Kolacja Biznesowa PTG Siedlce
Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z Polskim Towarzystwem Gospodarczym.
Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Dlaczego warto przyjść na Kolację Biznesową?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Siedlec i regionu i nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy zjedli zęby na prowadzeniu firmy w Polsce.
Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców,
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do prywatnej, zamkniętej grupy na Facebooku dla przedsiębiorców z całej Polski oraz lokalnej, biznesowej grupy wsparcia na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz spotkań 1:1.
Prelegenci:
Temat 1: Czy sygnalista to kapuś w Twojej firmie? Nowe przepisy
Adw. Michał Grodzki, Właściciel Grodzki Legal Concierge
Adwokat - właściciel GRODZKI LEGAL CONCIERGE, butikowej warszawskiej kancelarii wspierającej biznes, w szczególności w sprawach karnych. Jest trenerem prestiżowej EY Academy of Business, gdzie dzieli się wiedzą i doświadczeniem przydatnym przedsiębiorcom. W latach 2020-22 zarządzał najlepszym Działem Prawa Karnego w Polsce według rankingu "Rzeczpospolitej". Ma ponad 10-letnie doświadczenie w tej materii prawa. Będąc obrońcą jednej z kluczowych osób w sprawie tzw. afery wizowej - w tym roku reprezentował Klienta przed Sejmową komisją śledczą, aktywnie pojawiając się w mediach. Członek międzynarodowej, uznanej organizacji WORLDWIDE INDEPENDENT LAWYERS LEAGUE, zrzeszającej prawników z ponad 70 krajów, dzięki czemu jest w stanie zaangażować do współpracy specjalistów z całego świata. Z uwagi na swój background prawnokarny jest idealnym "prawnikiem pierwszego kontaktu" - umie kompleksowo zarządzać sprawami, oceniając jaki wyspecjalizowany prawnik z jego Zespołu powinien się daną sprawą zająć, a często znajdując rozwiązania z zakresu prawa karnego, które mogą pomóc uzyskać korzyść/zabezpieczyć się.
W trakcie wystąpienia:
1. Sygnalista: kto to? Jakie prawa i obowiązki mają sygnaliści?
2. Dlaczego i do kiedy jest obowiązek wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych chroniących sygnalistów?
3. Czy za brak wdrożenia procedury grozi odpowiedzialność karna?
4. Co zrobić, żeby zminimalizować ryzyko fałszywych zgłoszeń? Czy ze "ściganego" można stać się "goniącym"?
5. Jak wykorzystać te przepisy, aby były szansą dla firmy?
Temat 2: Jak skutecznie zatrudniać i rozwijać talenty pracowników
Magdalena BANKS
Prezes Tobea Sp. z o.o., HR Business Partner
Z wykształcenia prawniczka, która od dokumentów znacznie bardziej woli ludzi, psychologię biznesu i innowacje. Akredytowana konsultantka Harrison Assessments. Project managerka z certyfikatem IPMA. Wykładowca UMCS i trenerka biznesu.
Magdalena dostarcza klientom szerokiej perspektywy, którą zdobyła, prowadząc własny biznes, pracując z ponad 400 firmami z różnych branż głównie w sektorze MŚP, w czasie studiów doktoranckich z komunikacji społecznej i nauk o poznaniu (UMCS) czy podczas kilkuletniego pobytu w Wielkiej Brytanii.
Diagnozuje potrzeby biznesu, aby umiejętnie dopasować rozwiązania wspierające rozwój organizacji i jej pracowników. Podczas prowadzonych przez nią konsultacji i szkoleń, wspólnie z klientami poszukuje możliwości usprawnień oraz ścieżek wdrożenia pozytywnych zmian w obszarze Human Resources. Specjalizuje się w rekrutacji, doradztwie HR i szkoleniach z zakresu projektowania procesów HR, zarządzania talentami, komunikacji, organizacji pracy zespołowej i agile. Lubi wydobywać potencjał tkwiący w ludziach i zespołach. Chętnie korzysta z kreatywnych metod pracy, testuje drobne rozwiązania, które często są początkiem większych zmian.
W trakcie wystąpienia dowiesz się o:
- bieżącej sytuacji na rynku pracy,
- jak wyróżnić się z ofertą pracy,
- jak dotrzeć do talentów w mniejszych miejscowościach,
- co robić, by ludzie wiązali się z firmą długofalowo.
Program wieczoru:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie 1
18.45 - Kolacja i networking
19.15 - Wystąpienie 2
20.00 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników.
20.30 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość zaprezentować swoją działalność
w ramach sesji autoprezentacji.
Zobacz fotorelację z jednego z naszych spotkań:
Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Polskim Towarzystwie Gospodarczym
Ideą Polskiego Towarzystwa Gospodarczego jest to,
aby jak najwięcej firm członkowskich rozwijało się oraz aby tworzyć w Polsce jak najlepsze warunki do prowadzenia biznesu. Dlatego naszymi Członkami są najczęściej właściciele, prezesi i managerowie dużych, średnich i małych firm (często produkcyjnych), którzy są bardzo aktywni zawodowo i społecznie oraz cenią takie wartości jak: zaufanie, szacunek do człowieka, patriotyzm, pracowitość i gospodarność. Mamy już ponad 1000 firm, które łącznie zatrudniają ponad 450.000 pracowników, a ich łączny obrót wynosi ponad 313 miliardów złotych.
Organizujemy również ogólnopolskie konferencje biznesowe oraz inicjatywy integracyjne na przestrzeni całego roku. Każde takie wydarzenie jest ogromną dawką inspiracji dla przedsiębiorców i okazją do wymiany doświadczeń.
Link do naszej strony internetowej:
www.iptg.pl
Logotypy części firm członkowskich PTG:
Szczegóły wydarzenia:
- Kiedy: 24 września, wtorek godz. 18.00
- Miejsce: ul. Jana Kochanowskiego 9, 08-110 Siedlce
- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek
Kontakt ws. spotkania:
Michał Osiej
Dyrektor ds. Rozwoju
[email protected]
tel. 509-38-48-58