metody pozyskiwania jak największej ilości informacji o kliencie
  • Jakie kryteria decydują podczas kupowania produktów / usługi
  • Wykorzystanie pozyskanej wiedzy do przekonywania klienta / potencjalnego partnera do współpracy

4. Narzędzia i wzorce pracy handlowca

  • Narzędzia przekonywania i zachęcania do współpracy
  • Skuteczne taktyki do prezentacji korzyści - czyli dopasuj produkt do swojego klienta
  • Metody pokonywania oporu, przekory, niechęci, czyli rozpocznij merytoryczną rozmowę
  • Spraw, aby klient w kontakcie z Tobą czuł się ważny i doceniony
  • Sposoby bezpiecznego nacisku na klienta
  • Motywowanie i przekonywanie klienta. W szczególności do powiększenia zakupów towarów lub usług

5. Techniki zamknięcia rozmowy / transakcji

  • Decyzja o zamknięciu transakcji - kiedy podejmować kroki w kierunku zamknięcia?
  • Gotowe wzorce zamykania transakcji i zachęcania do ostatecznej decyzji klienta
  • Autodiagnoza własnych przekonań, w szczególności utrudniających sfinalizowanie transakcji

6. Radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

  • Sposoby informowania klienta o negatywnej sytuacji (np. zmiana ceny, terminu dostawy, decyzje reklamacyjne i inne)
  • Rodzaje postępowania w przypadku krytyki i agresji słownej
  • Czy asertywność może nam pomóc w rozmowach z klientami?
  • Wykorzystanie typologii klientów w trudnych momentach
  • Wzorce reakcji na zastrzeżenia i obiekcje klienta - czyli nauka skutecznej komunikacji

7. Rozmowy cenowe

  • Przygotowanie do rozmów ze stałymi kontrahentami - nie idź na żywioł!
  • Złe przekonania o własnej ofercie obniżające pozycję negocjacyjną
  • Sposoby na "podanie" ceny - nie rób tego byle jak
  • Reagowanie na próby uzyskania nieuzasadnionego rabatu - czyli umiejętność odmawiania
  • Przygotowanie cenowych wersji alternatywnych
  • Autoanaliza po nieudanej rozmowie - co robię dobrze, co robię źle…
  • Co to jest samoutrudnianie - jaki ma wpływ na skuteczność handlowca?

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  TECHNIKI SPRZEDAŻY - SZTUKA PRZEKONYWANIA, ARGUMENTACJI, PERSWAZJI
31 Grudnia 2024 2 644,50 zł