Marketing Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość

Psychologia sprzedaży w pracy handlowca

location icon
Centrum Konferencyjne, budynek CityGate ul. Ogrodowa 58, Warszawa
calendar icon
Od 10 lip 9:00 do 10 lip 16:00
ticket icon
Od 1 291,50 zł

LINK DO SZKOLENIA:

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY W PRACY HANDLOWCA

WSZYSTKIE NASZE SZKOLENIA

Informacje

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe.

DLA KOGO SZKOLENIE?

  • Przedstawiciele handlowi i doradcy klienta - którzy chcą skuteczniej prowadzić rozmowy sprzedażowe i lepiej reagować na zachowania klientów
  • Menedżerowie sprzedaży i zespołów handlowych - odpowiedzialni za rozwój kompetencji swoich zespołów i zwiększenie konwersji sprzedażowych
  • Specjaliści ds. customer experience i obsługi klienta
  • Specjaliści ds. obsługi klienta i sprzedaży B2B - którzy budują relacje z klientem w cyklu długofalowym
  • Osoby rozpoczynające pracę w działach sprzedaży / handlowych - które chcą od początku działać skutecznie i świadomie, rozumiejąc mechanizmy decyzji zakupowych

Korzyści

  • Zrozumiesz, jak klienci podejmują decyzje i jak na nie wpływać za pomocą emocji, stylu rozmowy i argumentacji
  • Poznasz praktyczne techniki psychologiczne, które zwiększają skuteczność sprzedaży bez manipulacji.
  • Nauczysz się budować zaufanie i relacje, dzięki którym klienci chętniej kupują i wracają
  • Zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami, rozmową o cenie i trudnymi sytuacjami sprzedażowymi - z pewnością i empatią

PROGRAM SZKOLENIA

Jak wykorzystać wiedzę o emocjach, motywacjach i zachowaniach klientów w codziennej pracy handlowca?

1. Psychologia sprzedaży i zachowań klienta

  • Jak znajomość procesów psychologicznych zwiększa skuteczność handlowca
  • Co wpływa na postrzeganie rozmowy sprzedażowej przez klienta

2. Styl decyzyjny klienta i jego wpływ na rozmowę handlową

  • Klient emocjonalny vs analityczny - jak ich rozpoznać
  • Dopasowanie komunikatów do stylu poznawczego i potrzeb
  • Błędy poznawcze wpływające na decyzję

3. Psychologiczne techniki w kontakcie sprzedażowym

  • Jak mówić językiem klienta i budować wartość
  • Zasada niedoboru i społecznego dowodu w rozmowie
  • Elementy psychologii wpływu w etycznej sprzedaży

4. Argumentacja i prezentacja oferty

  • Jak tworzyć argumenty trafiające do konkretnego typu klienta
  • Wzmacnianie przekazu przez kontekst i strukturę oferty
  • Jak mówić o rozwiązaniu, nie o produkcie

5. Budowanie relacji i zaufania w procesie sprzedaży

  • Co sprawia, że klient chce kupić od konkretnego człowieka
  • Jak handlowiec może być postrzegany jako doradca, nie sprzedawca
  • Utrzymanie relacji po zamknięciu sprzedaży

6. Cena w sprzedaży - jak o niej mówić

  • Jak klienci postrzegają cenę, a jak wartość
  • Efekt kotwiczenia i porównań - bez manipulacji
  • Kiedy rabat działa, a kiedy podważa produkt

7. Obiekcje i trudne sytuacje w sprzedaży

  • Co naprawdę oznacza "muszę się zastanowić"
  • Strategie empatycznego odpowiadania na opór
  • Jak nie spalić relacji przy odmowie

8. Zastosowanie psychologii sprzedaży w praktyce

  • Budowanie rozmowy dopasowanej do konkretnego klienta
  • Jak tworzyć pytania, które prowadzą do zakupu
  • Jakie komunikaty skracają dystans i zwiększają skuteczność

Sesja pytań i odpowiedzi
Otwarte konsultacje i pytania uczestników
Wręczenie certyfikatów

METODY PRACY

  • Case studies i burza mózgów
  • Analiza rzeczywistych sytuacji z klientami i identyfikacja najczęstszych błędów sprzedażowych
  • Praktyczne ćwiczenia z komunikacji z klientem, argumentacji cenowej i pracy z obiekcjami

Więcej informacji uzyskasz: [email protected]

Akademia KFK to dawna Akademia Marketingu Atrium, nowa strona z łatwym adresem: www.kfk.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Psychologia sprzedaży
31 Grudnia 2025, 18:00 1 291,50 zł