Rebel Marketers #4
Agenda: https://rebelmarketers.pl/#agenda
To nie jest kolejny event, gdzie będziesz udawać zainteresowanie podczas prezentacji w PowerPoincie, a potem wymieniać się wizytówkami przy kawie…
Zamiast tego czeka Cię wieczór pełen szczerych rozmów o marketingu - tym prawdziwym, który dzieje się, kiedy podwijasz rękawy i bierzesz się do roboty. Kolorowym postom na LinkedInie mówimy kategoryczne NIE ;)
Na start welcome drink do wyboru - z procentami lub bez - Ty decydujesz, jak chcesz zacząć wieczór. Bez sztywnego networkingu i nadęcia. W poszukiwaniu twardych wyników, praktycznych rozwiązań, a nie złotych zasad. Dzielimy się tym, co naprawdę działa w biznesie.
Bo wiemy, że to co najlepsze nie rodzi się podczas oglądania kolejnego slajdu. Rodzi się w starciu doświadczeń, gdy zderzają się różne perspektywy i padają trudne pytania.
Zobaczysz 2 praktyczne prezentacje. Sercem wydarzenia są moderowane stoliki tematyczne, przy których porozmawiasz z innymi uczestnikami oraz prelegentami.
Ekspertki tej edycji:
Marlena Stremler-Matysiak, Brand24
Marlena specjalizuje się w strategii komunikacji i content marketingu B2B. Wierzy w siłę prostych rozwiązań — dobre treści powinny odpowiadać na prawdziwe problemy prawdziwych ludzi.
Patrzy na marki oczami ich klientów i potrafi zamieniać dane w strategie, które budują zaufanie i autentyczność. Na co dzień odpowiada za globalny PR w Brand24 i dzieli się swoim doświadczeniem jako wykładowczyni Uniwersytetu Wrocławskiego.
Klaudia Piątek, LG
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją oraz kreowaniu strategii i wizerunku instytucji publicznych, samorządowych oraz spółek handlowych.
W swojej pracy prowadziła m. in. działania związane z budowaniem relacji z mediami, planowaniem i realizacją strategii komunikacyjnych, tworzeniem tożsamości przedsiębiorstw, zarządzaniem sytuacją kryzysową, monitoringiem mediów i opinii publicznej oraz content marketingiem.
Obecnie pracuje na stanowisku managera ds. public relations w międzynarodowej korporacji, gdzie jest odpowiedzialna: za relacje z mediami, PR, CSR, działania wizerunkowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz za koordynację wydarzeń marketingowych, komunikacyjnych i edukacyjnych.
Kasia Ubysz
Product Marketing Managerka w Calamari, globlanej marce HR Tech, oraz współzałożycielka konferencji branżowej Leniwce HR. W wolnych chwilach czytam, eksploruję koncept analog wellnessu i higieny cyfrowej oraz hasam po lasach 🌲
Regulamin wydarzenia: https://rebelmarketers.pl/regulamin-i-polityka-pry...