Marketing IT i Nowe technologie Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie

Szkolenie narzędzie Google Analytics

location icon
Online
calendar icon
Od 29 maj 9:30 do 30 maj 16:30

Przełam analityczne lody ❄ dzięki intensywnemu kursowi Google Analytics:

od podstaw do zaawansowanych funkcji!

➡ Nauczysz się mierzyć SKUTECZNOŚĆ swoich działań w Internecie .
➡ Dowiesz się które WYDATKI NA KAMPANIE się zwracają a które są zbędne.
➡ Lepiej poznasz swoich potencjalnych klientów.
➡ Nauczysz się wykorzystywać dane do podejmowania TRAFNYCH decyzji.


Sprawdź program⤵⤵

9:30
Jak działa Google Analytics i podobne narzędzia?
▪ w jaki sposób Google Analytics zbiera dane?
▪ czym są ciasteczka i Measurement Protocol?

9:45
Co oznaczają najważniejsze metryki?
▪ jak rozumieć sesje, odsłony i unikalnych użytkowników?
▪ w jakim sposób Google Analytics oblicza średni czas na stronie i czy jest on wiarygodny?
▪ czym tak naprawdę jest współczynnik odrzuceń i kiedy jest "zły"?

10:05
Mierzenie skuteczności witryny (dobór celów i KPI)
▪ dlaczego warto określić cel strony i działań marketingowych?
▪ jak wyznaczyć cel swojej strony i właściwie go zmierzyć?
▪ czym są KPI i jak je określić?
▪ które metryki są naprawdę istotne, a które drugorzędne lub jedynie "ciekawe"?
▪ czym są mikrokonwersje i w jaki sposób możemy je śledzić?
▪ jak zdefiniować ścieżkę do celu?

10:35
Poprawna implementacja GA wraz z niestandardowymi wdrożeniami
▪ jak wygląda kod Google Analytics i rozpocząć śledzenie strony?
▪ kiedy warto użyć Google Tag Managera?
▪ o czym warto pamiętać, konfigurując Google Analytics?
▪ jak dobrać odpowiednie ustawienia sesji i kampanii?
▪ jak skonfigurować śledzenie wyszukiwarki wewnętrznej?
▪ co daje integracja Google Analytics z Ads i Search Console?
▪ do czego mogą przydać się niestandardowe wymiary i metryki?

11:45
Najczęściej używane raporty
▪ jak wygląda struktura konta Google Analytics?
▪ co znajdziemy w interfejsie i jak go efektywnie używać?
▪ jak sprawdzić, co się dzieje w tej chwili na naszej stronie?
▪ czego o użytkownikach strony można się dowiedzieć z Google Analytics i do czego warto tego użyć?
▪ które strony są najczęściej odwiedzane?
▪ jak używać segmentów i stworzyć własne?


12:30
Mierzenie skuteczności zewnętrznych i wewnętrznych kampanii
▪ jak Google Analytics rozpoznaje źródła odwiedzin?
▪ czym jest tagowanie i jak użyć go do pomiaru efektów kampanii reklamowej?
▪ jak sprawdzić ruch i konwersje z kampanii?
▪ czym jest model atrybucji i jak wybrać najlepszy?
▪ trzy sposoby na pomiar skuteczności kampanii wewnątrz serwisu

14:20
Raporty e-commerce
▪ co można znaleźć w raportach e-commerce i czy przydadzą się tylko właścicielom sklepów?
▪ jak rozpocząć śledzenie sprzedaży?
▪ dlaczego warto wdrożyć ulepszone śledzenie e-commerce?

14:45
Jak ułatwić sobie pracę z GA (profile, filtry, dashboardy: automatyczne alerty, tworzenie dashboardu i raportu niestandardowego
▪ tworzenie skrótów
▪ alerty niestandardowe, czyli jak nie przeoczyć ważnych zmian w statystykach
▪ eksport danych, wysyłka automatyczna
▪ raporty niestandardowe, panele informacyjne

15:45
Jak prawidłowo interpretować dane?
▪ zasada garbage in - garbage out
▪ liczby vs trendy
▪ czy warto śledzić wartości średnie?
▪ segmentacja, rola kontekstu

A w międzyczasie przerwy kawowe i lunch ☕


🔗 Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółową rozpiskę szkolenia znajdziecie na:
www.szkolenie.analytics.indm.pl

Cena obejmuje:
🔹udział w całodniowym szkoleniu;
🔹materiały szkoleniowe w formie elektronicznej;
🔹na zakończenie certyfikat ukończenia szkolenia Google Analytics.

Miejsce: Warszawa
Trener: Karol Dziedzic - Google Certified Trainer i specjalista Google Analytics. W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej.

Napisz ✍ do nas: [email protected]

Do zobaczenia! 😊

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Google Analytics - analiza danych 29.05.2023
Wyprzedane 1 168,50 zł Wyprzedane
  Google Analytics 4 30.05.2023
Wyprzedane 1 168,50 zł Wyprzedane