✅ SOCIAL MEDIA MARKETING - FACEBOOK I INSTAGRAM DLA BIZNESU

location icon
Online
calendar icon
Od 2 lip 9:00 do 3 lip 16:00
ticket icon
Od 1 783,50 zł

LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/social-media-marketing/

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW

https://szkoleniaatrium.pl/

Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,

[email protected]


SZKOLENIE ONLINE, 

Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.

OPINIA O SZKOLENIU:

"Całę szkolenie zostało wykonane bardzo profesjonalnie i praktycznie, program był inspirujący. Dobra robota!" IOW Trade Sp. z o.o.

KORZYŚCI

  • Poznanie zasad w komunikacji firmy i marki w mediach społecznościowych, ich zalety i wady
  • Lepszy wybór, które kanały w social mediach są najlepsze dla Twojej firmy / branży, jakie narzędzia wybrać, jak często publikować informacje
  • Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji ustalonych celów reklamowych / obsług kont reklamowych
  • Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu
  • Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
  • Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach

PROGRAM SZKOLENIA

1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych - grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Twitter / X
  • YouTube
  • TikTok

2. Firmy w mediach społecznościowych

  • Do kogo powinna być skierowana komunikacja?
  • Kiedy komunikacja jest skuteczna?
  • Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
  • Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
  • Jak zmieniają się media społecznościowe, nowe trendy 2024

3. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe

  • Kiedy warto komunikować na Facebooku i Instagramie?
  • Promowanie proste i zaawansowane: różnice
  • Rolki i stories - jak przygotować, kiedy używać
  • Business Facebook - przewodnik krok po kroku
  • Najważniejsze cele reklamowe na Facebooku i Instagramie i ich omówienie
  • Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
  • Kreacje możliwe do promocji
  • Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
  • Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam

Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju)

4. Organiczne i płatne kampanie na Facebooku i Instagramie

  • Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
  • Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
  • Jak i kiedy najlepiej jest publikować posty?
  • Ogólne wskazówki w tworzeniu treści Social Media.
  • AI w Social Mediach - jak mądrze używać sztucznej inteligencji w postingu i reklamach?
  • Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?

Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych

5. Canva - tworzenie grafik w Canvie

  • Canva Pro możliwości i zastosowanie
  • Dashboard - przegląd opcji
  • Identyfikacja marki w Canvaie - ustawienia
  • Tworzenie grafik do mediów społecznościowych
  • Edycja filmów w Canvie
  • Inne narzędzia i możliwości

8. Dyskusja i pytania

BONUS

1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  SOCIAL MEDIA MARKETING - FACEBOOK I INSTAGRAM DLA BIZNESU
31 Grudnia 2024, 19:00 1 783,50 zł