Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie

✅ Zarządzanie produktem w praktyce

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate ul. Ogrodowa 58, Warszawa
calendar icon
Od 5 mar 10:00 do 6 mar 17:00
ticket icon
Od 2 767,50 zł

LINK DO SZKOLENIA

ZARZĄDZANIE PRODUKTEM

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA

PROGRAM SZKOLENIA

Dzień 1: Zarządzanie nowymi produktami

1. Dynamika zmian w zarządzaniu produktami w różnych sektorach

  • Nowe podejście do segmentacji klientów różnych produktów
  • Zmiana w zaufaniu do informacji o produktach
  • Zmiana w rolach product managerów

Case studies, inspiracje, ilustracje nowych koncepcji na przykładach, wyniki najnowszych badań

2. Symulacyjna gra strategiczna Product Management

  • Poznanie instrukcji symulacji rynkowej i podział na rywalizujące ze sobą zespoły
  • Etap 1 symulacji - STP (segmentacja, targeting, pozycjonowanie)
  • Etap 2 symulacji - consumer insights i polityka cenowa (pricing)
  • Etap 3 symulacji - narzędzia dystrybucji i komunikacji produktów
  • Etap 4 symulacji - prognozowanie sprzedaży, rozstrzygnięcie wyników oraz wnioski

3. Wprowadzanie nowych produktów na rynek - praktyczne podsumowanie + narzędzia

  • Etapy wprowadzania nowych produktów na rynek
  • Narzędzia rozwoju innowacji produktowych i ich oceny
  • Kluczowe narzędzia planowania rozwoju nowych produktów na rynku
  • Wdrażanie nowych produktów i monitoring ich pozycji rynkowej

Quiz warsztatowy z etapów wprowadzania nowego produktu na rynek, praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy, inspirujące case studies sukcesów i porażek nowych produktów na rynku

Dzień 2 - Zarządzanie portfelem produktów i plan rozwoju

1. Profil kompetencji product managerów

  • Role w zespole zarządzania produktami
  • Dyscyplina wdrażania strategii i szczegółowy plan działania
  • Kreatywność i wyszukiwanie nieszablonowych rozwiązań

Testy rozwojowe, pozwalające każdemu z uczestników zdiagnozować indywidualny profil kompetencji w zakresie zarządzania, ról zespołowych i innowacyjności

2. Ocena portfela produktowego

  • Kategoryzacja portfela produktów
  • Narzędzia analiz porfelowych - BCG i McKinsey w praktyce
  • Praktyczne wnioski i wskazówki z zarządzania portfelem produktowym

Praktyczne narzędzia w MS Excel do wykorzystnia w pracy, case studies, mini-grywalizacja na podstawie realnych danych rynkowych

3. Plan rozwoju produktów

  • Analiza konkurencji - profesjonalna analiza cross-SWOT, analiza pozycjonowania produktów przez konkurencję
  • Analiza rynku I potencjału segmentów rynku
  • Strategia rozwoju produktu w układzie produkt-rynek
  • Pozycjonowanie produktu na rynku
  • Wdrażanie i kontrola strategii produktowej

Rywalizacja międzyzespołowa z wykorzystaniem realnych danych rynkowych oraz praktycznych narzędzi w MS Excel do wykorzystania

4. Wdrażanie strategii produktowej oraz marketing-mix

  • Wyznaczanie cen nowego produktu w praktyce i psychologia cen
  • Kluczowe wskaźniki zarządzania dystrybucją i sprzedażą produktów B2C i B2B
  • Monitorowanie pozycji rynkowej produktu z wykorzystaniem wskaźników komunikacyjnych (product development funnel)
  • Inspirujące case studies sukcesów I porażek zarządzania produktami (także z sektorów uczestników szkolenia)
  • Praktyczne narzędzia i wskaźniki zarządzania cenami, dystrybucją i komunikacją produktów - do wykorzystania w codziennej pracy
  • Wskazówki i rekomendacje dotyczące wdrażania narzędzi zarządzania produktami w praktyce

Sesja pytań i odpowiedzi i wręczenie certyfikatów

WERSJA ANGIELSKA: to szkolenie w formie zamkniętej / in company jest dostępne również w języku angielskim

  • Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem zamkniętym dla grupy pracowników, napisz do nas: [email protected]

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Cena dla jednego uczestnika za jedno miejsce na szkoleniu 2-dniowym wynosi 1590 zł + VAT Zarządzanie produktem w praktyce

Cena dla jednego uczestnika za jedno miejsce na szkoleniu 2-dniowym wynosi 1590 zł + VAT

31 Grudnia 2025, 17:00 2 767,50 zł