SAMBA - Spotkanie autorskie z Jackiem Kotarbińskim - INFLUENCER MARKETING
Zarząd Stowarzyszenia Absolwentów MBA zaprasza na spotkanie autorskie z Jackiem Kotarbińskim i jego nową książką "Influencer Marketing". Partnerem spotkania jest Fundacja Rozwoju Interim Managementu oraz DNV.
Termin: 13.01.2026 (wtorek) godz. 17.30 - 19.45
Miejsce: DNV - Gdynia, ul. Łużycka 6e
Rejestracja: https://app.evenea.pl/event/samba-2026-01
Na miejscu będzie można zakupić książki Jacka Kotarbińskiego.
-----
dr inż. JACEK KOTARBIŃSKI
Wybitny autorytet i uznany międzynarodowy ekspert w dziedzinie marketingu, rozwoju marek, innowacji oraz zarządzania sprzedażą. Doktor ekonomii i finansów. Od ponad 35 lat praktycznie wspiera przedsiębiorców w rozwoju i budowaniu przewagi konkurencyjnej ich firm.
Ekspert w zakresie rozwoju polskich marek, opracowywania strategii marketingowych, komercjalizacji innowacji i wprowadzania nowych produktów na rynek. Specjalizuje się w rozwoju zespołów marketingu, przeprowadzaniu audytów marketingowych, optymalizacji budżetów oraz analizie efektywności działań, co plasuje go w gronie nielicznych specjalistów w Polsce o tak szerokim i unikalnym doświadczeniu w tej dziedzinie.
W lipcu 2025 roku w globalnym zestawieniu Favikon Top 200 Voices w kategorii "Branding & Positioning on LinkedIn - Worldwide", znalazł się jako jedyny Polak, zajmując 1. miejsce w Polsce oraz plasując się w ścisłej światowej czołówce światowych liderów opinii w obszarze budowania marki i pozycjonowania. Ranking tworzony jest na podstawie obiektywnych danych i technologii sztucznej inteligencji, bez udziału redakcyjnych selekcji czy wpływu mediów. Zestawienie powstaje w pełni automatycznie, na podstawie analizy rzeczywistej aktywności ponad 11 milionów twórców z całego świata.
Jedna z osobowości TOP30 Wirtualnych Mediów w 2024 roku i wielokrotnie wyróżniany w prestiżowych rankingach, takich jak coroczne zestawienia 100 najważniejszych Osobowości Marketingu przez Widoczni.com. Laureat licznych nagród, w tym Blog Roku 2012 Onet.pl w kategorii "Blogi profesjonalne i firmowe" oraz pierwszego miejsca w konkursie na najlepszą strategię marketingową w sektorze bankowym. Znalazł się także w gronie najbardziej wpływowych osób na polskim LinkedIn oraz wśród 100 najbardziej inspirujących postaci branży interaktywnej według WhitePress.
Autor bestsellerowych książek dla przedsiębiorców, m.in. "Sztuka Rynkologii", wyróżnionej w rankingu 100 najlepszych polskich książek marketingowych wydanych po 2000 roku, "50 Praw Marketingu Kotarbińskiego" czy "Marka 5.0". Jego e-booki: "Sztuka marketingu", "Druga Sztuka Marketingu" i "Trzecia Sztuka Marketingu" zdobyły status hitów w kategorii "Biznes" na platformie iTunes. W 2025 roku opublikował pierwszą w Europie monografię poświęconą influencer marketingowi "Influencer marketing, czyli ekonomia twórców XXI wieku". Publikacja zdobyła nagrodę Pulsu Biznesu dla najlepszej książki biznesowej roku 2025 w kategorii książek naukowych.
Współtworzy inicjatywy takie jak Open Eyes Economy Summit czy Copy Advice przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Juror i ekspert prestiżowych konkursów, takich jak EFFIE Awards, Superbrands Poland, PRCH Retail Awards czy "Forbes Women" - "50 po 50". Keynote speaker na konferencjach TEDx (Gdynia, Toruń, Wrocław) oraz licznych konferencjach firmowych i wydarzeniach branżowych.
Doświadczony wykładowca prowadzi zajęcia na uczelniach takich jak Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni, Uniwersytet SWPS,, czy Chartered Institute of Marketing/Questus. Na swoim koncie ma współpracę z wieloma przodującymi markami polskimi i zagranicznymi.
Felietonista "Forbes Polska" oraz bloger "Harvard Business Review Polska" (2015-2020). Autor popularnego bloga o marketingu, kotarbinski.com, który od lat inspiruje czytelników praktycznym podejściem.
Twórca fanpage'a "Bareizmy Wiecznie Żywe" należący do jednego z pierwszych i najbardziej cenionych profili promujących humor oraz twórczość Stanisława Barei i Stanisława Tyma. Miłośnik czarnego humoru i autor cyklu opowiadań w stylu Rolanda Topora - "Toporowo".
W 2024 roku pomysłodawca oraz twórca pierwszego i jedynego w Europie konkursu "Kotler Awards Poland" prof. Philipa Kotlera, w którym uhonorowano najwybitniejsze osobowości oraz polskie marki w historii.
Łączy mistrzostwo wieloletniej praktyki z autorytetem nauki i jest jedną z najbardziej inspirujących i charyzmatycznych postaci polskiej ekonomii rynku.
-----
Jeśli potwierdziłeś/aś swoje uczestnictwo jednak zmieniły Ci się plany i wiesz, że nie będziesz mógł/a przybyć to odwołaj swoją obecność e-mail: [email protected]
