Tajniki rekrutacji i selekcji pracowników metodą Assessment Center
Assessment Center (AC) to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi w procesie selekcji kandydatów. Coraz więcej firm wykorzystuje tę metodę, aby rzetelnie i obiektywnie ocenić kompetencje kandydatów na stanowiska specjalistyczne, menedżerskie czy sprzedażowe. Podczas warsztatów organizowanych w ramach Targów Pracy BCTW przez Wojewódzki Urząd Pracy dowiesz się, jak w praktyce przygotować i wykorzystać Assessment Center w swojej organizacji, jakie kompetencje można w ten sposób badać oraz jak interpretować wyniki.
Cel szkolenia
Przekazanie wiedzy i praktycznych wskazówek, jak skutecznie projektować i wdrażać proces rekrutacji z wykorzystaniem Assessment Center.
Korzyści dla uczestnika:
- zrozumiesz, na czym polega metoda Assessment Center i jakie daje korzyści w procesie selekcji,
- poznasz najczęściej diagnozowane kompetencje pracowników,
- nauczysz się rozróżniać narzędzia i techniki stosowane w AC (m.in. zadania grupowe, odgrywanie ról, case study, testy),
- przetestujesz jedną z metod AC w praktyce, dowiesz się, jak efektywnie interpretować wyniki.
Informacje o prelegentce
Szkolenie poprowadzi Katarzyna Olszewska - doradca zawodowy z wieloletnim doświadczeniem, asesor, trener i coach. Specjalizuje się w tematyce rekrutacji oraz przedsiębiorczości. Prowadzi poradnictwo indywidualne i grupowe dla różnych grup odbiorców, wykorzystując aktywne metody szkoleniowe. Jej przepis na sukces to: wytrwałość, otwartość na zmiany, entuzjazm i optymizm.
Jak przebiegać będzie rejestracja na szkolenie?
Każdy zarejestrowany przez formularz zgłoszeniowy uczestnik otrzyma od przedstawiciela BPPT informacje o uczestnictwie w szkoleniu.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.