Kolacja Biznesowa PTG Rzeszów

location icon
Apart Hotel 12 Podpromie 12, Rzeszów
calendar icon
Od 15 cze 18:00 do 15 cze 18:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Video o firmie ABM 


Kim są Prelegenci?

Prelegent 1

Temat spotkania nr 1:
Zarządzanie turkusowe na przykładzie firmy produkującej napędy

Robert Bronisz

Prezes Zarządu firmy produkcyjnej ABM Greiffenberger Polska wchodzącej w skład Grupy Senata - jeden ze sponsorów Bayernu Monachium. Prezes Zarządu Klastra Wyżyna Przemysłowa, Członek Senatu Stowarzyszenia LKB. 

W ABM Greiffenberger, odpowiedzialny za całość projektu "greenfield" uruchomienia produkcji na Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Lublinie włączając w to zatrudnienie całości obecnie już 320 osobowego zespołu współpracowników, przeprowadzenie szkolenia w Niemczech, nadzór nad projektem i wykonaniem budynku BTS Fabryki w Lublinie oraz instalacji technologii i uruchomienie produkcji. Od 19 lat związany z obszarem zarządzania produkcją we wszystkich jej aspektach, jako szef pionu produkcji, utrzymania ruchu czy logistyki. Jako dyrektor zarządzający kierował zakładem produkcyjnymi w grupie Armatura S.A., a wcześniej pracował na rzecz grupy Ball Packaging Europe wspierając projekt "greenfield" uruchomienia nowej fabryki w Polsce. Wykonywał projekty z pionu produkcyjnego i technicznego na obszarze całej Europy. Początki kariery związane były z przemysłem spożywczym, ściśle powiązane z jego wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie Przyrodniczym o specjalności Inżynieria Żywności.


Prelegent 2

Temat spotkania nr 2:
Włącz firmę na autopilot. Jak poukładać biznes, aby rozwijał się bez naszego zaangażowania.

Grzegorz Gruza

Doradca Zarządów, Strateg Biznesu, Prezes Zarządu Business Masters

Od 16 lat przedsiębiorca, konsultant i strateg biznesu. Doradza, prowadzi szkolenia i mentoringi, które wspierają przedsiębiorców i menadżerów tak, aby maksymalnie wykorzystywali swój potencjał i talenty. Ma własne, bogate doświadczenie biznesowe w następujących branżach: doradczo-szkoleniowej, edukacyjnej, gastronomicznej oraz IT. Jedna z jego spółek działa od 8 lat bez jego zaangażowania operacyjnego, na wysokiej marży i stale podnosi roczny obrót. Jest absolwentem studiów magisterskich (Instytut Nauk o Ziemi/UMCS), Public Relations (WSPA Lublin), studiował na kierunku MBA (Business Center Club/Erasmus University). Posiada kompetencje mentora biznesu potwierdzone certyfikatem.

Jest też certyfikowanym trenerem przywództwa JOHN MAXWELL TEAM. Skutecznie doradza zarówno średnim firmom w fazie wzrostu i rozwoju jak i dużym organizacjom. Pracuje doradczo-szkoleniowo w Polsce i za granicą. Prowadzi zajęcia na studiach menedżerskich w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Prywatnie jest życiowym optymistą i lubi dreszczyk emocji. Mąż jednej żony i ojciec trzech córek. W wolnych chwilach staje się taternikiem i narciarzem, kocha godziny spędzone na desce windsurfingowej. Lata na paralotni. Biega.



Kiedy wyżej, znaczy lepiej czyli 4 poziomy samodzielności organizacji.
W trakcie wystąpienia będzie mowa m.in. o tym:

• Jak zdiagnozować obecny poziom samodzielności organizacji?
• Na jakim poziomie obecnie jest Twoja firma, a na jakim możesz być w niedalekiej przyszłości?
• Jakie są główne ryzyka na ścieżce wzrostu, czyli jakie są najczęstsze błędy w usamodzielnianiu firmy?
• Czym są główne czynniki skutecznego wzrostu samodzielności firmy?
• Od którego poziomu zaczyna się "życie" *dla którego większość przedsiębiorców zakładała biznes?

