Jak rozpoznawać, analizować i wykorzystywać trendy w marketingu + trendy 2025
Trendy to nie tylko chwilowe mody, ale sygnały zmian, które mogą zrewolucjonizować rynek i sposób komunikacji marek. Jak nie dać się nabrać na fady? Jak odróżnić hype od megatrendu? Jak weryfikować źródła i przewidywać przyszłość?
Podczas tego 5-godzinnego szkolenia:
✅ Nauczysz się kluczowych pojęć związanych z trendami i ich dynamiką
✅ Dowiesz się, jak analizować i selekcjonować trendy, by nie przepalać budżetu na chwilowe mody
✅ Poznasz narzędzia i źródła, które pomogą Ci w trendspottingu i foresighcie
✅ Przeanalizujemy trendy na 2025 rok i ich wpływ na marketing
✅ Otrzymasz konkretne przykłady wykorzystania trendów przez marki
Zarys agendy:
⚫ CZYM SĄ TRENDY I JAK DZIAŁAJĄ? - różnice między fadami, hype, megatrendami, tipping point
⚫ JAK WERYFIKOWAĆ TRENDY? - analiza źródeł, narzędzia, najczęstsze błędy
⚫ TRENDSPOTTING & COOLHUNTING W PRAKTYCE - jak szukać trendów i je przewidywać
⚫ TRENDOLOGIA A MARKETING - jak marki wykorzystują trendy, case studies
⚫ TRENDY 2025: CO NAS CZEKA? - przegląd najważniejszych trendów na najbliższy rok
📅 Termin: 11 marca 2025, godz. 10:00-15:00 (online, Google Meet)
💰 Cena: 100 zł netto
UWAGA! Link do szkolenia dostaniesz kilka dni przed szkoleniem, po zakupie, na maila, którego podałaś_eś przy zakupie!
Kto prowadzi?
Anna Ledwoń-Blacha
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książek "Strategiczne podejście do działania w social mediach" oraz "Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku". TEDx speaker. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat.
Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Z sukcesem od paru lat tak w życiu zawodowym i jak i prywatnym implementuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Wdraża je w swojej agencji reklamowej jak i u swoich Klientów - głównie w zakresie szeroko pojętych działań marketingowych.
Z marketingiem związana od 14 lat, od ponad 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 4000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Szkoli głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience, a od ponad dwóch lat generatywnej AI.
Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu.