Marketing Kultura i Sztuka

Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie? | kurs dla sektora kultury

location icon
calendar icon
Od 23 lut 10:00 do 23 lut 15:00
ticket icon
Od 295,20 zł

Uporządkuj swoje działania marketingowe i PR w efektywny system

Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

  • dobrze promować wydarzenia i projekty, a nie masz dużego budżetu;
  • promować kilka wydarzeń naraz;
  • ułożyć swoje działania marketingowe i PR w prosty, powtarzalny system;
  • dowiedzieć się, jak wykorzystywać tanie i bezpłatne narzędzia marketingowe;
  • wypracować metody, dzięki którym nie będziesz za każdym razem zaczynać promocji od zera;
  • wypracować metody promocji, które możesz wykorzystać od razu.


Korzyści:

  • 300 min. kursu on-line live - 5 godzin praktycznego kursu online na żywo z możliwością zadawania pytań i wykorzystaniem aplikacji ułatwiających uczenie się.
  • Sprawdzona wiedza - Uczymy tylko tego, co sami wypróbowaliśmy i co sprawdza się w naszej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.
  • Pisane dla kultury - rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.

    Efekty:

  • dowiesz się, jak osiągać powtarzalne wyniki przy niewielkim koszcie;
  • zbudujesz wartościowe relacje z odbiorcami;
  • poznasz gotowe, sprawdzone rozwiązania;
  • ograniczysz codzienny chaos: zaczniesz świadomie i planowo zarządzać marketingiem instytucji;
  • rozwiniesz markę swojej instytucji;
  • poznasz sposoby na wypracowanie czasu na działania kreatywne i rozwojowe.


Prowadzący:

Grzegorz Jędrek - jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka "Brama Grodzka - Teatr NN", współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK. We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.

Poza pracą cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam "Star Treka".


Kurs odbywa się na ZOOM. Osoby zapisane dostaną link dostępu najpóźniej dzień przed wydarzeniem.

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Bilet
już niedostępne 295,20 zł -