Marketing

Jak rozpoznawać, analizować i wykorzystywać trendy w marketingu + trendy 2025

location icon
Online, Google Meet
calendar icon
Od 11 mar 10:00 do 11 mar 15:00
ticket icon
Od 123,00 zł

Trendy to nie tylko chwilowe mody, ale sygnały zmian, które mogą zrewolucjonizować rynek i sposób komunikacji marek. Jak nie dać się nabrać na fady? Jak odróżnić hype od megatrendu? Jak weryfikować źródła i przewidywać przyszłość?

Podczas tego 5-godzinnego szkolenia:
✅ Nauczysz się kluczowych pojęć związanych z trendami i ich dynamiką
✅ Dowiesz się, jak analizować i selekcjonować trendy, by nie przepalać budżetu na chwilowe mody
✅ Poznasz narzędzia i źródła, które pomogą Ci w trendspottingu i foresighcie
✅ Przeanalizujemy trendy na 2025 rok i ich wpływ na marketing
✅ Otrzymasz konkretne przykłady wykorzystania trendów przez marki

Zarys agendy:

⚫ CZYM SĄ TRENDY I JAK DZIAŁAJĄ? - różnice między fadami, hype, megatrendami, tipping point
⚫ JAK WERYFIKOWAĆ TRENDY? - analiza źródeł, narzędzia, najczęstsze błędy
⚫ TRENDSPOTTING & COOLHUNTING W PRAKTYCE - jak szukać trendów i je przewidywać
⚫ TRENDOLOGIA A MARKETING - jak marki wykorzystują trendy, case studies
⚫ TRENDY 2025: CO NAS CZEKA? - przegląd najważniejszych trendów na najbliższy rok

📅 Termin: 11 marca 2025, godz. 10:00-15:00 (online, Google Meet)
💰 Cena: 100 zł netto

UWAGA! Link do szkolenia dostaniesz kilka dni przed szkoleniem, po zakupie, na maila, którego podałaś_eś przy zakupie! 

Kto prowadzi? 
Anna Ledwoń-Blacha 

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książek "Strategiczne podejście do działania w social mediach" oraz "Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku". TEDx speaker. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat.

Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Z sukcesem od paru lat tak w życiu zawodowym i jak i prywatnym implementuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Wdraża je w swojej agencji reklamowej jak i u swoich Klientów - głównie w zakresie szeroko pojętych działań marketingowych.

Z marketingiem związana od 14 lat, od ponad 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 4000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Szkoli głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience, a od ponad dwóch lat generatywnej AI.

Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. 


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
UWAGA! Link do szkolenia dostaniesz kilka dni przed szkoleniem, po zakupie, na maila, którego podałaś_eś przy zakupie! Szkolenie Trendy 2025

UWAGA! Link do szkolenia dostaniesz kilka dni przed szkoleniem, po zakupie, na maila, którego podałaś_eś przy zakupie!

już niedostępne 123,00 zł -