Google Search Console - optymalizuj, zmierz, zarabiaj
🔟 godzin
🔟 dni z SEO (6-17 marca)
🕗 godzina 20:00
🔢 części
Zrozum metodologię, zoptymalizuj swój On-Site i bezbłędnie zmierz swoje #SEO z 🆓 Google Search Console!
🆕 !NOWA FORMUŁA! Dlaczego? 🆕
👉 poświęcenie całego dnia to za dużo
👉 dojazd to także poświecony czas i pieniądze
👉 obniżona koncentracja po obiedzie
👉 duża dawka materiału powoduje, że wiele rzeczy zapominasz
👉 lepsze podzielone szkolenie
Zgodnie z feedbackiem:
✅ Materiał dłuższy o 3 godziny - aby móc rozwinąć szczegółowo wszelakie wątki.
✅ Wiedza rozłożona w czasie - aby móc lepiej opanować materiał! Spokojnie powtórzyć i zadać pytanie.
✅ Możliwość zakupu z materiałem VIDEO!
✅ Jeszcze więcej praktyki!
✅ Przykłady zastosowań danych, których nie znajdziesz w Internecie!
===============
PLAN SZKOLENIA
Część 1. Wstęp do technicznego SEO -> Zrozumienie i optymalizacja crawl budgetu (6-7 marca)
- Czy AI rozwiąże rozwiąże nasze problemy On-Site?
- Zasoby Google
- Jak działa Googlebot
- Omówienie kolejkowania, crawlowania, procesowania, indeksowania i renderowania
- Stany indeksowania adresów URL
- Czego możemy dowiedzieć się z raportu crawlowania serwisu?
- Crawl budget - czym jest i od czego zależy?
- Jakie są kody odpowiedzi i jak wpływają na Crawl Budget?
- Narzędzie "Sprawdzanie adresu URL"
- Minimum Value to Index - czym jest i dlaczego Google często nie indeksuje Twoich stron
Część 2. Rozwiązywanie problemów z indeksacją witryny (8-9-10 marca)
- Masowe i niemasowe wyindeksowywanie adresów URL z przykładami
- Wspomaganie indeksację mapami witryny - jak oszukiwać limity?
- Zaindeksowane i niezaindeksowane - omówienie wszystkich stanów adresów URL z przykładami
- Optymalizacja filmów na witrynie (temat omawiam pokrótce)
Część 3. Optymalizacja doświadczenia użytkownika (SXO) + Tips & Tricks (13-14 marca)
- Tips & Tricks - więcej danych w GSC
- Ukryte zakładki w Google Search Console
- Ręczne działania i bezpieczeństwo witryny
- Jak reagować na spadki w serwisie?
- Page Experience Twojej witryny
- Widoczność reklam i wprowadzanie użytkownika w błąd
- Jak korzystać z raportu z linkami?
- Dane strukturalne, które warto wziąć pod uwagę
- Jak Google Search Console pomoże Ci w migracji?
Część 4. Mierzenie skuteczności swojego SEO (15-16-17 marca)
- Omówienie zbierania danych przez Google
- Metodologia raportu skuteczności
- Jaki procent danych posiadasz u swojego klienta?
- Jak wyciągać więcej fraz i danych z raportu?
- Rozdzielenie ruchu SEO i Direct z Organica
- Dane z Google Maps w raporcie skuteczności?
- Jak analizować kliknięcia i widoczność?
- Analiza Discover, Google News, Grafiki i Wideo
- Przykłady analiz do zastosowania
Szkolenie odbędzie się online na platformie ClickMeeting - możesz być incognito jak się wstydzisz i zadawać pytania na czacie.
Codziennie od godziny 20:00 przez około jedną godzinę!
Krótko o prowadzącym (nie lubię pisać o sobie):
- Mój Linkedin
- Mój Youtube z materiałami
Jeżeli podoba Ci się styl w jakim prowadzę prezentację to zapraszam - 8 godzin "dobrego materiału" potwierdzone niezależnymi opiniami:
- https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A7023557322610216960/
- https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A7024057901904191488/
BILET WSTĘPU
- wstęp na szkolenie dla jednej osoby
- wstęp do ukrytej grupy na Facebooku https://prnt.sc/CmdrvMiCu5bZ (pod warunkiem kupienia biletu na wszystkie części)
- bezpośredni zbiór linków do materiałów i zakładek (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)
- dostępy do plików Excel, pokazywanych w trakcie szkolenia (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)
- certyfikat ukończenia szkolenia / konkretnego etapu pod warunkiem, że weźmiesz w nim udział!
- materiał wideo (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)