Webinar: Jak dane z SEM mog膮 wp艂ywa膰 na marketing

location icon
Spotkanie online
calendar icon
Od 18 mar 11:00 do 18 mar 11:00
ticket icon
Od 0,00聽z艂

Zapraszamy na webinar SoDA 

馃煝 Jak dane z SEM mog膮 wp艂ywa膰 na marketing

W agendzie:

  • Jak dzia艂ania w Google Ads i SEO mog膮 wp艂ywa膰 na ca艂okszta艂t marketingu w firmie
  • Jak trenuj膮c system wyci膮ga膰 wnioski z danych i tworzy膰 lepsze strony docelowe
  • Jak dzia艂ania w Ads mog膮 wp艂ywa膰 na skuteczno艣膰 kampanii LinkedIn czy Meta Ads
  • Przyk艂ady konkretnych strategii, narz臋dzi oraz argumenty za tym, aby specjali艣ci z r贸偶nych obszar贸w marketingu wsp贸艂pracowali i dzielili si臋 wiedz膮

馃煝 Prelegent:

  • Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytu艂em Partner Google Premier i Google Rising Star. W bran偶y SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadzi艂 szkolenia dla najlepszych agencji i dom贸w mediowych bezpo艣rednio na zlecenie Google, szkoli艂 w Akademii Google Partners. Autor trzech ksi膮偶ek, ponad setki artyku艂贸w i wysoko ocenianych kurs贸w on-line. Wyk艂adowca m.in. Uniwersytetu Jagiello艅skiego, Akademii G贸rniczo-Hutniczej oraz Wy偶szej Szko艂y Europejskiej im. J贸zefa Tischnera. Go艣ci艂 na scenach kilkudziesi臋ciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywaj膮c wysokie miejsca i nagrody publiczno艣ci. Na najwi臋kszej bran偶owej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmowa艂 pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu po艣wi臋conym SEO. Jest pomys艂odawc膮 i organizatorem semKRK, wyj膮tkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej mi艂o艣nikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagr贸d semKRK Awards. Pracowa艂 dla takich marek, jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. S臋dzia konkurs贸w European Search Awards i Global Search Awards.

馃煝 Spotkanie otwarte dla wszystkich zainteresowanych.

Do艂膮cz do wydarzenia

Do艂膮cz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dost臋pne do Liczba
  Rejestracja dla cz艂onk贸w SoDA
18 Marca 2025, 11:00
  Rejestracja
18 Marca 2025, 11:00