Szkolenie LINKEDIN - budowanie obecności firmowej na platformie.
Szkolenie jak wykorzystać Linkedin w celach biznesowych - krok po kroku.
Szkolenie LinkedIn dla biznesu to:
✅ jedna z najlepszych wersji szkolenia z Linkedin
✅ Budowa rozpoznawalności marki firmowej na Linkedin, a nie prywatnej
✅ unikatowy, przemyślany program, żeby wykorzystać cały dzień i od razu wdrożyć strategię w firmie
✅ Będzie to też świetna okazja, by skonsultować swoje indywidualne projekty uwzględniające specyfikę danej branży
Szczegółowy program szkolenia z LinkedIna:
9.00 - 10.30 Blok I. LinkedIn dla firmy
- Wprowadzenie do szkolenia
- Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn? (+ ćwiczenie)
- Kto faktycznie jest na LinkedInie? Jakie są firmy na LinkedInie?
- Jak może działać firma na LinkedIn?
- Jak wygląda proces budowania marki firmy?
- Jak stworzyć profesjonalny profil firmowy (company page/showcase page)?
10.30-10.45 Przerwa kawowa
10.45-12.15 Blok II. Strategia obecności firmy
- Jak pozyskać obserwujących stronę firmową na LinkedInie? (+ ćwiczenie)
- Jak zaplanować strategię obecności firmy na LinkedInie?
- Jak dobrać cele działań na LinkedIn? (+ ćwiczenie)
- Jak oszacować grupy docelowe? Jak zbudować profil idealnego klienta? (+ ćwiczenie)
- Jak korzystać strategicznie z panelu reklamowego na LinkedInie?
- Jak działa algorytm treści na LinkedInie?
- Jakie są rodzaje treści na LinkedInie?
13.00 Lunch
13.50-14.30 Blok III. Koncept komunikacji firmy i tworzenie angażujących treści na LinkedInie w praktyce
- Jak zaplanować koncept komunikacji na LinkedIn? (+ ćwiczenie)
- Jak tworzyć angażujące treści jako strona firmowa? Kiedy i jak publikować?
- Tworzenie treści w praktyce (+ ćwiczenie)
14.30-14.45 Przerwa kawowa
14.45-16.00 Blok IV. Employee advocacy, reklama i podsumowanie
- Jak profil firmowy może wspierać pracowników, a pracownicy profil firmowy (employee advocacy)? Jak zaangażować pracowników w komunikację firmy?
- Jak dobrać formaty reklamowe i zaplanować kampanię na LinkedIn?
- Jak stworzyć plan działań i optymalizować efekty na LinkedInie (podsumowanie)?
- Omówienie ćwiczeń do wykonania po szkoleniu
- Sesja pytań i odpowiedzi
🔗 Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółową rozpiskę szkolenia znajdziecie też na:
www.szkolenieLinkedin.indm.pl
Cena obejmuje:
🔹udział w całodniowym szkoleniu;
🔹materiały szkoleniowe w formie elektronicznej;
🔹na zakończenie certyfikat ukończenia szkolenia Linkedin.
Trener: Adrian Gamoń - Strateg, ekspert ds. brandingu i social media. Wierzy w MOC słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom i osobom w tworzeniu skutecznej komunikacji marek spójnych z ich wartościami i potrzebami ich klientów. Założyciel agencji Option 360 Agency (wcześniej Social Frame) wyspecjalizowanej w komunikacji marek w mediach cyfrowych. Twórca dwóch unikatowych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: "Social Media & Content Marketing" i "Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych". Inicjator i organizator spotkań LinkedIn Local w Krakowie.
Masz pytanie? Napisz ✍ do nas: [email protected]
Do zobaczenia! 😊