✅ SOCIAL MEDIA MARKETING - FACEBOOK I INSTAGRAM DLA BIZNESU
LINK DO SZKOLENIA: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/social-media-marketing/
ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA Z MARKETINGU INTERNETOWEGO I SOCIAL MEDIÓW
Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11,
[email protected]
SZKOLENIE ONLINE,
Prowadzone na platformie ClickMeeting.com
Otwierasz link w przeglądarce na laptopie lub telefonie i dołączasz do szkolenia, nie potrzebna jest żadna konfiguracja. Link prześlemy mailem na 7 dni przed szkoleniem.
OPINIA O SZKOLENIU:
"Całę szkolenie zostało wykonane bardzo profesjonalnie i praktycznie, program był inspirujący. Dobra robota!" IOW Trade Sp. z o.o.
KORZYŚCI
- Poznanie zasad w komunikacji firmy i marki w mediach społecznościowych, ich zalety i wady
- Lepszy wybór, które kanały w social mediach są najlepsze dla Twojej firmy / branży, jakie narzędzia wybrać, jak często publikować informacje
- Poznanie narzędzi promocyjnych służących do realizacji ustalonych celów reklamowych / obsług kont reklamowych
- Umiejętność wykorzystywania influencer marketingu
- Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach
- Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach
PROGRAM SZKOLENIA
1. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych - grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji
- Twitter / X
- YouTube
- TikTok
2. Firmy w mediach społecznościowych
- Do kogo powinna być skierowana komunikacja?
- Kiedy komunikacja jest skuteczna?
- Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
- Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
- Jak zmieniają się media społecznościowe, nowe trendy 2024
3. Prowadzenia profilu na Facebooku i Instagramie oraz kampanie reklamowe
- Kiedy warto komunikować na Facebooku i Instagramie?
- Promowanie proste i zaawansowane: różnice
- Rolki i stories - jak przygotować, kiedy używać
- Business Facebook - przewodnik krok po kroku
- Najważniejsze cele reklamowe na Facebooku i Instagramie i ich omówienie
- Najważniejsze wskaźniki i miara ich opłacalności, czyli na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektywności reklam
- Kreacje możliwe do promocji
- Remarketing (Pixel Facebooka). Kiedy warto i jakie są możliwości?
- Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
Ćwiczenia i pytania z zakresu ustawienia kampanii reklamowych, użycia poprawnych celów reklamowych, ustawień grup docelowych oraz ustalenia decyzji o remarketingu (i jakiego rodzaju)
4. Organiczne i płatne kampanie na Facebooku i Instagramie
- Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
- Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
- Jak i kiedy najlepiej jest publikować posty?
- Ogólne wskazówki w tworzeniu treści Social Media.
- AI w Social Mediach - jak mądrze używać sztucznej inteligencji w postingu i reklamach?
- Płatne kampanie: czy warto i w jakich okolicznościach?
Dyskusja: jak powinna wyglądać komunikacja Twojej firmy w różnych kanałach marketingowych
5. Canva - tworzenie grafik w Canvie
- Canva Pro możliwości i zastosowanie
- Dashboard - przegląd opcji
- Identyfikacja marki w Canvaie - ustawienia
- Tworzenie grafik do mediów społecznościowych
- Edycja filmów w Canvie
- Inne narzędzia i możliwości
8. Dyskusja i pytania
BONUS
1 godzina bezpłatnej konsultacji telefonicznej z trenerem dla każdego uczestnika szkolenia - do 30 dni po szkoleniu