Kolacja Biznesowa PTG Siedlce
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Siedlec i regionu i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.
Prelegenci:
Temat 1: Fundacja Rodzinna - Strategie Planowania Sukcesji
Adw. Adam Solczak, Kancelaria Adwokacka SOLCZAK
Od ponad 8 lat działamy w ramach butikowej kancelarii prawno-podatkowej. Nasz zespół tworzą adwokaci, radcowie prawni i doradcy podatkowi. W naszej działalności stawiamy na błyskawiczny kontakt z klientem oraz pełną dostępność przejawiającą się w udziale klienta w planowaniu strategii prawnej. Mając świadomość, że szybkie działanie nie jest jedynym warunkiem sukcesu, w oparciu o nasze doświadczenie dbamy także o skuteczność podejmowanych działań tak, aby były one efektywne również pod względem ekonomicznym. Jak każdy przedsiębiorca wiemy także, że aby odnieść sukces niezbędne jest wyróżnienie się na właściwym rynku poprzez świeże spojrzenie na jego strukturę. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób, które nam zaufały, zapewniamy stały dostęp do informacji o prowadzonych postępowaniach, udzielimy porad za pośrednictwem internetowej komunikacji wizualnej oraz przeprowadzimy szkolenia, które pomagają lepiej zrozumieć prawne aspekty prowadzenia działalności gospodarczej.
Podczas spotkania omówimy:
• prawno-podatkowe aspekty funkcjonowania fundacji rodzinnej;
• sposoby na zabezpieczenie i utrzymanie majątku w rękach rodziny na pokolenia;
• metody na zapewnienie wykorzystania majątku rodzinnego zgodnie z wolą fundatora;
• szanse na uzyskanie korzyści przy wdrażaniu i realizacji planu sukcesji;
• możliwości korzystania z licznych preferencji i zwolnień podatkowych;
• szanse na minimalizację ryzyka konfliktów w rodzinie.
Temat 2: Jak zadbać o wysoką wartość i wycenę firmy
Adam Rzemieniuk
rzeczoznawca majątkowy i biegły sądowy w zakresie wyceny przedsiębiorstw i nieruchomości
absolwent Szkoły Głównej Handlowej, kierunek Finanse i Bankowość
posiada ponad 20 lat doświadczenia w sektorze finansowym (banki komercyjne i fundusz emerytalny) jako rzeczoznawca majątkowy, ekspert ds. oceny ryzyka kredytowego klientów korporacyjnych, analityk rynku akcji i analityk kredytowy
od 2019 r. prowadzi własną działalność gospodarczą w zakresie wyceny nieruchomości i przedsiębiorstw.
W trakcie wystąpienia dowiesz się o:
* jak wycenić przedsiębiorstwo
* EBITDA - czym jest i dlaczego jest ważna
- uproszczone metody i narzędzia wyceny, z których można korzystać
* zidentyfikowanie i wdrożenie działań, które zwiększą atrakcyjność firmy dla potencjalnych nabywców
- czynniki, które mogą utrudnić lub uniemożliwić sprzedaż przedsiębiorstwa
- kto kupuje firmy
Program wieczoru:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie 1 + pytania
18.45 - Kolacja i networking
19.30 - Wystąpienie 2 + pytania
20.00 - Prezentacja nt. Rady Dialogu Społecznego
20.10 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.45 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość zaprezentować swoją działalność
w ramach sesji autoprezentacji.
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 1000 firm, które łącznie zatrudniają ponad 450.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 27.11.2024 środa godz. 18.00
- Miejsce: ul. Jana Kochanowskiego 9, 08-110 Siedlce
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58