Marketing IT i Nowe technologie

Google Search Console - optymalizuj, zmierz, zarabiaj

location icon
ClickMeeting Dowolne, Gdzieś na świecie
calendar icon
Od 6 mar 20:00 do 17 mar 21:00
ticket icon
Od 442,80 zł

🔟 godzin
🔟 dni z SEO (6-17 marca)
🕗 godzina 20:00
🔢 części

Zrozum metodologię, zoptymalizuj swój On-Site i bezbłędnie zmierz swoje #SEO z 🆓 Google Search Console!

🆕 !NOWA FORMUŁA! Dlaczego? 🆕
👉 poświęcenie całego dnia to za dużo
👉 dojazd to także poświecony czas i pieniądze
👉 obniżona koncentracja po obiedzie
👉 duża dawka materiału powoduje, że wiele rzeczy zapominasz
👉 lepsze podzielone szkolenie

Zgodnie z feedbackiem:
✅ Materiał dłuższy o 3 godziny - aby móc rozwinąć szczegółowo wszelakie wątki.
✅ Wiedza rozłożona w czasie - aby móc lepiej opanować materiał! Spokojnie powtórzyć i zadać pytanie.
✅ Możliwość zakupu z materiałem VIDEO!
✅ Jeszcze więcej praktyki!
✅ Przykłady zastosowań danych, których nie znajdziesz w Internecie!

===============

PLAN SZKOLENIA

Część 1. Wstęp do technicznego SEO -> Zrozumienie i optymalizacja crawl budgetu (6-7 marca)

  • Czy AI rozwiąże rozwiąże nasze problemy On-Site?
  • Zasoby Google
  • Jak działa Googlebot
  • Omówienie kolejkowania, crawlowania, procesowania, indeksowania i renderowania
  • Stany indeksowania adresów URL
  • Czego możemy dowiedzieć się z raportu crawlowania serwisu?
  • Crawl budget - czym jest i od czego zależy?
  • Jakie są kody odpowiedzi i jak wpływają na Crawl Budget?
  • Narzędzie "Sprawdzanie adresu URL"
  • Minimum Value to Index - czym jest i dlaczego Google często nie indeksuje Twoich stron

Część 2. Rozwiązywanie problemów z indeksacją witryny (8-9-10 marca)

  • Masowe i niemasowe wyindeksowywanie adresów URL z przykładami
  • Wspomaganie indeksację mapami witryny - jak oszukiwać limity?
  • Zaindeksowane i niezaindeksowane - omówienie wszystkich stanów adresów URL z przykładami
  • Optymalizacja filmów na witrynie (temat omawiam pokrótce)

Część 3. Optymalizacja doświadczenia użytkownika (SXO) + Tips & Tricks (13-14 marca)

  • Tips & Tricks - więcej danych w GSC
  • Ukryte zakładki w Google Search Console
  • Ręczne działania i bezpieczeństwo witryny
  • Jak reagować na spadki w serwisie?
  • Page Experience Twojej witryny
  • Widoczność reklam i wprowadzanie użytkownika w błąd
  • Jak korzystać z raportu z linkami?
  • Dane strukturalne, które warto wziąć pod uwagę
  • Jak Google Search Console pomoże Ci w migracji?

Część 4. Mierzenie skuteczności swojego SEO (15-16-17 marca)

  • Omówienie zbierania danych przez Google
  • Metodologia raportu skuteczności
  • Jaki procent danych posiadasz u swojego klienta?
  • Jak wyciągać więcej fraz i danych z raportu?
  • Rozdzielenie ruchu SEO i Direct z Organica
  • Dane z Google Maps w raporcie skuteczności?
  • Jak analizować kliknięcia i widoczność?
  • Analiza Discover, Google News, Grafiki i Wideo
  • Przykłady analiz do zastosowania

Szkolenie odbędzie się online na platformie ClickMeeting - możesz być incognito jak się wstydzisz i zadawać pytania na czacie.

Codziennie od godziny 20:00 przez około jedną godzinę!

Krótko o prowadzącym (nie lubię pisać o sobie):
- Mój Linkedin
- Mój Youtube z materiałami

Jeżeli podoba Ci się styl w jakim prowadzę prezentację to zapraszam - 8 godzin "dobrego materiału" potwierdzone niezależnymi opiniami:
https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A7023557322610216960/
https://www.linkedin.com/feed/update/urn%3Ali%3Aactivity%3A7024057901904191488/

BILET WSTĘPU
- wstęp na szkolenie dla jednej osoby
- wstęp do ukrytej grupy na Facebooku https://prnt.sc/CmdrvMiCu5bZ (pod warunkiem kupienia biletu na wszystkie części)
- bezpośredni zbiór linków do materiałów i zakładek (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)
- dostępy do plików Excel, pokazywanych w trakcie szkolenia (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)
- certyfikat ukończenia szkolenia / konkretnego etapu pod warunkiem, że weźmiesz w nim udział!
- materiał wideo (w zależności od rodzaju biletu do części na której byłeś)

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Pełne szkolenie + materiały
Wyprzedane 1 562,10 zł Wyprzedane
  Pełne szkolenie + VIDEO + materiały
Wyprzedane 1 931,10 zł Wyprzedane
  Cześć 1. Wstęp do technicznego SEO -> Zrozumienie i optymalizacja crawl budgetu (6-7 marca) + nagrania VIDEO - 6/7 marca
Wyprzedane 664,20 zł Wyprzedane
  Część 1. Wstęp do technicznego SEO -> Zrozumienie i optymalizacja crawl budgetu - 6/7 marca
Wyprzedane 442,80 zł Wyprzedane
  Część 2. Rozwiązywanie problemów z indeksacją witryny + nagrania VIDEO - 8/9/10 marca
Wyprzedane 996,30 zł Wyprzedane
  Część 2. Rozwiązywanie problemów z indeksacją witryny - 8/9/10 marca
Wyprzedane 664,20 zł Wyprzedane
  Część 3. Optymalizacja doświadczenia użytkownika (SXO) + Tips & Tricks - 13/14 marca
Wyprzedane 442,80 zł Wyprzedane
  Część 3. Optymalizacja doświadczenia użytkownika (SXO) + Tips & Tricks - 13/14 marca + VIDEO
Wyprzedane 664,20 zł Wyprzedane
  Część 4. Mierzenie skuteczności swojego SEO - 15/16/17 marca
Wyprzedane 664,20 zł Wyprzedane
  Część 4. Mierzenie skuteczności swojego SEO - 15/16/17 marca + VIDEO
Wyprzedane 996,30 zł Wyprzedane