*czyli życie w obfitości finansowej, w którym mamy czas dla siebie i innych, robimy to co kochamy i w czym jesteśmy najlepsi oraz jednocześnie mamy głowę wolną od niepotrzebnych zmartwień.

Opłata za kolację 90 zł uiszczana jest na miejscu w recepcji z możliwością wzięcia faktury.




Co otrzymują uczestnicy spotkania?

  1. Bezpośredni kontakt z właścicielami, prezesami i managerami
  2. Poszerzenie własnej sieci kontaktów o nowe znajomości (nowe branże)
  3. Zwiększenie widoczności i rozpoznawalności na lokalnym rynku
  4. Szanse na pozyskanie nowych klientów, partnerów, dostawców, inwestorów lub podwykonawców
  5. Zdobycie nowej wiedzy i inspiracji na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych
  6. Szanse na pozyskanie nowych zamówień, zleceń i kontraktów 
  7. Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami (sprawdzone rozwiązania na zaistniałe problemy lub wyzwania od praktyków) 
  8. Dostęp do szerokiej bazy Członków PTG z całej Polski 
  9. Większa integracja z lokalnym środowiskiem biznesowym - lepsze relacje 
  10. Możliwości przedstawienia aktualnych barier branżowych, przedstawienie dobrych propozycji i zainicjowanie zmian w tym zakresie 
  11. Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i webinarów odpowiadającym aktualnym wyzwaniom 
  12. Szanse na współprace z przedsiębiorcami ceniącymi te same wartości 


Bonusy

  • Każdy uczestnik może otrzymać video nt. Budowania sieci relacji (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Każdy uczestnik może otrzymać prezent w postaci Ebooka - Przewodnik po relacjach biznesowych dla zapracowanych przedsiębiorców (wymagana chęć otrzymania materiału).
  • Dla uczestników - darmowa konsultacja podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych.
  • Połącz się z innymi przedsiębiorcami z całej Polski w naszej prywatnej i zamkniętej grupie na Facebooku.
  • Korzystaj ze wsparcia lokalnych przedsiębiorców w zamkniętej lokalnej grupie na Whatsappie.
  • Zadawaj konkretne pytania dotyczące networkingu i umawiaj się na spotkania 1 na 1.
  • Otrzymuj darmowe lekcje na temat budowania relacji biznesowych.

Nasze spotkania


Wydarzenie odbędzie się w czwartek 15.06.2023 o godz. 18.00
w Hotelu Apart 12 w Rzeszowie.


Jeśli prowadzisz firmę w Rzeszowie lub okolicy i potrzebujesz dodatkowej wiedzy i kontaktów dla swojej firmy zapisz się na spotkanie!


Miejsce:

Apart Hotel 12



Program wieczoru 

18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking (kawa, herbata) 
18.15 - Przywitanie Gości, Prelekcja nr 1 i czas na pytania
18.45 - Kolacja 
19.00 - Prelekcja nr 2 i czas na pytania
19.30 - Speed Networking (krótkie, ale bardzo owocne wymiany wiedzy między przedsiębiorcami) 
20.00 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Wymagana jest rejestracja przez niniejszą stronę.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Polskim Towarzystwie Gospodarczym

Logotypy niektórych firm członkowskich PTG:


Serdecznie zapraszamy!

Szczegóły Wieczoru Biznesowego:

- Kiedy: 15 czerwca czwartek godz. 18.00

- Miejsce: Hotel Apart 12, Podpromie 12, 35-051 Rzeszów

- Prosimy o zabranie ze sobą wizytówek



Kontakt ws. spotkania:

Michał Osiej

Dyrektor ds. Rozwoju PTG
tel. 509-38-48-58
[email protected]

Do zobaczenia! Znajdź nas w social mediach

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Kolacja Biznesowa Rejestracja na Kolację Biznesową 15.06 godz. 18

Kolacja Biznesowa

już niedostępne -