reStart Rozwoju: HR i L&D w Akcji
"reStart Rozwoju: HR i L&D w Akcji" to praktyczne wydarzenie dla profesjonalistów HR, specjalistów Learning & Development i liderów, którzy chcą:
- skuteczniej poznawać potrzeby rozwojowe swoich współpracowników
- udoskonalać współpracę i wdrażanie działań w zespołach poprzez komunikację i właściwe pytania
- zyskać wgląd we własne potrzeby rozwojowe (pracujemy na przykładach osób uczestniczących)
Uczestnicy przećwiczą umiejętności, które będą mogli zastosować w swojej pracy i dalej je rozwijać.
Program:
1. Komunikacja empatyczna: potrzeba rozwoju i strategie na jej realizację
- Co znaczy dla nas rozwój i jak go realizujemy w życiu zawodowym i poza nim.
- Przyjrzenie się własnej potrzebie rozwoju, pomysłom i strategiom jej realizacji.
2. Action Learning: Narzędzie do aktywnego działania i rozwoju
- Czym jest Action Learning i dlaczego jest skuteczne?
- Przykłady zastosowania Action Learningu w codziennej pracy HR, L&D oraz menadżerów.
- Warsztat praktyczny: Rozwiązywanie realnych problemów biznesowych z użyciem metody Action Learning.
3. Integracja: Tworzenie planu rozwoju dla siebie
- Tworzenie wstępnego spersonalizowanego indywidualnego planu rozwoju, który stanie się początkiem restartu rozwoju i działania.
- Podsumowanie wykorzystania komunikacji empatycznej (w oparciu NVC) i Action Learning do wsparcia rozwoju pracowników i zespołów w codziennej pracy.
🤝 Poznasz różnicę między potrzebami a strategiami (NVC)
📄 Wyjdziesz z inspiracjami dotyczącymi ścieżki swojego rozwoju
Dołącz do nas, jeśli pracujesz w HR, odpowiadasz za rozwój ludzi, jesteś trenerem i Twoją skuteczność we wspieraniu pracowników i organizacji w planowaniu rozwoju, mającego służyć osiąganiu długoterminowych celów biznesowych.
+++
Komunikacja empatyczna NVC to taki model komunikacji, który przez docieranie do sedna potrzeb drugiej osoby i słuchania tego, na czym ważnym jej zależy, pozwala znajdywać rozwiązania win-win. Model składa się z czterech kroków i jest bazą do budowania bezpiecznego psychologicznie, kreatywnego, pełnego działań środowiska pracy.
Action learning to proces, służący niewielkim grupom i zespołom do dostarczania rozwiązań na ważne i złożone problemy biznesowe oraz jednoczesnego zwiększania jakości współpracy i indywidualnej sprawności zawodowej. Używany w organizacjach również do rozwoju menadżerów i kluczowych talentów, a także do zwinnego wdrażania zmian.
O prowadzących:
Kamila Lachowicz Empatia w Biznesie - Trenerka biznesu, trenerka komunikacji empatycznej, współprowadząca podcast "Kwadrans z Empatią w biznesie", mediatorka w oparciu o NVC, specjalistka ds. szkoleń i rozwoju specjalizująca się we wspieraniu ludzi w komunikacji, informacji zwrotnej, zarządzaniu zespołem i rozwoju, wykładowczyni akademicka.Towarzyszka trudniejszych momentów w relacjach zawodowych. Pracuje w oparciu o NVC, kreatywność i coaching. Jako trenerka wspiera organizacje i zespoły w niej pracujące w usprawnianiu komunikacji, wdrażaniu komunikacji opartej o potrzeby, feedforward, budowanie bezpieczeństwa psychologicznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako liderka zespołów (branża finansowa), jak trenerka (branża IT) oraz trenerka kreatywności (Odyseja Umysłu). Uczy zespoły programistów współpracy ze sobą.
Katarzyna Toczek - wspiera firmy w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych w procesie Action Learning i pomaga zwiększać efektywność, rozwijając mocne strony pracowników i zespołów w oparciu o badanie CliftonStrengths ("test Gallupa"). Przeprowadziła kilkadziesiąt indywidualnych konsultacji talentowych, zespołowe warsztaty o talentach oraz grupy mastermind. Przez kilka lat organizowała spotkania, warsztaty i popularne grupy mastermind w ramach społeczności Utalentowani Wrocław, wspierając innych w zrozumieniu i produktywnym wykorzystaniu swoich talentów. Zawodowo już od 16 lat związana z małymi firmami, skupia się na usprawnieniach procesów, głównie w HR i sprzedaży.
+++
Wystawiamy faktury VAT.
Masz pytania? Napisz: empatiawbiznesie (@) gmail.com lub kasia (@) toczek.info :)
Do zobaczenia!